دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

كلاس آموزش هيپنوتيزم [2021] + يادگيري هيپنوتيزم + آموزش جامع هيپنوتيزم

کلاس آموزش هیپنوتیزم

كلاس آموزش هيپنوتيزم، يكی از بهترين روش های يادگيری هيپنوتيزم است. هيپنوتيزم كاربردهای بسياری دارد. پيش از رفتن به هر كلاس آموزش هيپنوتيزم ابتدا بايد نوع هيپنوتيزمی (خود هیپنوتیزم، دگر هیپنوتیزم) كه به دنبال آن هستيد و هدفتان را بدانيد. اين امر به شما كمك می كند تا در كلاس آموزش هيپنوتيزم موفق تر باشيد. اولين گام اين است تا بدانيد هيپنوتيزم چيست.

كلاس آموزش هيپنوتيزم و یادگیری اصول

برای شروع راحت تر، و موفقيت در كلاس آموزش هيپنوتيزم (Hypnosis)، پیشنهادات مستقیم هيپنوتيزم را مطالعه کنید. پیشنهادات مستقیم روش سنتی استفاده از هیپنوتیزم است.

بنابراین احتمالاً آن را در فیلم ها یا تلویزیون دیده اید. در این روش، شما از طریق دستورات مستقیم به یک سوژه می گویید که چه کاری باید انجام دهد.

پيش از رفتن به كلاس آموزش هيپنوتيزم، بهتر است بدانيد كه بسیاری از مجریان هيپنوتيزم خیابانی از دستورات مستقیم استفاده می کنند.

آنها را تماشا کنید و خواهید دید که چقدر قدرتمند به نظر می رسند. نکته منفی این است که همه نسبت به دستورات نیرومند واکنش خوبی نشان نمی دهند.

– نمونه هایی از پیشنهادهای مستقیم عبارتند از: “احساس می کنید انگشتانتان گزگز می شوند”

هيپنوتيزم و تلقينات

پیشنهادهای غیرمستقیم را برای هیپنوتیزم مبتنی بر مکالمه بیشتر بگیرید. پیشنهادهای غیرمستقیم مستلزم استعاره ها و داستان پردازی های زیادی است. روند کار بسیار بیشتر از پیشنهادات مستقیم است. شما باید با فرد دیگر رابطه برقرار کنید و توجه آگاهانه او را خنثی کنید تا ذهن او را از مراقبت خارج کند. این روش جدیدتر است و اغلب در افرادی که از پیشنهادهای مستقیم بهره مند نیستند به خوبی کار می کند. در كلاس آموزش هيپنوتيزم بيشتر اين تلقينات را ياد می گيريد.

– یک پیشنهاد غیرمستقیم چیزی مانند این است: “شما ممکن است اکنون احساس آرامش کنید. هر چه بیشتر در خلسه فرو می روید، آیا احساس می کنید بدن شما سبک تر می شود؟ ”

آموزش هيپنوتيزم با فيلم

برای مطالعه نحوه رفتار هیپنوتیزورها در مقابل افراد، فیلم ها را تماشا کنید. در كلاس آموزش هيپنوتيزم به شما پيشنهاد می شود، برای مطالعه نمایش های خیابانی منابعی بهتر از فیلم های زنده وجود ندارد.

آنها هم در وب سایت های پزشکان و هم در وب سایت های اشتراک ویدیو موجود هستند. از این فیلم ها  آموزش هيپنوتيزم، برای یادگیری برخی تکنیک های اساسی و تسلط بر میزان صدای مورد نیاز برای قرار دادن شخصی در خلسه استفاده کنید.

فیلم های پزشکان در مورد هیپنوتیزم درمانی به دلیل مسائل حریم خصوصی کمتر کارایی دارد. شما كلاس آموزش هيپنوتيزم، فیلم هایی از تمرین کنندگان را پیدا خواهید کرد که در آن روش های خود را توصیف می کنند یا با مشتریان داوطلب کار می کنند.

کلاس آموزش هیپنوتیزم

کلاس آموزش هیپنوتیزم

آموزش هيپنوتيزم حضوری

یک دوره كلاس آموزش هيپنوتيزم حضوری بگذرانید تا یک هیپنوتیزور موثرتر شوید. جلسات زنده تاثيرگذاری بیشتری نسبت به کتاب و فیلم دارند.

در یک جلسه زنده آموزش هيپنوتيزم، شما برای آموزش عملی با یک متخصص ملاقات می کنید. حتی ممکن است در كلاس آموزش هيپنوتيزم ، فرصت داشته باشید آنچه را که در مورد داوطلبان یا دانشجویان دیگر آموخته اید تمرین کنید.

برای یافتن كلاس آموزش هيپنوتيزم،به آكادمی تجسم خلاق رفته و یکی از دوره ها را که دوست دارید پیدا کنید كه متناسب با اهداف شما باشد. همچنین، رویدادهای جامعه منطقه خود را برای فرصت های احتمالی بررسی کنید.

بسیاری از افراد آموزش می بینند و كلاس آموزش هيپنوتيزم  برگزار می كنند، اما همه آنها قانونی نیستند. نام شخص را در موتور جستجوی آنلاین تایپ کنید. به دنبال گواهینامه هایی مانند گواهینامه از یک موسسه آموزشی، کارهای مکتوب و بررسی های کاربران باشید.

برای ایجاد ارتباط در کلاس هيپنوتيزم وقت بگذارید. در صورت امکان برای افزایش تحصیلات با مربی كلاس هيپنوتيزم در تماس باشید.

تمرین هیپنوتیزم

بعد از كلاس آموزش هيپنوتيزم، هرچه بیشتر ممکن است هیپنوتیزم را تمرین کنید. هیپنوتیزم یک مهارت است و مانند هر مهارت دیگری، شما با تمرین پیشرفت می کنید.

پس از آموزش هيپنوتيزم،کار خود را با هیپنوتیزم با چند روش مانند تنفس کنترل شده و مدیتیشن شروع کنید. سپس، با دوستان، خانواده ها یا سایر تمرین کنندگان حاضر، تمرین کنید.

ممکن است بتوانید از طریق یک هفته كلاس آموزش هيپنوتيزم، گواهینامه بگیرید. این بدان معنی است که شما این تکنیک را می دانید، اما برای تکمیل آن هنوز هم باید تجربه واقعی داشته باشید.

تسلط بر یک روال هیپنوتیزم

در كلاس آموزش هيپنوتيزم  ياد می گيريد، با داستان یا کاری توجه طرف مقابل را جلب کنید. قبل از اینکه بتوانید شخصی را در خلسه خواب آور قرار دهید، باید توجه او را جلب کنید. راهی برای درگیر کردن آنها پیدا کنید.

بسیاری از متخصصان هیپنوتیزم در كلاس آموزش هيپنوتيزم، این کار را از طریق مکالمه یا با نگاه سوژه به تصویر انجام می دهند. روش آسان دیگر برای انجام این کار، این است که از کسی بخواهید چشمان خود را ببندد.

به عنوان مثال در هيپنوتيزم روشی برای انجام یک استقرا،  که باعث می شود کسی به سرعت وارد خلسه شود، این است که او را بر روی کف دست خود متمرکز کنیم. کف دست آنها را جلوی آنها آورده و سپس هنگام خیره شدن دستشان را به سمت آنها حرکت دهید.

در كلاس آموزش هيپنوتيزم  ياد می گيريد، مردم هر روز به حالت های انتقال بين خلسه و هوشياری می روند. این کار را وقتی انجام می دهید که مدیتیشن می کنید، روی آهنگ مورد علاقه خود متمرکز می شوید یا وقتی که به خاطر نمی آورید که به خانه می روید.

كلاس آموزش هيپنوتيزم و داستان گويی

در كلاس آموزش هيپنوتيزم  ياد می گيرد كه بايد، با یک داستان به ذهن ناخودآگاه شخص برسید. ذهن ناخودآگاه شما بخشی است که کنترل نمی کنید و با از بین بردن تمرکز آگاهانه در دسترس قرار می گیرد.

بسیاری از تمرین کنندگان در كلاس آموزش هيپنوتيزم، این کار را با گفتن داستانی با تصاویر و توصیف های قدرتمند انجام می دهند. هدف شما این است که سوژه خود را آرام کنید، داستان تنظیم کنید تا آنها در یک خلسه قرار بگیرند.

برای مثال، کار خود را با گفتن این جمله آغاز کنید: هنگام استراحت، خود را در یک ساحل آرام تصور کنید. با اين حس رهايی، عضلات شما شل می شوند. ”

کلماتی مانند “استراحت” و “تصور” کلمات قدرتمندی در نظر گرفته می شوند که تصاویر قوی را درگیر می کنند تا مركز آگاهی سوژه شما را درگیر کنند.

تصاویر را نسبتاً مبهم نگه دارید تا فرد مقابل تمرکز خود را بر روی تصویر حفظ کند. آنها احتمالا ساحلی آتشین و صورتی رنگ را تصور نمی کنند، بنابراین تصویر آنها را از حالت خلسه خارج می کند.

كلاس آموزش هيپنوتيزم و آرامش

مراقب بدن سوژه خود باشید تا آرام شود. سوژه خود را با بررسی برخی نشانه های ظريف كنترل كنيد كه آرام باشند.

بسیاری از افراد همه چيز را متوقف می کنند و تنفس آنها کند می شود. به دنبال گشاد شدن مردمک چشم آنها و یا شل شدن عضلات آنها باشید.

– اگر خودتان را هیپنوتیزم می کنید، به احساس سستی و آرامش توجه کنید. تنفس خود را احساس كنيد و ثابت نگه داريد.

آوردن کسی به یک حالت آرام همیشه آسان و بی عیب نیست. بعضی از افراد نسبت به دیگران کمتر قابل پیشنهاد هستند. سعی کنید توجه آنها را جلب کنید و یا اگر آنها در وضعیت نیمه آرام هستند، به سرعت کار کنید.

کلاس آموزش هیپنوتیزم

کلاس آموزش هیپنوتیزم

كلاس آموزش هيپنوتيزم و كنترل رفتار

در كلاس آموزش هيپنوتيزم  ياد می گيريد كه با توصیف یک صحنه معنادار، رفتار او را هدایت کنید. این زمانی است که هیپنوتیزورها روش هایی را برای سوژه های خود پیشنهاد می دهند.

ساده ترین راه برای ایجاد پیشنهاد، ادامه صحنه ای است که ایجاد کرده اید در حالی که فرد را به حالت خلسه در می آورید. رفتاری را که می خواهید آنها یاد بگیرند انتخاب کنید، سپس هنگام توصیف صحنه، آن را چند بار تکرار کنید.

به عنوان مثال، بگویید: “روی صدای من تمرکز کنید. همانطور که در خلسه آرام می گیرید، یک روز لذت بخش را در ساحل تصور کنید. هنگام استراحت، متوجه رنگ آب می شوید.

با احساس شن و ماسه بین انگشتان پا، عمیق تر آرام شويد. شما آرام می شوید و احساس خوش بینی بیشتری می کنید. ”

صحنه باید برای سوژه معنی دار باشد. به عنوان مثال، در صورت علاقه به بازی ای خاص و يا باغبانی از همان ها برای توصیف داستان استفاده كنيد. اگر هرگز به ساحل نروید، صحنه ساحل مفید نخواهد بود.

كلاس آموزش هيپنوتيزم و خواب مصنوعی

آخرين چيزی كه در كلاس آموزش هيپنوتيزم  به شما می آموزند، اين است كه به سوژه بگویید دوباره حرکت کند تا آنها از خلسه خارج شوند. با دستور آخرخلسه را خاتمه دهید.

سعی کنید تا 3 بشمارید، به سوژه دستور دهید چشمهایش را بعد از رسیدن به 3 باز کند. قبل از شروع به شمردن، به آنها بگویید که با باز کردن چشمانشان احساس آرامش و احیا می کنند. سپس، خلسه را خاتمه دهید و نتایج را خود ببینید.

راه های دیگر برای شکستن خلسه هيپنوتيزم كه  در كلاس هيپنوتيزم می آموزيد عبارتند از اینکه به کسی بگویید چشم های خود را باز کند.

قسمت هایی از بدن خود را حرکت دهد یا اینکه پیشنهاد کنيد بیدار شدن از خواب ایمن است و بدن کاملا طبیعی است.

-شمردن و باز کردن چشمان نیز برای بیرون آوردن خود از یک خلسه ناشی از خود هيپنوتيزم کارساز است.

بهبود عملکرد در كلاس آموزش هيپنوتيزم

پس از اتمام كلاس آموزش هيپنوتيزم، برای از بین بردن حواس پرتی ها، در یک محیط ساکت کار کنید. مهم نیست که چه کسی را هیپنوتیزم می کنید، یک جلسه موفقیت آمیز به جلب توجه سوژه بستگی دارد. عوامل حواس پرتی تمرکز را از شما دور می کنند. وقتی کسی روی یک صدای بلند یا حرکت تمرکز می کند، به حرف شما گوش نمی دهد و احتمال اینکه به حالت خلسه برسد کم است.

این امر در مورد خود هیپنوتیزم نیز صدق می کند. با روشن بودن تلویزیون، وزوز تلفن و پارس سگ ها به سختی می توانید به یک حالت آرام برسید.

در كلاس آموزش هيپنوتيزم  خواهيد آموخت، هیپنوتیزم های خیابانی یا صحنه ای با جلب توجه به سمت خود، فضایی آرام را ایجاد می کنند.

با تمرین، آنها یاد می گیرند که چگونه این کار را حتی در مکان های عمومی انجام دهند. به عنوان مثال، هیپنوتیزور ممکن است یک صحنه زیبا را توصیف کند یا اینکه شما یک کار ساده مانند لمس دستان را انجام دهيد.

كلاس آموزش هيپنوتيزم و اخلاقيات

قبل از هیپنوتیزم كردن دیگران اجازه بگیرید. هیپنوتیزم فقط باید در مورد شرکت کنندگان با رغبت انجام شود.

برای هیپنوتیزم درمانی، رضایت همچنین شامل کشف آنچه مشتری می خواهد از جلسه بدست آورد، می شود. سپس، جلسه خود را متناسب با نیاز مشتری تنظیم می کنید.

به عنوان مثال، برخی از اهداف مشترک هیپنوتیزم درمانی ترک سیگار، جلب اعتماد به نفس و دستیابی به اهداف است.

با هیپنوتیزم عملکرد، شما نیاز به رضایت دارید، اما نیازی نیست که وقت خود را صرف بحث در مورد جلسه کنید.

هدف شما این است که کسی را وادار به انجام کاری مانند قفل کردن دستها کنید، نه اینکه در مسائل شخصی و عمیق کار کند.

اعتماد به نفس دركلاس آموزش هيپنوتيزم

در تمرين های بعد از كلاس آموزش هيپنوتيزم ، با اعتماد به نفس با صدای قوی صحبت کنید. همه چیز هیپنوتیزم، متقاعد کردن مردم است.

اگر به نظر قانع کننده نمی رسید، انتظار نداشته باشید شخص دیگری حرف شما را باور کند. صحنه ها را با زبانی واضح توصیف کنید و پیشنهادها را با اقتدار ارائه دهید.

به عنوان مثال، هنگام استفاده از یک پیشنهاد مستقیم، می گویید: “وقتی از خواب بیدار می شوید احساس خوشبختی و مثبت خواهید کرد.”

کلاس آموزش هیپنوتیزم

کلاس آموزش هیپنوتیزم

كلمات كليدی كلاس آموزش هيپنوتيزم

کلمات کلیدی اصلی که پیشنهادات خواب آور را موثر می کنند. درباره زبان خواب آور بخوانید و کلماتی را پیدا کنید که در عمل تطبیق داده شوند.

به ویژه، به دنبال کلمات “قدرت” یا کلمات “داغ” باشید که احساسات زیادی را در خود جای داده است. با برانگیختن احساسات شدید در یک موضوع، ذهن ناخودآگاه آنها را بیشتر درگیر می کنید و منجر به هیپنوتیزم موثرتر می شوید.

برخی از کلمات قدرتمند عبارتند از: “تصور کنید”، “شما” و “به دلیل”. وقتی در حال توصیف صحنه ای برای ترسیم کانون موضوع هستید، از این کلمات استفاده کنید تا تصویر زنده تر شود.

کلماتی را انتخاب کنید که یک مشت توصیفی را بسته بندی کنند. عباراتی مانند “دریاچه زیبا” و “کوه قوی” چند نمونه هستند. آنها را مبهم نگه دارید تا حالت های خلقی را قطع نکنید.

كلاس آموزش هيپنوتيزم برای هيپنوتيزم نمايشی

تمرین خود را برای نمایش های سریع عمومی ساده کنید. هیپنوتیزم کننده های خیابان و صحنه باید خیلی سریع اعضای مخاطب را به حالت خلسه درآورند.

پس از تسلط بر تکنیک های اساسی، روی ساده سازی آنها کار کنید تا به سرعت از القای حالت انتقال به پیشنهاد یک عمل و پایان دادن به انتقال، منتقل شوید.

مجریان اغلب در محیط هایی با حواس پرتی های زیاد به سر می برند، بنابراین احتمال ناموفق بودن هیپنوتیزم را افزایش می دهد. آنها هیپنوتیزم را در 60 ثانیه یا کمتر انجام می دهند.

برای هیپنوتیزم سریع، با انرژی به طرف مقابل خود نزدیک شوید. از جملات مختصر برای القا خلسه و تعمیق آن استفاده کنید، سپس پیشنهادات هيپنوتيزم را قبل از پایان دادن به آن ارائه دهید.

سوالات متداول

1- كلاس آموزش هيپنوتيزم كجا برگزار می شود؟

در آكادمی تجسم خلاق دوره های آموزش خود هيپنوتيزم و دگر هيپنوتيزم برگزار می شود.

2- كلاس آموزش هيپنوتيزم مفيد است؟

اگر به هيپنوتيزم علاقه داريد، كلاس آموزش هيپنوتيزم يكی از راه هاي سريع برای يادگرفتن هيپنوتيزم است.

3- كلاس آموزش هيپنوتيزم برای چه كسانی است؟

همه می توانند به كلاس آموزش هيپنوتيزم بروند و با يادگيری كامل هيپنوتيزم از فوايد بی شمار آن لذت ببرند.

جمع بندی

پيش از رفتن به كلاس آموزش هيپنوتيزم، کتابها و مقالاتی را در زمینه هیپنوتیزم مورد نظر خود بخوانید تا بفهمید هیپنوتیزم چیست. آموزش هايی مثل دوره مقدماتی خودهیپنوتیزم يا كتاب هايی مانند کتاب هیپنوتیزم پیشرفته ، کتاب هیپنوتیزم کاربردی ، کتاب هیپنوتیزم کاربردی ، کتاب هیپنوتیزم پیشرفته به شما در درك و يادگيری بهتر هيپنوتيزم كمك می كند. بسیاری از كلاس آموزش هيپنوتيزم، متخصصان و وب سایت های مرتبط با اطلاعات دقیق درباره نحوه عملکرد هیپنوتیزم وجود دارد. يرای فهميدن ميزان هيپنوتيزم پذيری خود اينجا كليك كنيد.

تست هيپنوتيزم پذيری

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

آموزش هيپنوتيزم PDF هرآنچه بايد درباره هيپنوتيزم بدانيد + تست هيپنوتيزم پذيری

آموزش هيپنوتيزم PDF، مجموعه ای است كه می توانيد با هيپنوتيزم (دگر هیپنوتیزم و ...

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع!! + 0 تا 100 هيپنوتيزم + قدرت هيپنوتيزم

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع را همين جا پيدا می کنيد. هیپنوتیزم مهارتی است که ...

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟! + همه چيز درباره هيپنوتيزم + آموزش هيپنوتيزم

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟ هیپنوتیزم و هیپنوتیزم درمانی و پیشنهاد هیپنوتیزم همگی اسامی ...

عوارض هيپنوتيزم در كودكان!! + هيپنوتيزم كودكان چيست؟ + يادگيري هيپنوتيزم كودكان

عوارض هيپنوتيزم در کودکان ممکن است برای شما هم جای سوال داشته باشد. بسیاری ...

هيپنوتيزم با چشم + درباره قدرت هيپنوتيزم بدانید + همه چيز درباره هيپنوتيزم

هيپنوتيزم با چشم هميشه به چشم قدرتی جادويی در نظر گرفته شده است. اگرچه ...

هيپنوتيزم قوی!! + همه چيز درباره هيپنوتيزم + آموزش كامل هيپنوتيزم

هيپنوتيزم قوی چگونه كار می كند؟ هیپنوتیزم حالتی مانند خلسه است که با آرامش ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه