دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش تست هیپنوتیزم پذیری افراد + فیلم

تست هیپنوتیزم پذیری بنظر خودتان آیا شما اصلا قدرت خودهیپنوتیزم شدن را دارید شاید از خودتان بپرسید چه سوال عجیبی مگر می شود کسی این قابلیت را نداشته باشد همه می توانند دگرهیپنوتیزم شوند ولی شاید برایتان جالب باشد که افراد متفاوت استعداد هیپنوتیزم شدن متفاوتی دارند. و برای ورود به عالم خلسه هیپنوتیزمی هر فردی استعداد خاصی را دارا می باشد برخی به راحتی به تلقین ها جواب داده و هیپنوتیزم می گردند و برخی نیز کلا قابلیت هیپنوتیزم شدن را ندارد و افراد اندک شکاک و یا برخی دیگر که به سختی هیپنوتیزم می گردند.

طبق تست هیپنوتیزم پذیری افرادی که هیپنوتیزم نمی شوند بسیار کم هستند و در کل این مقدار کم در حدود 7 درصد جمعیت دنیا می باشد که به سختی هیپنوتیزم می شوند که درصد کمی از جمعیت را تشکیل می دهند و اما بیشتر مردم یک میزان هیپنوتیزم می گردند خوب برای اینکه بدانید چطور می توانیم تشخیص دهیم حساسیت شما نسبت به هیپنوتیزم شدن چقدر هست با ما همراه باشید. با مقاله تست هیپنوتیزم پذیری امیدواریم بتوانید از آن استفاده نموده و مفید واقع شود.

حالت آلفای ذهنی

حالت آلفای ذهنی را به یک حالت تمرکز فوق العاده مغزی می گویند معمولا همه انسان ها در طول روز به صورت معمولا دو بار در زمانی که فرد می خواهد بخوابد و یا در زمان پیش از بیداری کامل فرد وارد حالت آلفا می گردد و فرکانس های مغزی فرد چیزی در حدود  7 تا 13 هرتز می گردد که به آن حالت مغزی آلفا می گویند.

پس از این کاهش فرکانس های مغز برخلاف حالت خواب که فرد هوشیاری خود را از دست می دهد فردی که ما بین خواب و بیداری قرار می گیرد تلقین پذیری او بسیار بالا رفته و درک وسیعی از اطراف خود پیدا می نماید که به آن حالت آلفای ذهنی می گویند. به حالت آلفا به دلیل افزایش تمرکز به آن حالت هوشیاری مضاعف نیز گفته می شود.

چه کسانی را می‌توان هیپنوتیزم کرد؟

همانطور که قبلاً گفتم می‌توان حداقل 95 درصد از مردم را در حالت خلسه سبک هیپنوتیزم کرد. مردم اغلب از من می‌پرسند چه نوع بیمارانی را می‌توان خوب هیپنوتیزم کرد و چه افرادی استعداد هیپنوتیزم شدن ندارند. بر خلاف تصور عام، بیماران هشیار را که حافظه عالی دارند بهتر  می‌توان هیپنوتیزم کرد، زیرا آن‌ها می‌توانند حواس خود را متمرکز کنند، صحنه‌ها را با جزئیات بیشتر تجسم کنند، عواطف خود را به آسانی بیان کنند، زیاد اهل انتقاد نیستند، و می‌توانند طوری مجذوب سخنرانی یا فیلم شوند که گذشت زمان را حس نکنند.

کودکان بهترین افراد برای هیپنوتیزم هستند، زیرا قوه تخیل خوبی دارند و به بزرگسال ها احترام می‌گذارند. همچنین نسبت به این فرآیند مقاومت نشان نداده و ‌تردید نیز ندارند. بهترین بیماران برای هیپنوتیزم کودکان بین سنین 8 الی 16 سال هستند. حتی روی کودکان 5 ساله نیز هیپنوتیزم می گردند.

اما چه افرادی که اصلاً برای هیپنوتیزم مناسب نیستند:

معمولاً افراد حواس‌ پرت هستند، این افراد به موضوع توجه نمی‌کنند، به جای تمرکز بر زمان حال، بر گذشته و آینده متمرکز می‌شوند، دید انتقادی دارند و به جای عواطف از منطق استفاده می‌کنند، ضریب هوشی پایین دارند و به سختی می‌توانند در این فرآیند پیشرفت کنند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

برخی عوامل بازدارنده ورود فرد به حالت خلسه هیپنوتیزمی عبارتند از:

عقب ماندگی ذهنی، پیری و خرفتی، آسیب مغزی، عدم توانایی درک زبان متخصص خواب مصنوعی و دیدگاه‌ ها و نظرهای بدبینانه در تحقیقاتی كه در مورد هیپنوتیزم  انجام شده است به این نتیجه رسیده اند كه هر چقدر افراد هوش بیشتر داشته باشند بهتر هیپنوتیزم می شوند.

اگر از روش های سنتی هیپنوتیزم استفاده کنیم تعداد کسانی که می توانیم در خلسه هیپنوتیزم قرار دهیم زیاد نیستند ولی روش جدید می تواند تعداد افراد بیشتری را هیپنوتیزم کند. روش خود هیپنوتیزم فوری از روش های جدید پیروی می کند که می تواند تعداد بیشتری را در خلسه قرار دهد.

هیپنوتیزم و تله پاتی

همه افراد در طول زندگی ممکن است با پدیده تله پاتی آشنا شده باشند یا اینکه به صورت خواسته یا ناخواسته تله پاتی انجام داده باشند. مردم همچون برگهایی هستند که همگام با اطرافیان خود برانگیخته می‌شوند. اندیشه خوانی  یا تله پاتی، یعنی توانایی ذهن برای انتقال افکار به شخصی دیگر بدون استفاده از ابزار الکترونیک. انتقال افکار بین دو نفر، در حالی که در وضع منقلب کننده‌ای قرار داشته باشند، بسیار تاثیرگذار است.

هر دو روی زمان مشخصی توافق می‌کنند و هر شخص به نوبه خود وارد حالت خلسه می‌شود. آنها می‌توانند هر دو در یک اتاق باشند و یا این که هر کدام از آنها در شهر یا کشورهای مختلفی باشند. مسافت عامل تعیین کننده‌ای نیست. اندیشه خوانی فراتر از مکان و زمانی است که درک می‌شود…

من از روش القا و تصویر سازی ذهنی که شما در این گردهمایی به من آموزش دادید، استفاده کردم. به این شکل که ابتدا ذهنم را روی پیشانی مایکل معطوف کردم تا توانستم چهره او را به وضوح ببینم. در آن لحظه، نوری را وسط پیشانی او متمرکز کردم و تجسم کردم که آن نور تا داخل مغز او نفوذ کرده است.
پس از این که چند ثانیه این تمرکز خود را حفظ کردم، ناگهان احساساتی در من غلیان کرد که حس کردم، ارتباط ذهنی من با او برقرار شده است. باید این احساس را درک کرده باشید تا بدانید که چه هیجانی اعصاب شما را فرا می‌گیرد. همان احساسی را دارید که وقتی دوشاخه را به پریز می‌زنید، ناگهان چراغ روشن می‌شود. حس می‌کنید که بسیار نزدیک به آن شخص هستید، این نزدیکی فقط نزدیک شدن به جسم او نیست، بلکه روح شما با روح او انرژی رد و بدل می‌کنند.

من او را در هاله‌ای از وقایعی که او را دربر گرفته بودند دیدم و دیدم که نزدیک بود تصادف کند. این امر باعث شد به او تلفن کنم. وقتی به من گفت که در ترافیک گیر کرده بود و فقط با برداشتن چند زخم سطحی توانسته بود بگریزد ، اصلا” تعجب نکردم.

طبق تست هیپنوتیزم پذیری آیا شما هیپنوتیزم می‌شوید؟

برای درک این مطلب که آیا شما هیپنوتیزم چیست  و چگونه فرد هیپنوتیزم می شوید؟ تست هیپنوتیزم پذیری زیر می‌تواند به شما نشان دهد که هیپنوتیزم می‌شوید یا نه؟ هیپنوتیزم یکی از روش  های تأثیر بر روی نا خودآگاه می‌باشد. از طریق هیپنوتیزم ما می‌توانیم به خواسته‌ها و آرزوهای خود بهتر و سریعتر دست یابیم. هیپنوتیزم در آرامش و اعتماد به نفس ما نقش زیادی دارد.

امواج مغزی در حالت هیپنوتیزم در سطح آلفا قرار می‌گیرد. در سطح آلفا دسترسی مستقیم به ناخودآگاه داریم. با هیپنوتیزم می‌توانیم یادگیری خود را بالا ببریم. خود هیپنوتیزم یکی از زیر شاخه‌ های هیپنوتیزم است که فرد به تنهایی می‌تواند بر روی خود تأثیر گذارد. از قدرت‌ها و توانایی هیپنوتیزم ایجاد بی حسی و بی دردی است. با این توضیح آیا شما هیپنوتیزم می‌شوید. تست زیر شما را در این زمینه کمک می‌کند.

بر روی تصویر مارپیچ چرخان زیر کلیک کنید تا بزرگ شود. به مدت ۳۰ ثانیه به آن نگاه کنید. سپس به دست راستتان نگاه کنید. ببینید چه اتفاقی می افتد برای جواب تست دوباره به همین صفحه بر گردید.

 

 جواب تست هیپنوتیزم پذیری

بعد از نگاه کردن به مارپیچ به دستتان نگاه کنید اگر دستتان در حال بزرگ شدن و یا باز شدن بود نشان می دهد که شما توانایی بالای برای تلقین پذیری را دارا می باشید.

انواع تست هیپنوتیزم پذیری

تست هیپنوتیزم پذیری پاندول

برای انجام این تست هیپنوتیزم پذیری پاندول به یک پاندول نیاز دارید که با نگه داشتن آن بصورت آویزان در روبروی خود سعی کنید با حرکت چشمانتان مسیر حرکت آن را تعیین نمائید مثلا یک دایره فرضی را تصور کنید و با حرکت چشمانتان سعی کنید پاندول را به حرکت وادار کنید. این کار به صورت حرکت رفت و برگشت و یا دورانی در پاندول بر اثر نیروی ناخودآگاه ما به وجود می آید. شما می توانید برای انجام تست از فیلم آن که قرار داده شده است و توسط دکتر آرام انجام می شود استفاده نمائید و از نتیجه تست خود نیز مطلع گردید.

تست هیپنوتیزم پذیری و تلقین پذیری فکری

برای انجام این تست ها ابتدا لازم است اندکی خود را آرام سازید چشمها را ببندید و برای انجام این تست ها می توانید شروع به تصور کردن کنید می توانید یک وزنه یا یک آهنربا یا بادکنک در دستان شما قرار گرفته است و با تغییرات وضعیت این اجسام دست شما نیز تغییر حالت می دهد. برای اینکار تمرکز و تصور مورد نیاز است برای بهتر انجام دادن این تست ها برای شما فیلم آموزشی آنها را در سایت قرار داده ایم می توانید به کمک این فیلم تست ها را انجام داده و از قدرت هیپنوتیزم پذیری خود مطلع شوید.

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

افزایش هوش با هیپنوتیزم: آیا هیپنوتیزم میتواند نابغه بسازد؟

افزایش هوش با هیپنوتیزم  و نابغه شدن با هیپنوتیزم ممکن است؟ هیپنوتیزم یک فرآیند ...

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی: راز و رمز هنر نمایشی

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی - هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی یک نوع هیپنوتیزم ...

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند (شفا با قدرت هیپنوتیزم)

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند - اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم ...

آموزش هیپنوتیزم برای رسیدن به ماورا ذهن آدمی

آموزش هیپنوتیزم برای رسیدن به ماورا -  هیپنوتیزم (دگر هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم) یا ...

راسپوتین هیپنوتیزم: نگاهی گذرا به زندگی جادوگری در خدمت رومانوف

راسپوتین هیپنوتیزم راسپوتین به عنوان یک شخصیت جالب و متناقض تاریخ روسی شناخته می‌شود ...

چه کسی می خواهد بداند در حالت هيپنوتيزم چه اتفاقی می افتد؟(فیلم هیپنوتیزم افراد)

در حالت هيپنوتيزم چه اتفاقی می افتد ؟ آیا اظهارات هیپنوتیزم شدگان درست است؟  ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه