دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

پاکسازی هاله انرژی + بهترین روش های پاکسازی هاله انرژی + تست هاله بینی

پاکسازی هاله انرژی

پاکسازی هاله انرژی: هاله انرژی بدن ماست و بازتاب رنگارنگی از بدن احساسی ما نیز هست. هاله ما با احساسات همیشه در حال تغییر است و رنگ هاله نیز تغییر می کند. هاله را می توان نوعی حباب تصور کرد که بدن در آن زندگی می کند. هاله ممکن است مسئول وایب های ما باشد. به همین دلیل مهم است که آن را در شکل خوب نگه داریم. ما در حفظ آزادی، تمیز و سالم نگه داشتن آن مسئول هستیم. پیش از هر چیز تست آنلاین رنگ هاله را انجام دهید.

چگونه پاکسازی هاله انرژی را انجام دهیم؟

روی چاکرای ریشه ای خود که در پایه ستون فقرات قرار دارد و با رنگ قرمز مرتبط است تمرکز کنید. تصور کنید که با چراغ قرمزی که در زیر آن امتداد یافته است، روی زمین لنگر می اندازید. سپس تصور کنید که در زیر رگباری از نور طلای درخشان فرو رفته از خورشید غوطه ور شده اید. اجازه دهید نور به بدن و هاله شما نفوذ کند. این تصویر را برای مدتی نگه دارید.

سپس یک نور بنفش را از کف پاها تا بالای سر خود تصور کنید. آن را به عنوان یک پتو گرم و محافظ ببینید و احساس کنید و باور کنید که توانایی بهبود و محافظت از هرگونه شکاف در هاله شما را دارد. در این مرحله، روند پاکسازی هاله انرژی و بهبودی در حال انجام است.

شما باید احساس کنید که قوی تر می شوید. انرژی منفی را آزاد می کنید و احساس آرامش بیشتری دارید. مدتی در این احساس مراقبه کنید.

وقتی احساس راحتی می کنید، برای محافظت بیشتر، نور سفید را در هاله تمیز شده خود احاطه کنید.

در پاکسازی هاله انرژی از هاله خود محافظت کنید

شما می توانید برای محافظت و تقویت هاله (Aura) خود اقدامات دیگری انجام دهید که شامل ماساژ و مداخله آسمانی است. انرژی درمانی ریکی را امتحان کنید. این روش لمسی درمانی با کمک به حذف انرژی راکد یا مسدود شده، جریان انرژی را افزایش می دهد. یک پزشک ریکی به عنوان یک واسطه برای دریافت انرژی الهی عمل می کند و آن را به میدان انرژی شما

هدایت می کند. جایی که از طریق مسدود شدن دستگاه فشار وارد می کند تا با پاکسازی هاله انرژی از اختلال بیشتر روحی، عاطفی، جسمی یا معنوی جلوگیری کند.

سپر برای پاکسازی هاله انرژی

برای پاکسازی هاله انرژی یک سپر ایجاد کنید. یک حباب یا غلاف از نور سفید و دوست داشتنی را احاطه کنید.

این سپر حفاظتی می تواند هرگونه افکار منفی، احساسات و یا سایر حملات روحی را که به شما معطوف شده دفع کرده و از تخلیه مکنده های انرژی جلوگیری کند.

برای پاکسازی هاله انرژی بند ناف را ببرید. سیم های نامرئی انرژی می توانند از شما منشعب شده و به فرد، مکان، شی یا موقعیت دیگری متصل شوند. در حالی که سیم های مثبت عشق هرگز قابل قطع نیستند، می توان تارهای اثیری بر اساس ترس را برش داد تا از تخلیه بیشتر انرژی جلوگیری شود.

دیدن هاله

برای دیدن هاله و پاکسازی هاله انرژی با حس کردن شروع کنید. یک راه خوب برای شروع دیدن هاله ها تمرین حس کردن آنهاست.

این کار به معنای توجه به احساس شما در حضور شخص است. نفس عمیق بکشید، نفس خود را بیرون دهید.

سپس بر احساسات جسمی بدن و واکنش روده تمرکز کنید. از خود بپرسید که چگونه بودن در کنار فرد باعث ایجاد احساس آرامش می شود؟

پرش؟ تحریک شده؟ به این فکر کنید که چه رنگی را به این شخص متصل می کنید. با افزایش توانایی های شما، حس و دیدن هاله ها راحت تر می شود.

پاکسازی هاله انرژی

پاکسازی هاله انرژی

دید محیطی در پاکسازی هاله انرژی

برای پاکسازی هاله انرژی دید محیطی خود را توسعه دهید. دید محیطی ما کمتر از قسمت مرکزی شبکیه ما آسیب دیده و دارای سلولهای حساس به نور است. همچنین، از آنجایی که ما طی سال های متمادی بینش اصلی خود را آموزش داده ایم تا به روش های خاصی مورد استفاده قرار گیرد، اکنون می توان برای دیدن آن در این روش جدید مشاهده هاله ها، مشکل باشد.

برای پاکسازی هاله انرژی یک تمرین ساده که می توانید انجام دهید این است که به مدت 30-60 ثانیه تمرکز روی یک نقطه را تمرین کنید. این باعث افزایش حساسیت شما به نور می شود.

هماهنگی با نورها برای پاکسازی هاله انرژی

برای پاکسازی هاله انرژی با رنگها هماهنگ شوید. انجام برخی از آموزش ها با رنگ های اصلی و روشن می تواند به شما کمک کند تا توانایی دیدن هاله ها را پیدا کنید. یک کتاب را با کاغذ آبی یا قرمز بپوشانید و آن را به صورت ایستاده و روی میز چند متر دورتر از خود قرار دهید. مطمئن باشید دیوار پشت کتاب سفید یا خنثی است و نور اتاق نرم است اما کم نور نیست.

چشمان خود را ببندید، چند نفس عمیق بکشید، آرام باشید و سپس چشمان خود را باز کنید و به کتاب نگاه کنید. روی کتاب تمرکز نکنید، در عوض کمی به کناره نگاه کنید و آن را پشت سر بگذارید. پس از مدتی، هاله ای باریک و کم رنگ از کتاب می بینید که با تمرکز نرم خود به زرد یا سبز روشن تبدیل می شود.

وقتی با دیدن یک کتاب به نتیجه رسیدید، سعی کنید چندین کتاب را با کاغذهای رنگی مختلف بپوشانید و به آنها نگاه کنید.

همانطور که در دیدن رنگها بهتر می شوید، با استفاده از گیاهان، حیوانات و سپس افراد پیشرفت کنید.

اشکالی ندارد هنگام انجام این تمرین به سرعت و به صورت طبیعی پلک بزنید. با انجام این کار ممکن است هاله برای یک ثانیه از بین برود، اما اگر آرام باشید و تمرکز خود را حفظ کنید به سرعت ظاهر می شود.

برای پاکسازی هاله انرژی به تمرین ادامه دهید تا به روشی که چشمان شما آن حالت ثابت و بدون تمرکز را حفظ کنند عادت کنید. چشم ها را خسته نکنید و به چشم ها یا پیشانی خود را تنش وارد نکنید.

چگونه دیدن برای پاکسازی هاله انرژی

برای پاکسازی هاله انرژی یاد بگیرید چگونه ببینید. شریک زندگی خود را در مقابل یک دیوار سفید در اتاقی قرار دهید که خیلی روشن نباشد. به دیوار پشت فرد و چند سانتی متر از بدن او نگاه کنید. به شخص نگاه نکنید. با این کار تصویر هاله را از دست خواهید داد. در عوض، به جای دیگری که ایستاده است نگاه کنید و سعی کنید ناحیه ای را در اطراف شخصی که دیوار پس زمینه آن نسبت به بقیه سبک تر است، مشاهده کنید. سعی کنید رنگ را ببینید ؛ از خود بپرسید چه رنگی را می خواهید برای توصیف این منطقه استفاده کنید.

هنگامی که رنگ را شناسایی کردید، می توانید از فرد بخواهید که از یک طرف به آن طرف تاب بخورد. میدان انرژی آنها باید با آنها حرکت کند.

اگر رنگهای مختلفی را در مناطق مختلف هاله شخص مشاهده کردید، لزوماً چشمانتان شما را فریب نمی دهند.

هاله بسته به آنچه در مناطق مختلف بدن فرد اتفاق می افتد قطعاً می تواند رنگهای مختلفی داشته باشد.

فقط چند دقیقه با چشم تمرین کنید و از زور زدن خود خودداری کنید. هر فردی این مهارت را با سرعت متفاوتی پرورش

می دهد.

روشنایی هاله یک فرد ارتباط زیادی با احساس او دارد. اگر آنها احساس خوشبختی و پر از زندگی کنند، هاله آنها قوی تر، بزرگتر و روشن تر است. سعی کنید موسیقی مورد علاقه شریک زندگی خود را پخش کنید تا به انرژی هاله ای او کمک کرده و دیدن آن را آسان تر کنید.

تمرین شخصی برای پاکسازی هاله انرژی

برای پاکسازی هاله انرژی روی خود تمرین کنید. در یک اتاق کم نور بنشینید و استراحت کنید. چند نفس عمیق بکشید.

هدف خود را دیدن هاله خود قرار دهید و بر آن هدف تمرکز کنید. مهم است که شما معتقدید این کاری است که می توانید انجام دهید.

انگشتان اشاره خود را  لمس کنید. آنها را مالش دهید و آنها را به سمت یکدیگر فشار دهید. هاله “چسبناک” است و هرگاه انگشتب به انگشت دیگر بچسبد، انرژی بین انگشتان “آویزان” می شود. اکنون، در حالی که همچنان انگشتان را به هم می مالید، روی ناحیه بین انگشتان تمرکز کنید. بعد از کمی، انگشتان خود را از هم دور کنید تا تقریباً 1.5 سانتی متر فاصله بین آنها باقی بماند. روی فضای بین آنها تمرکز کنید و ببینید آیا می توانید هاله انگشتی رنگی ایجاد کنید یا بین انگشتان خود هاله یا دود ایجاد کنید.

با ادامه آموزش، هاله واضح تر و راحت تر دیده می شود. وقتی این کار انجام شد، تمرین را با دستان خود تکرار کنید،آنها را به هم بمالید و از هم دور کنید تا هاله بین آنها را ببینید.

نحوه استفاده از هاله برای هدفی خاص

بسیاری از مردم فکر می کنند که استفاده از هاله یا قدرت روانی جالبترین چیز در گذشته است. گرچه اکثر مردم در مورد هاله و موارد مشابه بدبین هستند و می گویند که اینها وجود ندارند. اما، برای افرادی که استدلال می کنند هاله واقعی است، روشهایی وجود دارد که از هاله برای انجام آنچه می خواهید استفاده کنید. فراموش نکنید ابتدا باید پاکسازی هاله انرژی را انجام دهید.

قدرت هاله بعد از پاکسازی هاله انرژی

پس از پاکسازی هاله انرژی آنچه می خواهید انجام دهید را به تصویر بکشید. اگر می خواهید کاری کنید که شخصی احساسات خود را تغییر دهد، فکر کنید. به نام شخص و آنچه می خواهید انجام دهید فکر کنید.

از هاله به روش های دیگر استفاده کنید. تا زمانی که برای رسیدن به آن هدف و وسیله ای داشته باشید، کاملاً آماده هستید. پاکسازی هاله انرژی را فراموش نکنید.

خلاص شدن از انرژی منفی

1- دستان خود را روی هم قرار دهید، اما بین آنها فاصله بگذارید. اگر دستان خود را لمس کنید، این تمرین موثر نیست.

دستان شما نباید صاف باشد. آنها باید کمی خم باشند وگرنه تمرین اثری ندارد.

2- صبر کنید تا دستان شما بی حس شوند. این ممکن است تا یک ساعت طول بکشد. وقتی دستان خود را احساس

نمی کنید، این سیگنال ادامه کار است.

3- دست پایین خود را طوری حرکت دهید که کف دست رو به دیگری باشد، مثل اینکه توپ را در دست دارید.

انگار یک توپ فیزیکی در آن قرار داده اید، وزن کمی در پایین دست خود احساس کنید.

4- یک بار که توپ را نگه دارید، آن را پرتاب کنید. این  انرژی منفی شما را آزاد می کند و با پاکسازی هاله انرژی باعث

می شود احساس بهتری داشته باشید. پاکسازی هاله انرژی انجام شده است.

پاکسازی هاله انرژی

پاکسازی هاله انرژی

استفاده از هاله بر روی خود و دیگران

1- از شخصی بپرسید آیا اجازه می دهد با او کار کنید. رضایت فرد خیلی کلیدی است.

2- پس از پاکسازی هاله انرژی خود را روان کنید. اگر در شرایطی هستید که نشستن راحت یا مجاز نیست،

بایستید و پاهای خود را روی هم فشار دهید.

3- از دستورات زیر استفاده کنید:

احساس ایجاد کنید.

تعویض احساسات با (نام شخص).

التیام (نام شخص).

ضریب هوشی پایین (نام شخص) بالا بردن

4- اگر از هاله روی خود استفاده می کنید، دستورات را تغییر دهید:

به من احساس … دهید.

خودم را شفا بدهم.

ضریب هوشی من را بالا یا پایین ببرید.

احساس گرما / سرما به من بدهید.

سوالات کلیدی

1- پاکسازی هاله انرژی چیست؟

با انجام تمرن هایی شما می توانید انرژی های منفی ای که در هاله خود دارید پاک کنید و احساس بهتری پیدا کنید.

2- پاکسازی هاله انرژی به چه دردی می خورد؟

هاله شما از هاله دیگران تاثیر می پذیرد و در این تاثیر پذیری ممکن است هاله شما از انرژی منفی آلوده شود.

با پاکسازی هاله انرژی می توانید از این انرژی های منفی رها شده و احساس بهتری داشته باشید.

3- از هاله چه استفاده ای می توان کرد؟

با پاکسازی هاله انرژی هاله و استفاده از آن علاوه بر پی بردن به درونیان دیگران می توانید باعث بهبود شرایط روحی خود و دیگران شوید.

جمع بندی

بدانید چه زمانی زمان پاکسازی هاله انرژی لازم است. ما انرژی دیگران را می گیریم بدون اینکه حتی از آن آگاهی داشته

باشیم. وقتی آن انرژی ها منفی باشد، بر هاله ما تأثیر منفی می گذارد. ممکن است شما هم چنین تجربه ای داشته

باشید: روحیه خوبی دارید و منتظر وقت گذرانی با یک دوست هستید. شما از عصر خود لذت می برید اما در برخی از مواقع

متوجه می شوید که احساس تحریک پذیری و اضطراب دارید. وقتی به خانه برمی گردید، کاملاً روحیه بدی دارید و مطمئن

نیستید که چگونه به آنجا رسیده اید. وضعیتی مانند این نشان می دهد که شما باید هاله خود را تمیز کنید.

حتی اگر به نظر نمی رسد هاله شما تعادل نداشته باشد، بهتر است به طور دوره ای آن را تمیز کنید تا انرژی منفی آزاد شود.

برای آشنایی کامل با هاله و یادگیری هاله بینی اینجا کلیک کنید.

آموزش هاله بینی در 29 روز

مطالب مرتبط

ایجاد هاله محافظ + 0 تا 100 هاله و هاله بینی + آموزش هاله بینی همراه با تست رنگ هاله

ایجاد هاله محافظ ایجاد هاله محافظ می تواند ما را در برابر انرژی های منفی ...

چگونه هاله خود را تقویت کنیم ؟! + تمرین تقویت هاله + تست رنگ هاله با تحلیل رایگان

چگونه هاله خود را تقویت کنیم؟ هاله، هشتمین چاکرای یوگای کندالینی در نظر گرفته ...

ترمیم هاله انرژی + همه چیز درباره هاله انرژی + آموزش جامع هاله بینی

ترمیم هاله انرژی: زمینه های انرژی هاله و تأثیر آنها در سفر معنوی ما. ...

هاله دفاعی چیست؟! + همه چیز درباره هاله دفاعی انسان + تست رنگ هاله و تحلیل رایگان

هاله دفاعی انسان کروی یا بیضی شکل در بدن پخش می شود .پیله تخم ...

هاله

هاله هاله (Aura)کلمه‌ای لاتین به معنای هوایی که به آرامی حرکت می‌کند، نفخه، رایحه، نور ...

دیدگاهها

1 دیدگاه

  1. مریم گفت:

    من احساس میکنم بعضی از افراد عمدا از انرژی من استفاده میکنن، چطور مانع بشم؟