دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

هاله بینی

اینکه هاله بینی چیست از گذشته های دور، مردم از  چیزهایی که توضیحی راجع به آن نداشتند شگفت زده می شدند و آنها را معجزه می نامیدند. در مدت زمانی دور، مردم قادر به دیدن هاله ها بودند. افرادی که از نظر معنوی و روحانی بسیار پیشرفته بودند مانند ” بودا”، مسیح و شاگردان آنها، در نقاشی ها سرشان توسط حلقه ای از نور طلایی احاطه شده؛ چراکه بعضی از هنرمندان، قادر به دیدن هاله ها بودند.

در منطقه ای از استرالیا، می توان نقاشیهای روی دیوار غارها که مربوط به زمان قبل از تاریخ هستند را پیدا کرد که هزاران سال قدمت دارند. در این نقاشیها مردم توسط حلقه های نور طلایی احاطه شده­اند.

طبیعت و هاله

طبیعت و هاله در بحث هاله بینی، هرآنچه را که ما برای دیدن هاله نیاز داریم به ما داده است. تمام چیزی که نیاز داریم، دانش اینست که چگونه حواس خود را همراه با نیروی هوشیار خود بکار ببریم. چنانچه تصمیم بگیرید اما تمرین نکنید، هیچ گاه قادر به دیدن هاله ها نخواهید بود. از روی دیگر، چنانچه چیزی را به خودی خود می بینید، دیگر نیازی نخواهد بود تا به دیگران وابسته شوید و به آنها اطمینان کنید، چون خود شما خواهید دانست و از دانش خود برای یادگیری بیشتر استفاده می کنید.

در گذشته، بسیاری از افراد بزرگ ادعا کرده‌اند که ” ما چشم داریم، اما نمی بینیم!” در ادامه این مبحث، شما دریافت خواهید کرد که این جمله چه معنایی در بر دارد.

 هاله چیست؟

باید بدانیم هاله چیست؟ به نظر می رسد هر چیزی در دنیا، تنها یک ارتعاش باشد. هر اتم، هر ذره از اتم، هر الکترون، هر ذره از هر عنصر، حتی افکار و هوشیاری ما، همه ارتعاشند. بنابراین، می توان هاله را بعنوان پاسخ ارتعاشی الکتروفونی یک شئ با القا خارجی بدانیم. مانند نور محیطی. این معنی و مفهوم از هاله، و اینکه هاله چیست برای هدف خواندن هاله‌ها کافی است و ما را برای دیدن ارتعاش هاله ها و تمرین کردن راجع به آن مجهز می کند.

مهمترین خاصیت هاله در هاله بینی

مهمترین خاصیت هاله در هاله بینی اینست که، بنظر می رسد حاوی اطلاعاتی درباره ی شخص است. هاله‌ی اطراف اشیاء زنده ( هوشیار) مانند مردم، گیاهان، و… با گذشت زمان تغییر می کند. گاهی  اوقات این اتفاق بسیار سریع می افتد. هاله ی اطراف اشیاء غیر زنده، مانند سنگها، کریستالها، آب و … عمدتاً ثابت و بدون تغییر می باشند. ( این موضوع بنابر مشاهده دانشمندان روسی که  روش ” اثر کرلیان” را برای مطالعه ی هاله ها در 50 سال گذشته استفاده کرده اند، ثابت شده است). همچنین هاله ی اطراف انسان تا اندازه ای از مواج الکترو مگنتیک، ساخته شده است.

بنظر می رسد فرکانس پایین امواج کوتاه، و قسمت مادون قرمز شده‌ی گرمای بدن با سطوح پایین کارکرد بدن مانند ساختار دی.ان.آ، متابولیسم، چرخش خون، و غیره مرتبط باشند. در حالیکه فرکانس بالا ( امواج ماورا بنفش) بیشتر با فعالیتهای هوشیار و آگاهانه مانند خلاقیت، تصمیم گیری، حس شوخ طبعی، و احساسات، مرتبط اند.

هاله بینی در شخص

هله بینی در اشخاص و اینکه هر شخصی تا اندازه ای قادر به دیدن هاله خواهد بود و این موضوع، شامل حال کودکان نیز می شود. در زیر اشاره بسیار کوتاهی به این موضوع می نماییم: کودکان خیلی خردسال ( تا قبل از 5 سالگی) بطور طبیعی، قادر به دیدن هاله ی بزرگسالان می باشند، اما معمولاً در دراز مدت این طبیعت ذاتی توسط دنیای مادی گرایی سرکوب می گردد.

 به چه دلیل نیاز به دیدن هاله داریم؟

 رنگها و شدت هاله، مخصوصاً بالای سر و دور سر، معانی بسیار خاصی دارند. با دیدن هاله شخص، اصولاً شما می توانید افکار وی را قبل از اینکه به زبان بیایند بخوانید .چنانچه چیزی که فرد به زبان می آورد با رنگ هاله شما یکی نباشد، متوجه می شوید که شخص در حال دروغ گفتن است. و در واقع هیچ کس قادر به دروغ گفتن در مقابل شما نخواهد بود. هیچ کس قادر نیست رنگ هاله خود را تغییر دهد و رنگ هاله، نشان دهنده ی طبیعت واقعی و نیات ماست.

منبع :javdaneh

 هاله بینی و هویت

همچنین هاله، هویت روحانی ما را نشان می دهد. در بحث هاله بینی و هویت وقتی شما فردی با هاله روشن و تمیز و شفاف می بینید، می توانید مطمئن باشید که چنان فردی، انسان خوب و از لحاظ روحانی پیشرفته است. حتی اگر وی شخصی متواضع باشد و یا خود از حالتش آگاهی نداشته باشد. زمانی که شما فردی را با هاله ی خاکستری یا سیاه می بینید، می توانید مطمئن باشید که چنان فردی، نیات غیر روشنی دارد….

خواندن هاله و اینکه هاله بینی چیست و تشخیص مشکلات

بنظر می رسد با خواندن هاله ها، قادر به تشخیص مشکلات در بدن و شناسایی بیماریها، قبل از آنکه در جسم ما ظاهر شوند باشید. با کنترل آگاهانه ی هاله تان قادر به درمان خود خواهید بود. اگر چه درمان بدن فیزیکی در مقایسه با چیزی که می بینیم ، هیچ چیز نیست و تنها یکی از موارد کاربرد هاله بینی می باشد اما خواندن هاله می تواند برای هوشیاری و رشد روحانی ما و آگاهی ما از طبیعت مفید باشد.

همه افراد ، در اطراف خود دارای هاله ای هستند، اما اکثر افراد روی زمین، هاله های بسیار ضعیف و کندی دارند. به نظر می رسد این موضوع به دلیل شرایط زندگی ماده گرایانه (ماتریالیستی) و سرکوب گرانه رشد هوشیاری و ترس و پرورش رشک و حسادت و سایر احساسات مشابه می باشد.چنین نگرشی، طبیعت واقعی افراد را سرکوب می کند و به نظر می رسد که هاله شان نیز سرکوب می شود.

 هاله و رنگ آن

در مبحث هاله و رنگ آن زمانی که دیدن هاله را یاد گرفتید، آماده باشید که یک سؤال سخت را پاسخ دهید : ” آیا می توانید به من بگویید هاله من چه رنگی است؟ ” و زمانهایی که هاله ای نمی بینید یا چیزی می بینید اما نمی خواهید راجع به آن صحبت کنید، یکی از بهترین جوابهایی که می توانید بدهید اینست که :” چرا خودت نمی روی یاد بگیری؟ “

هاله انرژی چیست؟

زمانی که پرانا وارد بدن می شود بدن آن را مصرف می کند و بعد از مصرف کردن مثل یک نور از بدن شما ساطع می شود. نوری که از بدن شما ساطع می شود ممکن است برای هر فردی رنگ های مختلفی را داشته باشد. و رنگ های آن نور در مکان های مختلف و در احساسات مختلف  متفاوت باشد. که به آن هاله انرژی می گوییم.

ماهیت هاله انرژی چیست؟

 پس ماهیت هاله و هاله انرژی همان پرانا است و آن چیزی است که دور بدن ما است. احساسات ما افکار ما سلامت ما و چیزهایی که مربوط به خود ما است داخل آن وجود دارد. آن انرژی که در طبیعیت است هاله طبیعت است. مثلا زمانی که کنار یک گیاه قرار بگیرید هاله انرژی متعلق به آن گیاه است. اما زمانی که شما در کنار آن قرار می گیرید و با آن ارتباط برقرار می کنید و آن ماده غذایی را می خورید انرژی آن به شما منتقل می شود. جزئی از انرژی شما میشود که در هاله انرژی در هاله بینی شما قبل دیدن است. دیدن هاله های فرد به سال های قبل باز می گردد.

هاله در سنن گذشته:

از هاله در سنن گذشته می توان دید که در سنگ نوشته ها و در غارها چیزی رو دور بدن افراد می کشیدند، یا در نقاشی های مربوط به مسیحیان از قدیسین و پیامبران یک هاله نور را بالای سر آنها رسم می کردند. به نظر می رسید آن هاله تابان و آن هاله انرژی ارتباط مستقیمی با سطح معنویت و هاله در سنین گذشته افراد دارد.

همانطور که گفته شده چاکراهای ما یک چرخشی را دارند. زمانی که چرخش آنها از طریق مراقبه و روش های دیگر افزایش پیدا کند با افزایش سرعت چرخش آن ها نور تولید شده در آن ناحیه از بدن براق می شود. اگر این اتفاق برای چاکرای کرون یا چاکرای تاج بیوفتد این نور زرد یا طلایی و فوق العاده براق می شود که به هاله نور یا هاله تابان معروف است. این هاله نور را در نقاشی های مختلف دیده ایم و معمولا خیلی از افراد به جای دیدن،  آن را احساس می کنند.

اولین کسانی که موفق به دیدن هاله انرژی در هاله بینی شدند:

اولین کسانی که هاله انرژی را در هاله بینی ثبت کردند زوجی به نام کریلین از روسیه بودند. آن ها توانستند هاله انرژی افراد و گیاهان و حیوانات را تا حد امکان ثبت کنند. آنها  با یک تکنولوژی دقیق و ساده آن را انجام می دادند. پایه ولتاژی را بین 4000 تا 10000 ولت ایجاد می کردند.

زمانی که انگشت را در آن ناحیه و نزدیک به آن قرار میگرفت هاله انرژی انگشت روی یک صفحه ظاهر می شد. آن زمان امکاناتی مثل کامپیوتر نبود و بعد ها با افزودن کامپیوتر به این سیستم و آنالیزهایی که از  نوک انگشت های افراد با عکسبرداری کریلین انجام می شد می توان متوجه شد که چه بیماری در بدن فرد وجود دارد، و کدام یک از اندام های فرد بیمار است و مشکل دارد یا اینکه کدام یک اندام های فرد در آینده ی نزدیک بیمار خواهد شد که این یک نکته فوق العاده مهم می باشد.

 عکسبرداری هاله

در عکسبرداری هاله ها می توان اتفاقات و مشکلاتی که در طی یک ماه آینده برای فرد خواهد افتاد مشخص شود و عکس برداری کریلین این امکان را به ما می دهد، ما روش های دیگری برای عکسبرداری داریم.

یکی دیگر از روش های عکسبرداری هاله تکنیک AVS است. این روش به این صورت است که دوربین هایی وجود دارد که می تواند به صورت زنده هاله های افراد را نشان دهد. زمانی که فرد احساسات و افکارش تغییر می کند بلافاصله تغییر آن را در هاله فرد می توان مشاهد کرد.

یعنی احساسات ما افکار ما را عوض می کند و افکار ما همانطور ک احساسات را عوض می کند هاله انرژی را هم دچار تغییر و دگرگونی می کند و همه ای موارد  با همدگیر در ارتباط هستند.

دستگاه AVS انرژی ها و احساسات فرد را اندازه گیری می کند. افکار فرد را می سنجد و می تواند بگوید که فرد چه خصوصیات ذهنی و روانی را دارد.

 تست هاله انرژی

در تست هاله انرژی این نکته را توجه کنید که ما خیلی چیزها را ممکن است مخفی کنیم. به طور مثال تستی را انجام بدهید و آن تست را تغییر بدهید. البته در تست های روانشناسی افراد به راحتی متوجه نمیشوند که چه موردی سنجیده میشود تا بتواندد آن را تغییر بدهند. اما در دستگاه avs  با دوربین و عکسبرداری که انجام میشود می تواند احساسات درونی افراد را متوجه بشوند. در نتیجه می توانند بدانند  که افراد به چیزی فکر می کنند و چه کاری را انجام می دهند.

روش های عکسبرداری دیگری هم وجود دارد که زیاد معروف نیستند. هر کدام از روش های  عکسبرداری جنبه ای از انسان را به نمایش می گذارند.  سیستم هاله ما انواع لایه ها را دارد که هر کدام از این رو ها  یک لایه از بدن ما را نشان می دهند. سیستم کریلین انرژی های نزدیک بدن و  نوک انگشت را نشان می دهد و سیستم avs  انرژی های روانی را به ما نشان می دهد.

ما یک کالبد فیزیکی و یک کالبد انرژیکی یا اتریکی و یک کالبد روانی داریم. برای عکسبرداری از هرکدام از اینها باید روش عکس برداری خاص خودش را انجام داد. سیستمی که همه ی اینها را باهمدیگر نشان دهد وجود ندارد. سیستم های مورد استفاده هرکدام جنبه های خاصی از آن ها را برای ما مشخص می کنند. اگر شما خوشحال باشید سطح انرژیتان با زمانی که ناراحت هستید متفاوت است.

سطح انرژی شما در زمانی که اعتمادبه نفس شما بالاست نسبت به زمانی که سطح اعتماد به نفس شما پایین باشد متغیر است. پس احساسات شما می تواند روی انژری های شما تاثیر بگذارد. با تغییر در انرژی های شما اولین اتفاقی که برای آن ها می افتد تغییر رنگ آن هاست.

 انرژی و تغییر رنگ در هاله بینی

تغییر رنگ ایجاد شده در انرژی های افراد روی خلق آن ها تاثیر می گذارد. در بعضی مواقع پوشیدن لباس ها با رنگ های مختلف و بکار بردن رنگ های مختلف در محیط در روند کاری احساسات و خلق  فرد تاثیر گذار است.

هاله و رنگ آن

خلق افراد ارتباط مستقیم با هاله انرژی و رنگ آن دارد. زمانی که شما شاد باشید و خیلی پرقدرتید و سرحال هستید و احساحات خوب و افکار خوب دارید. انرژی های خوبی هم در بدنتان وجود دارد که تمیز است و در این حالت کودکان نیز از بازی با شما لذت می برند. برای اینکه ببینید واقعا خلق خوبی دارید یا نه و از درون احساسات خوب و عالی دارید بررسی کنید که چقدر با کودکان ارتباط برقرار می کنید.

بچه ها فیلتر های بزرگسالان را ندارند و انرژی را مستقیماً دریافت می کنند. پس اگر با آن ها راحت باشید و انرژی های آن ها را خوب جذب می کنید و ارتباط خوبی با آن ها برقرار می کنید نتیجه گرفته می شود که انرژی های درونیتان تمیز و فعال هستند. پس با بچه ها بازی کنید تا سطح انرژیتان را بالا ببرید. انرژی های ما همانطور که روی جسم ما تاثیر گذار است روی روان ما هم توانایی تاثیر گذاشتن را دارد.

رنگ هاله در بیماران روانی

رنگ هاله در بیماری های روانی به این صورت است که اولین اتفاقی که می افتد این است که انرژی ها بهم می ریزد. هاله ها کثیف و کدر و چرکین می شود و فرد  احساس خوبی هم ندارد. به همین دلیل معمولا سراغ رنگ های کدر و تیره و چرکین و کثیف می رود.

احساسات بد در هاله بینی

 احساسات و افکار بد و انرژی های بد کاملا تاثیر گذار هستند. افکار و احساسات تیره، هاله های تیره را به ارمغان می آورد. پس از رنگ های شاد استفاده کنید و افکارتان را شاد کنید و سطح انرژی خود را بالا ببرید و نفس بکشید. از جهان لذت ببرید.

هرچقد از جهات لذت ببرید و هرچقدر هماهنگی بیشتری را باطبیعت داشته باشید از نظر روانی و جسمی سالم تر هستید. ما اینجا هستیم که لذت ببریم و زندگی خوبی داشته باشیم. خداوند انسان را خلق کرده است تا شاد و با قدرت و همراه با اعتماد بنفس زندگی کند. اگر فاقد این نیروها هستید تلاش کنید. دیگران این قدرت را داشته اند پس مطمئن باشید شما هم دارید.

 انسان ها تفاوتی با هم ندارند و تنها تفاوت آن ها در افکارشان است. نیازی نیست دو دست یا پا بیشتر داشته باشید و یا چهار چشم داشته باشید تا جهان را زیبا ببینید. بلکه فقط کافیست سیستم فکری خود را عوض کنید. زمانی که آن راعوض کنید احساساتان و افکاراتان و نگرشتان نسبت به جهان عوض می شود و هاله های انرژی تان تغییر می کند.

چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟

شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید

شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!!

درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید.

در کمتر از 6 روز انرژی درمانی را یاد بگیرید.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال

از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.

 این دوره به صورت حضوری می باشد و در موسسه تجسم خلاق به نشانی :

 تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان قائم مقام فراهانی پلاک ۳۹ ط اول

 برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

این دوره توسط دکتر آرام به صورت حضوری برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در دوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

ایجاد هاله محافظ + 0 تا 100 هاله و هاله بینی + آموزش هاله بینی همراه با تست رنگ هاله

ایجاد هاله محافظ ایجاد هاله محافظ می تواند ما را در برابر انرژی های منفی ...

ترمیم هاله انرژی + همه چیز درباره هاله انرژی + آموزش جامع هاله بینی

ترمیم هاله انرژی: زمینه های انرژی هاله و تأثیر آنها در سفر معنوی ما. ...

پاکسازی هاله انرژی + بهترین روش های پاکسازی هاله انرژی + تست هاله بینی

پاکسازی هاله انرژی: هاله انرژی بدن ماست و بازتاب رنگارنگی از بدن احساسی ما ...

هاله دفاعی چیست؟! + همه چیز درباره هاله دفاعی انسان + تست رنگ هاله و تحلیل رایگان

هاله دفاعی انسان کروی یا بیضی شکل در بدن پخش می شود .پیله تخم ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد