دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند (شفا با قدرت هیپنوتیزم)

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند (شفا با قدرت هیپنوتیزم)

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند – اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم در دنیای پر پیچ و خم امروز، اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم به عنوان یک راهکار نوین و جذاب برای بهبود زندگی ما ظاهر شده است. هیپنوتیزم، هنری فراگیر و قدرتمند است که با بهره‌ گیری از قدرت ذهن و تمرکز عمیق، می‌تواند عوارض و مشکلاتی را که در زندگی روزمره با آن مواجه هستیم، کاهش دهد یا حتی بهبود بخشد.

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند باید گفت اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم، گسترده و متنوع هستند. از فوبیاها و اضطراب‌ها، تا بهبود خواب و کاهش درد، هیپنوتیزم به عنوان یک روش غیر دارویی و غیر جراحی، می‌تواند راه حل موثر برای مشکلات متعددی باشد که همه‌ ما با آنها مواجهیم. با استفاده از تکنیک‌های مختلف هیپنوتیزم، فرد مورد نظر به وضعیت خلسه عمیق و آرامشی عمیق وارد می‌شود که به او اجازه می‌دهد تا به طور کامل با ناخودآگاه خود ارتباط بگیرد.

ابتدا ریشه های اختلالات روانی و بیماریهای آدمی از کجا آغاز می شود؟

به اعتقاد من که براساس تجربیات درمانی ام حاصل شده ریشه بسیاری از مشکلات روانی را می توان براساس عوامل زیر و به ترتیب اثر گذاری و ارزشمندی نام برد. البته این عوامل با یکدیگر تعامل دارند و با توجه به شخصیت افراد دخالت بعضی از عوامل نسبت بعضی دیگر بیشتر می باشد. اما برای درک موضوع اینکه هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند باید به برخی موارد بپردازیم این عوامل عبارتند از:

✔️ عدم اعتماد به نفس و ترس از ابراز وجود

بسیاری از مردم به راحتی قادر به ابراز وجود و احقاق حق خود در ارتباط با دیگران نیستند. ریشه این مشکل بیشتر به تربیت دوران کودکی و یا تجربیات تلخی که در روابط با دیگران حاصل می شود  بر می گردد. چنین افرادی را می توان دارای عدم اعتماد به نفس و یا خجالتی بودن و یا کسانی در روابط اجتماعی دچار ترس و اضطراب هستند دانست. ارتباط این ویژگی شخصیتی و اختلالات  روانی در این است که چون این افراد قادر به ابراز احساسات و هیجانات خود به طرز منطقی و معقول نیستند این هیجانات و احساسات را سرکوب نموده و در نتیجه دچار اختلالات روانی گوناگون که در ذیل مشاهده می نمایید

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند بسیاری از مردم به راحتی قادر به ابراز وجود و احقاق حق خود در ارتباط با دیگران نیستند و هیپنوتیزم می توان به آنها کمک کند.

می شوند. به اعتقاد و طبق تجربیات بالینی من عامل عدم اعتماد به نفس و خجالتی بودن بزرگترین عامل اختلالات روانی در حال حاضر می باشد عامل اعتماد به نفس یکی از بزرگترین عوامل پیشرفت انسان در زندگیش می باشد، و کسانی که فاقد آن هستند طبیعتاً بسیاری از چیزهای را که دوست دارند داشته باشد از آن محروم می گردند. هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند بله می توان این نوع بیماری ها را با هیپنوتیزم درمان نمود

✔️ وقایع تلخ زندگی

وقایع تلخ زندگی یا اتفاقات ناگوار و ناراحت کننده دومین عامل ایجاد افسردگی و اختلالات عاطفی و روانی می باشد. از جمله وقایع تلخ زندگی که باعث افسردگی، وسواس، تیک های عصبی، لکنت زبان، اختلالات جنسی و بسیاری از اختلالات دیگر که در جاهای مختلف این سایت ذکر شده را می توان چنین نام برد:

شکست عاطفی، طلاق، مورد تجاوز واقع شدن، تنبیهات شدید، شکست مالی، از کار بیکار شدن، تصادف، از دست دادن عزیزان، بیماریهای لاعلاج، جراحی، وقایع طبیعی مثل سیل، زلزله، طوفان…. و  بسیاری از موارد مشابه هر چند ساده و ناچیز که می تواند برای بعضی از افراد تروما (ضایعه) سنگینی محسوب شود، که می توان آنها را تحت عنوان PTSD (post-traumatic stress disorder) نام گذاشت. در این اختلال فرد پس از تجربه یک حادثه دردناک یک اختلال رفتاری و یا روانی را از خود بروز می دهد مثلا پس از یک حادثه خاصی مانند شاهد انفجار بمب بودن دچار لکنت زبان و یا تیک های عصبی و…. می شود. هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند بله می توان این نوع بیماری ها را با هیپنوتیزم درمان نمود

✔️ طرز نگرش و عقاید

قالبهای فکری و نگرش افراد در کیفیت هیجانات و احساسات و رفتارهای آنها اثر گذار می باشد. افرادی که دارای قالب های فکری سخت و غیر انعطاف می باشند بسیار شکننده هستند. برای مثال کسی که براین اعتقاد است چون برای دوستش کار خاصی را انجام داده او هم حتما باید این کمک او را جبران کند و اگر جبران نکند از او دلگیر می شود به عبارتی خشمگین، عصبانی، افسرده و… می شود. در نتیجه وقتی که این فرد با دوستش روبرو می شود با او سلام و علیک نمی کند. در صورتی که نگرش درست این است که ما چنین تجزیه و تحلیل کنیم:

شاید دوستم فرصت نکرده، شاید هم یادش رفته، شاید هم او از چیز دیگری دلگیر باشد و یا…. بنابراین نگرشها و عقاید ما تعیین کننده کیفیت احساسات، هیجانات و رفتارهای ما هستند. هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند بله می توان این نوع بیماری ها را با هیپنوتیزم درمان نمود

✔️ ژنتیک

یکی دیگر از عوامل اختلالات روانی عامل توارث می باشد. یعنی اختلالاتی که ریشه در مسائل ژنتیکی دارند که از والدین به نسل بعد منتقل می شود. با این حال عامل ژنتیک اگر کاملا محرز نباشد نمی تواند در رفتار و حالات روانی فرد خودش را نشان دهد. مگر آن که فشار عوامل محیطی و شخصیتی زیاد گردد در نتیجه اختلال ژنتیکی مثلا افسردگی و یا وسواس بروز کند. هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند بله می توان این نوع بیماری ها را با هیپنوتیزم درمان نمود

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند بیماری های که بخاطر دوران کودکی نامناسب و یا ریشه در ضمیر ناخودآگاه دارد به کمک هیپنوتیزم درمان می شود.

✔️ انتقال دهند های شیمیایی و هورمونی

یکی دیگر از عوامل اختلالات روانی کارکرد سیستم عصبی و انتقال دهنده های شیمیایی مغز و همچنین عملکرد غدد هورمونی می باشد که کاهش و یا افزایش بعضی از این انتقال دهنده های عصبی و هورمونی باعث نوسانات حالات روحی و روانی فرد می شود. اختلالات ذکر شده در زیر نمونه ای از اختلالات عاطفی – روانی و جسمانی است که بوسیله هیپنوتیزم درمانی و روان درمانی قابل درمان می باشند. هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند بله می توان این نوع بیماری ها را با هیپنوتیزم درمان نمود.

که مهمترین آنها عبارتند از

1- کاربرد هیپنوتیزم و شفا با هیپنوتیزم برای درمان اختلالات افسردگی

2- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان اختلالات خجالت و کم روی

3- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان عصبانیت و پرخاشگری

4- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان ترس های اجتماعی

5- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان وسواس

6- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان اختلالات و تیک های عصبی

7- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان اضطراب و دلشوره

8- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان اختلالات لکنت زبان

9- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان اختلالات حمله هراسی

10- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان دردهای جسمانی

11- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان ترس ها و فوبیاهای مزمن

12- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان اختلالات کنترل اشتها

13- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان اعتیاد و وابستگی های مضر روانی و غیره

14- کاربرد هیپنوتیزم برای درمان اختلالات جنسی و انحرافات جنسی

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند

همچنین کاربرد هیپنوتیزم در موارد زیر می باشد :

1- شفا با قدرت هیپنوتیزم و افزایش اعتماد به نفس

2- شفا با هیپنوتیزم و تقویت اراده

3- شفا با قدرت هیپنوتیزم و پیشرفت تحصیلی

4- شفا با هیپنوتیزم و افزایش عملکرد ورزشی

علت علمی ایجاد بیماری‌های روانی و نقش هیپنوتیزم در معالجه آنها حرف و تلقین مانند داروها بر روی اعضاء بدن اثر می‌کند. موهای سفید و ریخته شده این خانم به وسیله هیپنوتیزم دوباره رویید و سیاه شد. درد نیمه سر این دانشجو و بی خوابی این آقا به وسیله هیپنوتیزم معالجه شد. تنگ نفس این مرد و خجولی این کارمند شب، این جوان به وسیله هیپنوتیزم معالجه شد.

نمونه های درمان پزشکی با هیپنوتیزم

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند: زایمان بی درد

انقباض ها و درد داخل رحم، اولین مرحله زایمان هستند؛ زیرا زایمان کار مشکلی تلقی می‌شود، ولی آن طور که برخی زنان تصور می‌کنند، بد نیست؛ البته به شرط آن که توانسته باشند خود را در حالت خلسه فرو برند. تصویر سازی ذهنی تصور کنید که جنین در موقعیت صحیح خود قرار گرفته است. فشار زایمان را امری طبیعی قلمداد کنید؛ مثلا” فرض کنید که روده‌های شما اندکی جابجا می‌شوند. از ناحیه ی لگن خاصره نفس عمیقی بکشید.

این انقباض ها باعث می‌شوند، احساس شادی کنید؛ زیرا نوزاد آماده ی بیرون آمدن از رحم می‌شود. فرض کنید، نوزاد زیبایی دارید که زندگی شما را زیبا و معنوی می‌کند. به خود تلقین کنید و مرتب به خود بگویید: من حیوان هستم. حال و هوای یک مادر در وجود من رسوخ کرده است. قوی نفس می‌کشم. بر عمل بازدم تاکید کنید. این امر باعث استراحت عضلات تحتانی می‌شود و دهانه رحم باز می‌شود و حیاتی نو شکل می‌گیرد.

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند: هیپنوتیزم با الکلیسم و مرد سیگاری چه کرد؟

حرف و تلقین از راه اعصاب، غدد مترشحه داخلی را تحریک می‌کند، در نتیجه غدد مترشحه داخلی هورمونهای تولید می‌کنند که شخص را معالجه یا بیمار می‌کند .  این دانشمند الکترودهای نازکتر از مو بر سلول های مغزی فرو کرد و با فرستنده الکتریک آزمایش شونده را وادار به اعمال مختلف نمود.  گاهی «حرف» به تنهایی ایجاد بیماری می کند

من تصور نمی‌کنم کسی وجود داشته باشد  که مخالف و منکر این عقیده باشد که یک کلمه حرف یا یک جمله تکراری گاهی  چه اثری بر روی اعضاء بدن ما می گذارد و این حقایق را در مبحث تلقین پذیری بررسی کردیم.

ترشح بزاق دهان و معده به وسیله «حرف» یک نفر آدم گرسنه با شنیدن اسم غذا دهانش آب میافتد یعنی بزاق دهان و معده‌اش شروع به ترشح می‌کند، با شنیدن بوی غذا نیز بزاق دهان و معده‌اش ترشح می‌کند، با دیدن غذا باز هم بزاق دهان و معده‌اش ترشح می‌کند. در حقایق بالا، چشم، گوش، بینی خبر غذا را به مغز و مغز به اعصاب و اعصاب به غدد مترشحه دهان و معده می‌رساند و براق دهان و معده شروع به ترشح می‌کند.

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند (شفا با قدرت هیپنوتیزم)

با هیپنوتیزم می توانیم از عادت های ناپسندی که زندگی را ویران می کند رهایی یابیم

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند: از بین بردن احساس ترس با هیپنوتیزم

چه از راه شنیدن و چه از راه دیدن به مغز منتقل و از مغز به وسیله سیم‌های تلگرافی  به نام اعصاب به قلب و غدد داخلی می رسد، در نتیجه قلب شروع به زدن می‌کند، براق دهان ,دهان و تمام بدن خشک می‌شود. فقط یک کلمه «حرف» می‌تواند انسانی را بکشد- هنگامی که به مادری تلقین کردند  بچه‌ات زیر ماشین رفته مادر مُرد، و نیز هنگامی‌ که به شخص طماعی گفتند دویست‌ هزار تومان برنده شده‌ای سکته کرد.

در این واقعه هم گوش خبر را به مغز و مغز به سیم‌های تلگرافی به نام اعصاب رساند و اعصاب قلب و اعضاء داخلی را از کار انداختند. گوجه ترش هم اکنون در حضور چند نفر اسمی از گوجه ترش، آلوچه ترش ببرید و یا در حضور چند نفر گوجه ترش یا آلوچه ترش را با ملچ و ملوچ بخورید ببینید چگونه آب دهان همه راه می‌افتد.

به عبارت علمی بزاق دهان ترشح می‌کند. زیرا چشم و گوش این خبر را به مغز و مغز به اعصاب و به غدد مترشحه داخلی بدن می‌رساند و غدد مترشحه داخلی شروع به فعالیت می‌کند. دکتر «وان پلت» با تشریح وظایف سلسله  اعصاب و چگونگی تأثیر حرف و تصور بر روی اعضاء بدن این حقیقت را بهتر به ثبوت رسانده است.

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند تکنیک های عالی برای این کار

وقتی هر روز آرام‌تر شوید، در حضور دیگران نیز در همین حال باقی خواهید ماند. مهم نیست تعداد آن‌ها کم باشد یا زیاد، دوست باشد یا غریبه. با آن‌ها معاشرت می‌کنید و در کنار آن‌ها آسوده‌ خاطر خواهید بود. بدون آن که احساس حقارت یا کم رویی کنید، بدون آن که حس کنید توجه دیگران را به خود جلب کرده‌اید و بدون آن که خجل و گیج شوید. آنچنان مجذوب اعمال و رفتار خود می‌شوید که دیگر متوجه هیچ چیز نخواهید شد.

به همین دلیل، کاملاً آرام باقی مانده و اعتماد به نفس خود را حفظ خواهید کرد. همچنین کم رویی و توجه بیش از حد به خود را کنار خواهید گذاشت. به این ترتیب، می‌توانید کاملاً راحت، آزاد و طبیعی کار و صحبت کنید. حضور دیگران به هیچ وجه شما را نگران نمی‌کند. هر وقت به خود فکر می‌کنید یا دچار افکار منفی می‌شوید، بلافاصله حواس شما به مکالمه با دیگران جلب شده و به هیچ وجه عصبی، ناراحت و رنجیده نمی‌شوید.
لحظه‌ای که برای صحبت کردن برمی‌خیزید، تمام حالت‌های عصبی شما کاملاً ناپدید می‌شود. شما کاملاً آرام شده و اعتماد به نفس خود را به دست می‌آورید. آن چنان مجذوب گفتار خود می‌شوید که حضور مخاطبان به هیچ وجه شما را آزار نمی‌دهد و گیج و بلاتکلیف نمی‌شوید. ذهن شما آن چنان مجذوب مطالب می‌شود که دیگر عصبی، کمرو و خجل نمی‌شوید، بلکه کاملاً آرام و متکی به نفس باقی خواهید ماند.

هر وقت به انجام سخنرانی فرا خوانده می‌شوید، یادتان باشد که باید کاملاً آماده باشید. اگر قرار است موضوعی را توضیح دهید باید بر آن اشراف و تسلط کامل داشته باشید. قبل از اجرای سخنرانی تمرین کنید. در این صورت، مشتاقانه منتظر زمان اجرای آن خواهید بود. هنگام اجرا کاملاً آرام و خونسرد خواهید بود و اعتماد به نفس خود را حفظ خواهید کرد. حداکثر توان و استعداد شما شکوفا خواهد شد.

اگر مضطرب و عصبی هستید، احساس خود را به انگشت چهارم دست منتقل کنید. با این کار انگشت شما سفت و سخت می‌شود. وقتی حالت عصبی و مضطرب شما موقتاً برطرف شود، انگشت چهارم آرام شده و به وضعیت عادی باز می‌گردد.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

افزایش هوش با هیپنوتیزم: آیا هیپنوتیزم میتواند نابغه بسازد؟

افزایش هوش با هیپنوتیزم  و نابغه شدن با هیپنوتیزم ممکن است؟ هیپنوتیزم یک فرآیند ...

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی: راز و رمز هنر نمایشی

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی - هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی یک نوع هیپنوتیزم ...

آموزش هیپنوتیزم برای رسیدن به ماورا ذهن آدمی

آموزش هیپنوتیزم برای رسیدن به ماورا -  هیپنوتیزم (دگر هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم) یا ...

راسپوتین هیپنوتیزم: نگاهی گذرا به زندگی جادوگری در خدمت رومانوف

راسپوتین هیپنوتیزم راسپوتین به عنوان یک شخصیت جالب و متناقض تاریخ روسی شناخته می‌شود ...

چه کسی می خواهد بداند در حالت هيپنوتيزم چه اتفاقی می افتد؟(فیلم هیپنوتیزم افراد)

در حالت هيپنوتيزم چه اتفاقی می افتد ؟ آیا اظهارات هیپنوتیزم شدگان درست است؟  ...

آموزش تست هیپنوتیزم پذیری افراد + فیلم

تست هیپنوتیزم پذیری بنظر خودتان آیا شما اصلا قدرت خودهیپنوتیزم شدن را دارید شاید ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه