دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی: راز و رمز هنر نمایشی

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی: راز و رمز هنر نمایشی

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی – هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی یک نوع هیپنوتیزم است که معمولاً در جلسات نمایشی یا تفریحی اجرا می‌شود. در این نوع هیپنوتیزم، هیپنوتیزور سعی دارد شخص مورد هیپنوتیزم  را به سرعت و با تأثیرات دیداری و جذاب به حالت هیپنوز وارد کند.

هیپنوتیزم سریع معمولاً از تکنیک‌های نمایشی و جلب توجه برای هیپنوتیزم کردن افراد بهره می‌برد. این نوع هیپنوتیزم معمولاً برای سرگرمی و تفریح عمومی اجرا می‌شود و به عنوان یک نمایش برای مخاطبان تعبیه می‌شود. افراد هیپنوتیزه ممکن است در جلسه نمایشی کارها و حرکات عجیب و غریب انجام دهند که به نظر می‌رسد که تحت تأثیر هیپنوتیزم هستند.

در این نوع هیپنوتیزم، عمدتاً از تکنیک‌های ساده و سریع برای وارد کردن افراد به وضعیت هیپنوتیزم استفاده می‌شود و اثرات آن ممکن است تا مدت زمان محدودی دوام داشته باشد.

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی در شوهای تلویزیونی

خود هیپنوتیزم فوری حقایقی درباره‌ی هیپنوتیزم صحنه‌ای هیپنوتیزور صحنه‌ای غالباً منبع سوء تعبیرهای گسترده‌ای درباره‌ی هیپنوتیزم هستند. من به یاد می‌آورم که هنگامی که دانشجو بودم به دیدن یک نمایش هیپنوتیزم صحنه‌ای رفتم. از دیدگاه مخاطب این نمایش، این گونه به نظر می‌رسید که او ده‌ها نفر را بر روی صحنه مسحور می‌کرد، یعنی می‌توانست آن‌ها را وادار کند تا هر آنچه را که او دستور می‌دهد انجام داده یا بنویسند.

به یک زن گفته شد که او خارجی است و نمی‌تواند انگلیسی صحبت کند. مسلماً، او تلاش می‌کرد تا با مخاطب با زبانی صحبت کند که هیچ کس قبلاً آن را نشنیده بود. او کل آن گروه را مجبور کرد تا فکر کنند که پنج ساله هستند و از آن‌ها پرسید شو تلویزیونی دلخواهشان چیست. هنگامی که یکی از آن‌ها گفت اسکوبی دو، خنده‌ام گرفت.

این گفته‌ی او مرا به یاد آزمایش‌های هیپنوتیزمی که ده سال گذشته بر روی دوستم انجام داده بودم انداخت. آن شوم فرح بخش بود و من فکر نمی‌کنم که در زندگی‌ام مثل آن شب این قدر خندیده باشم.  پسر، بخش خنده‌دار ماجرا قطعاً افراد هیپنوتیزم شده بودند، مگه نه؟ یا که نه، مخاطبی بود که آن نمایش را تماشا می‌کرد و باور کرده بود که افراد حاضر در صحنه عمیقاً وارد خلسه شده و نسبت به مسخره بازی‌هایی که آن‌ها اجرا می‌کردند بی‌توجه بود؟ سال‌ها بعد بود که من در کلاس‌های هیپنوتیزم درمانی کلینیکی شرکت کردم و به تدریج فهمیدم که در طول هیپنوتیزم صحنه‌ای چه چیزی اتفاق می‌افتد.

در حین هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی به عنوان بخشی از آموزش ما با موسسه‌ی هیپنوتیزم درمانی آمریکا، دکتر کریستوفر وین موریسون از ما پرسید که چه کسی دوست دارد در تجربه‌ی هیپنوتیزم صحنه‌ای شرکت کند. من دستم را بلند کردم و به همراه پنج نفر دیگر از افراد حاضر در آن کلاس به جلوی کلاس رفتیم.

برای هیپنوتیزم کردن، او ما را مجبور کرد تا چشمان خود را ببندیم. آنچه که انتظار داشتم چیزی بود که در دوران دانشجویی بر روی صحنه دیده بودم: وارد خلسه‌ی عمیقی می‌شوم که در آن نمی‌‌توانم به خود فکر کنم و این امر باعث می‌شود که من وارد ضمیر ناخودآگاه شوم به طوری که هیپنوتیزور بر روی ذهن و اعمال من کنترل داشته باشد. اما این امر اتفاق نیفتاد.

آنچه که اتفاق افتاد این بود که احساس آرامش زیادی داشتم. من احساس آمادگی برای انجام کاری که انتظارش را می‌کشیدم یا دوست داشتم انجام دهم می‌کردم. بنابراین، هنگامی که دکتر موریسون به من گفت که مرا در یک لحظه بیدار خواهد کرد و من شماره‌ی شش را به یاد نخواهم آورد، من از اطاعت کردن از او و اینکه به مخاطبان اجازه می‌دهم که به بهای من هم که شده لبخند بزنند خوشحال بودم.

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی غالباً منبع سوء تعبیرهای گسترده‌ای درباره‌ی هیپنوتیزم هستند.

بعد از هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی مسلماً، هنگامی که او مرا بیدار کرد و از من خواست تا عدد ده را بشمارم، من با صدای بلند گفتم: «یک، دو، سه، چهار، پنج، هفت، هشت، نه، ده.» قطعاً، من شماره‌ی شش را حذف کردم. همه به جز من خندیدند. احساس کردم که هنرپیشه‌ی خوبی هستم که در میان واکنش‌های حضار به یک نمایشنامه‌ی کمدی قرار گرفته بودم. کارهای مضحک دیگری نیز از ما خواسته شد تا در مقابل جمع انجام دهیم. هیچکدام از آن‌ها نه مضر بودند و نه کاملاً شرم‌آور، بلکه احمقانه بودند.

بعد از تجربه، دکتر موریسون در مورد هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی

از شرکت کنندگان در کلاس پرسید که آیا این همان چیزی بود که انتظار داشتیم. جواب هر کدام از ما نه بود. او در ادامه توضیح داد که چگونه هیپنوتیزورهای صحنه‌ای به گونه‌ای وانمود می‌کنند گویی اذهان سوژه‌هایشان را کنترل می‌کنند، اما این فقط یک نمایش است

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی یک توهم است

حقیقت این است که افراد داوطلبی که در هیپنوتیزم شرکت می‌کنند در تمامی زمانها در کنترل کامل قرار دارند. آن‌ها همان کاری را که هیپنوتیزور به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد انجام می‌دهند، زیرا خواهان همکاری هستند چون بخشی از وجود آن‌ها برون‌گراست. (راستی، این حقیقت مرا شگفت زده کرد زیرا من همیشه خود را انسانی درونگرا به حساب می‌آوردم.) و این ایده که شما همچون یک زامبی در خلسه وارد می‌شوید حقیقتاً فقط یک افسانه است. در عینحال، آنهایی که به روی صحنه می‌روند تا هیپنوتیزم شوند حقیقتاً وارد هیپنوتیزم می‌شوند!

آن‌ها وارد وضعیتی می‌شوند که در آن همکاری کردن، ایجاد مهارت‌های خلاقانه و بیان آن‌ها در صورت درخواست برای انجام این کارها آسان است. تجربه‌ی من این حقیقت را تائید می‌کرد.

هنگامی که در مقابل مخاطب ایستاده بودم، قرار دادن احساسات کاملم بر روی کاری که هیپنوتیزور به من پیشنهاد می‌داد بسیار ساده بود. من به هیچ عنوان احساس ناراحتی یا خودآگاهی نمی‌کردم و این برای بیشتر افرادی که در مقابل گروه بزرگی قرار گرفته‌اند غیرمعمول است. بنابراین، من می‌توانستم ببینم که چیزی اگرچه که همچنان نمی‌توانستم آن را توصیف کنم برای من به هنگام هیپنوتیزم شدن در مقابل یک گروه رخ داده بود.

آن چیزی نبود که من انتظار داشتم، زیرا هیپنوتیزور صحنه‌ای از روزهای دانشجویی‌ام به خوبی مرا با این باور که او اذهان و اعمال سوژه‌هایش  را کنترل می‌کند سرگرم کرد. و بالاتر از همه، در وهله‌ی اول دلیلی که من به آن نمایش رفتم فقط این بود کهسرگرم شوم. او قطعاً مرا سرگرم کرد اگرچه کاری کرد که مفاهیم کاملاً مسخره‌ای  درباره‌ی هیپنوتیزم در من شکل بگیرد که بخشی از آن را ذکر کردم.

من فکر می‌کنم که این اعتراض اصلی من به هیپنوتیزم صحنه‌ای (هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی) است زیرا این هیپنوتیزم شکل مشروعی از درمان را به خود می‌گیرد و آن را به یک عمل کارناوال گونه تبدیل می‌کند. و به همین دلیل بسیاری از افراد به سختی هیپنوتیزم را جدی می‌گیرند. این همان مشکلی است که افرادی که تلاش می‌کنند ماریجوانا را مشروع کنند به آن گرفتار می‌شوند. از آن جایی که این ماده برای مدت‌های طولانی به عنوان مواد مخدر در مهمانی‌ها استفاده می‌شده است، بیشتر افراد در شناسایی مزایای درمانی آن با وجود این شواهد دچار مشکل هستند.

به همین دلیل است که من هر زمان که برای انجام خدمات هیپنوتیزم برای اهداف سرگرم کننده به جایی دعوت می‌شوم آن دعوت را رد می‌کنم. آیا این کار مرا به فردی که از مهمانی‌ها فرار می‌کند تبدیل می‌کند؟ شاید. اما ماموریت من این است که افرادی همچون شما را از هیپنوتیزم آگاه کنم تا از آن به عنوان وسیله‌ای ارزشمند استفاده کنید و من نمی‌توانم از طریق هیپنوتیزم کردن افراد برای سرگرم کردنشان این کار را انجام دهم.

هيپنوتيزم اريكسوني، هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی

اریکسون همیشه بر این نکته تأکید می‌کرد که متخصص درمان با افکار سر و کار دارد نه با واژگان.  وقتی هنگام هیپنوتیزم‌درمانی با سوژه صحبت می‌کنید، در واقع منبع اطلاعات او را مورد خطاب قرار می‌دهید. واژگان مورد استفاده او را تغییر می‌دهید تا او را به سوی منبعی دیگر راهنمایی کنید. منظور از واکنش درمانی، دسترسی به منبعی جدید است.

سوژه همچنان سوژه است، زیرا نمی‌داند چگونه از منبع‌های گوناگون به شکلی ماهرانه استفاده کند.  اریکسون معتقد بود این منبع‌ها سطوح فوق‌العاده فرآیند ارتباطی هستند. برقراری ارتباط رده بالا، یعنی ایجاد ارتباط (در سطحی بالاتر یا ثانوی) با موضوع ارتباط (در سطحی عادی یا اولیه).

ارتباط در رده‌های بالا معمولاً نیمه هشیارانه انجام می‌شود. شما همیشه با این سطح از ارتباط سر و کار دارید، چون مفهوم سطح اولیه ارتباط را تعیین می‌کنند. ریشه مسائل روانی در آن است که آگاهی انسان به یکی از سطح‌های اولیه محدود می‌شود …

اریکسون و رویکرد هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی

با استفاده از رویکردهای غیرمستقیم هیپنوتیزم‌ درمانی هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی با ساختار سطوح رده بالا سر و کار داشت و به سطح اولیه تجربه آگاهانه نمی‌پرداخت. بيماران معمولاً نمی‌دانند متخصص درمان چه کاری انجام می‌دهد، زیرا سطح اوليه آگاهی و هشیاری آن‌ها را محدود می‌کند. سطوح رده بالا نیمکره راست را به فعالیت وا می‌دارند.

به این ترتیب، شکل عجیبی از زندگی را تجربه می کنیم که خاصیت درمانی نیز دارد. پس ضروری است که دانش خود را در مورد نیمکره راست بیشتر کنیم تا به آن چه در گذشته، عرفان، هنر و سبک‌های معنوی درمان نامیده می‌شد، پی ببریم. برای بررسی مفصل این موضوع به کتاب دیگر مؤلف اين كتاب با عنوان درمان روح مراجعه کنید. طبق اظهارات اریکسون فراگیری هشیار باید با فراگیری نیمه هشیار ادغام شود.

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی

با استفاده از رویکردهای غیرمستقیم هیپنوتیزم‌ درمانی هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی با ساختار سطوح رده بالا در مغز سر و کار داشت

وقتی به سطح خلسه هيپنوتيزم برسید می‌توانید تضاد، ترس بيمار گونه و یا اضطراب را برطرف کنید. اگر در حالت بیداری کاری انجام ندهید، سوژه همچنان اضطراب و ترس بيمار گونه را حس خواهد کرد. اریکسون فکر می‌کرد هنگام درمان سوژه باید روش‌های موجود را با شخصیت و مسائل او وفق دهیم. او الگويی سه مرحله‌ای پیشنهاد کرد:

1. چگونه می‌توان مکانیسم ذهنی و فرآیندهایی که افکار را در ذهن سوژه تداعی می‌کنند به شکلی استفاده کنیم که روش القايی هیپنوتیزم منحصر به فرد برای آن سوژه ایجاد شود؟

2. چگونه می‌توان مکانیسم و سایر فرآیندهای ذهنی سوژه را طوری به کار گرفت که تمام پدیده‌های هیپنوتیزمی را راحت تجربه کند؟

3. حالا از آموزش‌های هیپنوتیزمی استفاده می‌کنیم تا به سوژه کمک کنیم برای مسائل خود راه حلی مناسب و منحصر به فرد پیدا کند. به عنوان مثال، وقتی سوژه را در خواب مصنوعی فرو می‌بریم، اگر به او مقاله یا کتاب بدهیم و زمانی که می‌خواهد آن را بگیرد حواس او را پرت کنیم، جمود خلسه‌ای در وی ایجاد می‌شود.

بازوی سوژه

در حالت جمود خلسه‌ای مدتی بی‌حرکت می‌ماند، گویی هنوز منتظر است  تا کتاب را به او بدهیم. در چنین لحظه‌ای که دست و بازوی سوژه معلق و ذهن  او نیز بلاتکلیف و باز است. در چنین لحظه‌ای متخصص درمان می تواند این خلاء را با تلقین مناسب پر کند. در چنین لحظه‌ای سوژه از خود می‌پرسد: او از من می‌خواهد چه کار کنم؟ و آماده است که هر آن چه به او می‌گوییم اجرا کند.

خواب مصنوعی صرفاً با تکرار و تمرین حاصل نمی‌شود. بلکه باید توان سوژه را برای پذیرش و واکنش به افکار نیز تسهیل کرد. اریکسون رویکرد خود را نسبت به جمود خلسه‌ای طوری طراحی می‌کند که توجه سوژه جلب و معطوف شود و آمادگی پذیرش تلقین‌های بیشتر را داشته باشد. بنابراین، جمود خلسه‌ای برای ایجاد حالت خلسه و ارزیابی استعداد پذیرش سوژه روشی مطلوب است.

سایر پدیده‌های هیپنوتیزمی را می‌توان بر پایه آن بنا کرد. وقتی توجه سوژه به محرک‌های متعادل عضلانی که در جمود خلسه‌ای وجود دارند معطوف می‌شود، سوژه از سایر حس‌های بدن غافل می‌شود، تا حدی بی‌حس و بیهوش شده و درد را حس نمی‌کند. این تداعی ذهنی در سطحی هشیار پدید می‌آید و اطلاعاتی نیز در اختیار ذهن نیمه هشیار قرار مي‌دهد، طوری که می‌تواند واکنش رفتاری مناسبي بروز دهد.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

 خود هیپنوتیزم سریغ

پیشرفت در فرایند کمک به خود کتاب خود هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی درباره‌ی کشف موفقیت‌ آمیز در هیپنوتیزم و فرایند بهبود خود است. در سال 1997،من شیوه‌ی غیرمعمولی را برای ایجاد هیپنوتیزم کشف کردم. به عنوان یک هیپنوتیزم درمانگر حرفه‌ای، آن شیوه را از آن زمان تدریس، آزمایش و اصلاح کرده‌ام. من این شیوه را خود هیپنوتیزم فوری می‌نامم. این شیوه شامل خواندن و نوشتن دست نوشته‌های هیپنوتیزم به عنوان وسیله‌ی وارد شدن به حالت هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی است.

این شیوه‌ی هیپنوتیزم را می‌توان برای اهداف درمانی گسترده‌ای استفاده کرد:

✔️ ترک عادت‌های بد

✔️ اعتماد سازی

✔️ رسیدن به موفقیت و بسیاری از اهداف دیگر.

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی این شیوه‌ی بدون شکست به تجربه یا دانش هیپنوتیزم به هیچ عنوان نیازی ندارد. علاوه بر آن، این شیوه آنقدر ساده است که ممکن است تعجب کنید که چرا هیچ کس قبلاً به آن فکر نکرده است . یا اگر به آن فکر هم کرده است، چرا هرگز این کشف را منتشر نکرده است. یا اگر آن را منتشر کرده است، پس چگونه است که هیچ کس درباره‌ی آن چیزی نمی‌داند؟ خود هیپنوتیزم فوری در کارایی و سادگی‌اش بدیع است.

من خود هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی را به جای آنکه یک اختراع بدانم یک کشف می‌نامم، زیرا این شیوه در زمان حیات هیپنوتیزم درمانی از نظرها مخفی بوده است. آنچه که انجام داده‌ام تشخیص ارزش بالقوه‌ی آن و بسط و گسترش آن به شیوه‌ای است که هر انسان آگاهی بتواند از آن استفاده‌ی بهینه کند.

چرا کتاب خود هیپنوتیزم فوری همچون سایر کتاب‌های بهبود خود نیست؟

این کتاب دارای ویژگی‌ای است که بیشتر کتاب‌های کمک به خود آن را ندارند. بیشتر نویسندگانی که کتاب‌های کمک به خود را می‌نویسند شیوه‌هایی را توصیه یا توضیح می‌دهند که فقط بعد از خواندن کتاب‌هایشان باید از آن‌ها پیروی کرد. یعنی فقط هنگامی که خواندن آن کتاب‌ها را تمام کردید می‌توانید آن توصیه‌ها را به مرحله‌ی عمل درآورید. اما با وجود کتاب خود هیپنوتیزم فوری هیچ تاخیری وجود ندارد. شما حتی بدون کنار گذاشتن این کتاب نیز از آن بهره خواهید برد.

این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است تا زمانی که آن را می‌خوانید تغییر کنید! با این ابداع در بهبود خود هیچ کلمه یا جمله‌ی حکیمانه‌ای برای یادآوری در این کتاب وجود ندارد. هیچ مهارتی برای تمرین کردن وجود ندارد. هیچ ویژگی‌ای برای تقلید کردن از «افراد کاملاً حرفه‌ای» وجود ندارد.  این کتاب و تکنیک‌های شرح داده شده در آن مستقل هستند. کمک این کتاب فوری است.  نتایج این کمک به شکل خودکار خود را نشان می‌دهد.

این کتاب برای چه کسانی طراحی شده است؟

این کتاب برای کسانی طراحی شده است که یک وسیله‌ی ارزشمند و قوی برای تغییرات شخصی مثبت می‌خواهند یا به آن نیاز دارند.  اگر هیپنوتیزم برای شما تازگی دارد، خود هیپنوتیزم فوری به شما وسایل سریع و ساده‌ای را برای بهبود کیفیت زندگی خود در بسیاری از بخش‌ها ارائه می‌دهد. اگر خواننده‌ی مشتاق کتاب‌های خودت انجام بده هستید، خود هیپنوتیزم فوری را جایگزین مناسبی برای برخی از شیوه‌های دیگری خواهید یافت.

که ممکن است آن‌ها را آزمایش کرده باشید. اگر یک هیپنوتیزم درمانگر حرفه‌ای یا یک روانپزشک هستید،از سادگی قدرتمند خود هیپنوتیزم فوری به هیجان خواهید آمد. قواعد عملی این شیوه دارای نشانه‌ها و کاربردهای بسیاری برای رشته‌های هیپنوتیزم درمانی، روانپزشکی و غیره است.

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی

خود هیپنوتیزم فوری به شما وسایل سریع و ساده‌ای را برای بهبود کیفیت زندگی خود در بسیاری از بخش‌ها ارائه می‌دهد.

چیزهایی که یاد خواهید گرفت

موضوع اصلی این کتاب حول محور یادگیری خود هیپنوتیزم فوری است. این کتاب نه فقط به شما مفاهیم خود هیپنوتیزم فوری را معرفی می‌کند. بلکه در واقع شما را به هنگام انجام آن هیپنوتیزم می‌کند. این کتاب به عنوان یک گام موثر و مبتکر برای تضمین موفقیت در انجام خود هیپنوتیزم فوری عمل می‌کند.

شما این شیوه را با استفاده از دست نوشته‌های مناسب برای رسیدن به اهدافتان به کار خواهید برد. همانطور که ذکر شد، برای عملی کردن خود هیپنوتیزم فوری نیازی به دانستن هیپنوتیزم ندارید. اما داشتن دانش مقدماتی آن قطعاً مفید خواهد بود.

بخش اول خود هیپنوتیزم سریع

این کتاب به شما می‌گوید که به چه چیزهایی نیاز دارید تا از نیروی ذهن ناخودآگاه خود و چگونگی ارتباط آن با هیپنوتیزم آگاه شوید. شما همچنین از این چیزها آگاه خواهید شد:

✔️ هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم چه چیزهایی هستند و آیا شما هیپنوتیزم‌ پذیر هستید یا نه.

✔️ سوء‌تعبیرها و ترس‌های بی‌اساسی که برخی از افراد درباره‌ی هیپنوتیزم و میزان امن بودن آن دارند.

✔️ هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم سنتی چگونه کار می‌کنند و مشکلات مرتبط با شیوه‌های سنتی چه چیزهایی هستند

✔️ کشف من: خود هیپنوتیزم فوری چیست، چگونه کار می‌کند و چگونه به شکل خودکار از نقصهای مشکل‌ ساز مرتبط با شیوه‌های سنتی اجتناب می‌کند. اجازه می‌دهد تا نیرو و سادگی آن را تجربه کنید!

در بخش دوم خود هیپنوتیزم سریع

به شما نشان داده خواهد شد که چگونه این شیوه را برای 35 هدف رایج هیپنوتیزم با استفاده از دست نوشته‌های به شکل حرفه‌ای آماده شده‌ی هیپنوتیزم بکار ببرید.

در بخش سوم خود هیپنوتیزم سریع

شما با جنبه‌ی دیگری از خود هیپنوتیزم فوری آشنا خواهید شد که به شما نشان می‌دهد چگونه از این شیوه به شکل واقعی برای هر هدف بهبود خود، صرف نظر از منحصر به فرد بودن آن استفاده کنید. من این فرایند را برای چندین سال در واحدی به نام «چگونه خود را با چشمان باز هیپنوتیزم کنیم» تدریس کرده‌ام. دانشجویانم به راحتی بر آن تسلط پیدا کرده‌اند.

ویژگی های کتاب خود هیپنوتیزم فوری

این کتاب به شما راهنمایی می‌کند تا با استفاده از هیپنوتیزم فوری به موفقیت در زندگی خود دست یابید. از طریق مطالعه این کتاب، شما با مفاهیم کلیدی و تکنیک‌های مهم هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی آشنا خواهید شد. علاوه بر این، این کتاب به پاسخ‌دهی به سوالات شایعی که درباره‌ی هیپنوتیزم مطرح می‌شوند می‌پردازد. بخوانید تا بتوانید هیپنوتیزم فوری را به طور موثر در زندگی‌تان به کار ببرید.

این کتاب به سادگی نوشته شده و هیچ گونه ادبیات پیچیده‌ای را در بر ندارد. هدف آن ارائه دقیق و عملی ترفندها و تکنیک‌های هیپنوتیزم فوری به شماست. اگر علاقه‌مند به بهره‌برداری از این ابزارهای موثر برای بهبود زندگی‌تان هستید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد. حالا به داستان‌های پیچیده و زبان تخصصی وقت نخواهید گذاشت؛ به جای آن، شیوه‌ی مستقیم و سریع اجرای هیپنوتیزم فوری را در زندگی‌تان تجربه خواهید کرد و از نتایج مثبت آن بهره‌مند خواهید شد.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم

دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

افزایش هوش با هیپنوتیزم: آیا هیپنوتیزم میتواند نابغه بسازد؟

افزایش هوش با هیپنوتیزم  و نابغه شدن با هیپنوتیزم ممکن است؟ هیپنوتیزم یک فرآیند ...

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند (شفا با قدرت هیپنوتیزم)

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند - اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم ...

آموزش هیپنوتیزم برای رسیدن به ماورا ذهن آدمی

آموزش هیپنوتیزم برای رسیدن به ماورا -  هیپنوتیزم (دگر هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم) یا ...

راسپوتین هیپنوتیزم: نگاهی گذرا به زندگی جادوگری در خدمت رومانوف

راسپوتین هیپنوتیزم راسپوتین به عنوان یک شخصیت جالب و متناقض تاریخ روسی شناخته می‌شود ...

چه کسی می خواهد بداند در حالت هيپنوتيزم چه اتفاقی می افتد؟(فیلم هیپنوتیزم افراد)

در حالت هيپنوتيزم چه اتفاقی می افتد ؟ آیا اظهارات هیپنوتیزم شدگان درست است؟  ...

آموزش تست هیپنوتیزم پذیری افراد + فیلم

تست هیپنوتیزم پذیری بنظر خودتان آیا شما اصلا قدرت خودهیپنوتیزم شدن را دارید شاید ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه