دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع!! + 0 تا 100 هيپنوتيزم + قدرت هيپنوتيزم

آموزش هیپنوتیزم فوق سریع

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع را همين جا پيدا می کنيد. هیپنوتیزم مهارتی است که می توانید از آن به عنوان ابزاری درمانی یا ترفندی استفاده کنید تا سوژه شما در برابر پيشنهادات شما پذيراتر باشد. برای اینکه هیپنوتیزم موثر باشد، شما خلسه ایجاد می کنید و افکار یا کارهایی را پیشنهاد می دهید. می توانيد برای اصلاح امور روزمره خود تمرین خودهیپنوتیزم کنید و حتی یاد بگیرید که در مدت زمان بسیار کمی افراد دیگران را هیپنوتیزم کنید. پيش از هر چيز بايد بدانيد فواید هيپنوتيزم چيست؟

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع

فهرست مطالب مقاله

هیپنوتیزم (Hypnosis)مهارتی است که می توانید از آن به عنوان ابزاری درمانی یا ترفند مرحله ای استفاده کنید و مخاطب را از طریق پیشنهاد تحت تاثير قرار دهيد.

برای اینکه هیپنوتیزم موثر باشد، شما خلسه ایجاد می کنید و افکار یا کارهایی را پیشنهاد می دهید. می توانيد با آموزش هيپنوتيزم فوق سريع،  برای اصلاح امور روزمره خود تمرین کنید و حتی یاد بگیرید که در مدت زمان بسیار کمی افراد را هیپنوتیزم کنید.

ثبت نام در وبینار در لینک پایین همین صفحه است

برو به ثبت نام وبینار رایگان آموزش هیپنوتیزم و سطح آلفای مغز

انواع هيپنوتيزم

ابتدا بايد نوع هيپنوتيزم مورد نظر خود را بشناسيد. همه هیپنوتیزم ها شامل آموزش مقدماتی یکسان هستند، اما هر نوع هیپنوتیزم هدف متفاوتی دارد و بر موضوعاتی متفاوتی تمرکز دارد.

برای اینکه در هیپنوتیزم درمانی مهارت داشته باشید، به جای هیپنوتیزم عملکرد، باید عمل خود را تغییر دهید. رشته ای که انتخاب می کنید همچنین تعیین می کند که به چه مهارت های بیرونی نیاز دارید.

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع، برای کمک به دیگران در غلبه بر ترس و رسیدن به اهداف، هیپنوتیزم درمانی راهی است که باید دنبال کنید. شما باید بدانید که چگونه با بیماران صحبت کنید و آنها را در حین تمرین راهنمایی کنید.

برای اجرا های نمايشی، به هیپنوتیزم خیابان یا صحنه نگاه کنید. هیپنوتیزم خیابانی مستلزم صحبت سریع و قانع کننده است. مجریان اغلب در مقابل مخاطبان بزرگتر کار می کنند، گاهی اوقات افراد زیادی را همزمان هیپنوتیزم می کنند.

سوژه مناسب برای آموزش هيپنوتيزم فوق سريع

هیپنوتیزم شخصی که می خواهد هیپنوتیزم شود کار ساده ای نیست.. برخلاف تصورات غلط رایج، هیپنوتیزم کنترل ذهن یا قدرت های عرفانی نیست. شما به عنوان کسی که آموزش هيپنوتيزم فوق سريع را ديده، بیشتر راهنمای کمک به فرد برای آرامش و افتادن در حالت خلسه یا خواب- بیدار هستید. شخصی را پیدا کنید که بخواهد آموزش هیپنوتیزم فوق سريع خود را روی او امتحان کنيد. هیپنوتیزم فوق سريع کسی که آن را نمی خواهد آسان نیست. اگر شما به تازگی آموزش هيپنوتيزم فوق سريع را ديده ايد، بهتر است همراهی علاقه مند، پیدا کنید که بخواهد هیپنوتیزم شود و مایل باشد برای بهترین نتیجه صبور و آرام باشد. از کسی که سابقه اختلالات روانی یا توهم دارد، برای تمرين آموزش هیپنوتیزم فوق سريع خود استفاده نکنید، زیرا این امر می تواند منجر به عواقب ناخواسته و خطرناکی شود.

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع و آرامش

با آموزش هیپنوتیزم فوق سريع  می توانيد یک روش عالی برای کمک به آرامش در ديگران، یک طلسم سرگرم کننده برای ورود به زندگی جنسی خود یا حتی فقط یک تفريح سرگرم کننده داشته باشيد.

نحوه استفاده از آموزش هیپنوتیزم فوق سریع

پس از صدها سال غفلت، سرانجام علم به آموزش هیپنوتیزم فوق سريع، توجه می کند و نتیجه می گیرد که در واقع، اگر نه کاملاً همانطور که مردم در گذشته ادعا کرده اند، کارساز باشد. آموزش هيپنوتيزم فوق سريع، به شما امکان کنترل شخصی که هیپنوتیزم کرده اید را نمی دهد، اما او را در وضعیت روحی آرام و متمرکزتری قرار می دهد که در آن خاطرات و افکار اضافی غالباً مسدود می شوند. آموزش هیپنوتیزم فوق سريع، می تواند یک روش موثر برای کاهش استرس و درد باشد. ایجاد هیپنوتیزم فوق سريع اغلب بهترین راه است، زیرا زمان کمتری را برای حواس پرتی فراهم می کند.

آموزش هیپنوتیزم فوق سریع

آموزش هیپنوتیزم فوق سریع

آموزش هیپنوتیزم فوق سريع با لحن آرامش بخش

در آموزش هيپنوتيزم فوق سريع، تمرین کنید که با لحنی آرامبخش صحبت کنید. ضروری است که شما با سوژه خود به گونه ای صحبت کنید که او را آرام کند. آرام صحبت کنید، با کمی ریتم و ملودی و بدون لحن های خشن یا ناهماهنگ. اگر در هنگام استقرا با آنچه می خواهید بگویید مبارزه کنید، تمرکز موضوع را می شکند.

– همچنین نباید به نظر برسد که از روی چيزی می خوانید. اين تمرین به شما کمک می کند طبیعی به نظر برسید.

آموزش هیپنوتیزم فوق سريع با آمادگی روحی و جسمی

برای آموزش هیپنوتیزم کردن توجه نمائید در آموزش هيپنوتيزم فوق سريع حواستان باشد، سوژه خود را از نظر روحی و جسمی آماده کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که او آرام است. به او اطلاع دهید که ممکن است به آرامی لمسش کنید، به طوری که از روشی که باعث از بین رفتن تمرکزش شود، غافلگیر نشود. اگر سوژه شما دامن پوشیده است، پتو به او بدهید تا پاهایش را بگذارد تا دیگر نگران نحوه قرارگیری خود نباشد.

– به همین ترتیب، به سوژه خود بگویید که اگر سرفه یا حرکت کند اشکالی ندارد. اگر او در تلاش برای سرکوب عملکرد بیولوژیکی باشد، احتمالاً تمرکز او را شکسته است.

– به همین ترتیب، به او بگویید پاهای خود را صاف بگذارد، در غیر این صورت ممکن است با تغییر موقعیت پاها گیر کند. اگر او عینک زده است، از او بخواهید که عینک را بر دارد.

هیپنوتیزم سریع و آموزش هیپنوتیزم فوق سریع با چشم

برای آموزش هیپنوتیزم فوق سریع با چشم کافیست چشم های قوی داشته باشید تا بتوانید افراد را در یک دقیقه هیپنوتیزم سریع نماید. برای این کار نیاز است که افراد با میل و خواسته قلبی را برای هیپنوتیزم انتخاب نماید و شرایط را برای آنها توضیح دهید که در حین هیپنوتیزم سریع کاملا در امان هستند و همه چیز تحت کنترل می باشد. چرا که تلقین های خلاف خواسته افراد به سختی صورت می گیرد و وقت بیشتری را می طلبد.

برای آموزش هیپنوتیزم فوق سریع با چشم ابتدا باید به کمک تمرین هایی خیره شدن عضلات چشم خود را برای خیره ماندن بدون پلک زدن برای مدت طولانی تقویت نماید.

فرد را برای هیپنوتیزم آماده سازید روبروی وی بنشینید سعی کنید فرد در حالت نشسته باشد تا خطر سقوط در زمان هیپنوتیزم شدن وجود نداشته باشد  و بعد از این می توانید شروع به تلقین های هیپنوتیزم سریع برای هیپنوتیزم فوق سریع با چشم را آغاز نمایید برای اینکه فرد به یک نقطه خیره شود با انگشت به یکی از چشمان خود اشاره کنید و به او بگوید به آن چشم شما خیره گردد.

تلقینات خود را آغاز نماید به او بگویید که تنفس او عمیق تر خواهد شد و احساس خواب آلودگی خواهد کرد و چشمانش تمایل به بسته شدن پیدا می کند زمانی که فرد شروع به پلک زدن نمود به او بگویید زمانی که تا سه بشمارید چشمان او بسته خواهد شد. به او بگوید به محض ادا شماره سه چشمان او بسته خواهد شد و او باید فقط استراحت کند و به صدای شما گوش دهد.

اگر پس از ادای کلمه سه بلافاصله چشمان او بسته نشود و او وارد هیپنوتیزم سریع نگردد در این صورت ممکن است بین این دو عمل فاصله ای بیفتد لذا دایما او را تحت نظر داشته باشید. برای این کار بهتر است مستقیم به سوژه نگاه نکنید بلکه به نقطه ای به پشت سر سوژه و یا بین دو چشم او خیره شوید.( هیپنوتیزم کاربردی – آرام)

آموزش هیپنوتیزم با دست

برای آموزش هیپنوتیزم با دست و در کل آموزش هیپنوتیزم کردن نیاز است که سوژه خود را در محیطی آرام و به صورت نشسته قرار دهید و پس از آن از وی بخواهید تا با آرامش تمام به انگشت شما نگاه نماید. بعد از چند لحظه از وی بخواهید چشمانش را بسته و با چشمان بسته به انگشت شما نگاره کند باید تمام تمرکز خود را بر روی انگشت شما قرارداده و چشمانش نیز بسته باقی بماند.

بعد از آن هیپنوتیزور با انگشت خود بر روی پیشانی فرد اندکی فشار وارد نموده و به او تلقین می نماید با چشمان  بسته هر قدر که می تونی چشمانت را به سمت بالا چرخانده و به بالا نگاه کند. و مخصوصا به فاصله بین ابروانت نگاه کنی و بعد از یک مدت که باعث خستگی چشم فرد هیپنوتیزم شده می گردد و باعث شده القاء هیپنوتیزم بر روی وی اعمال گردد.

نگرانی در آموزش هیپنوتیزم فوق سريع

به سوژه خود بگویید که او هیچ جای نگرانی ندارد. احساس ترس از قرار گرفتن او در هیپنوتیزم جلوگیری می کند. لازم است شما به او بگویید که هيچ چیزی قادر به دستکاری افکار آنها نیست و به خاطر هیپنوتیزم، به خطر نمی افتد.

-به سادگی ابراز کنيد “این یک روش کاملاً ایمن است. شما به حالت آرامش و تمرکز بیشتری خواهید رسید، اما در تمام مدت کنترل خواهید داشت.”

اجازه برای آموزش هيپنوتيزم فوق سريع

اجازه بگیر. همیشه با پرسیدن اینکه آیا سوژه آماده هیپنوتیزم شدن است شروع کنید. ایجاد رضایت برای اطمینان از آمادگی ذهنی وی مهم است و باید او را نیز آرام کند.

– هنگام درخواست رضایت، از فرد در مورد هرگونه شرایط روحی یا عاطفی که ممکن است بر پایداری آنها تحت هیپنوتیزم تأثیر بگذارد، بپرسید. شما فقط باید روی کسی که پایدار است هیپنوتیزم کنید.

– یک جمله ساده، “آیا شما موافق هستید که هیپنوتیزم شوید؟” باید کافی باشد.

حساسيت ها در آموزش هیپنوتیزم فوق سريع

مراقب باشید که همه مردم یکسان پاسخ نمی دهند. سوژه ها باید مایل به انجام این روش باشند و از نظر روانشناختی مستعد باشند. مطالعات نشان داده است که تقریباً 80٪ افراد نسبتاً مستعد، 10٪ بسیار حساس و 10٪ دیگر حساسیت کم دارند.

– حساسیت با میزان مستعد بودن فرد در خیال پردازی و همدلی رابطه مثبت دارد. توانایی سوژه در تمرکز در حالی که مثلاً مطالعه می کند، با حساسیت نیز ارتباط دارد.

– اغلب تصور می شود که در یک محیط آرامش بخش با چند صدای خارجی یا حواس پرتی، هیپنوتیزم راحت تر است. گرچه این نوع هیپنوتیزم مشکلی ندارد، اما برخی مطالعات نشان می دهد دستیابی به هیپنوتیزم در محیط های مزاحم به همان آسانی است.

اجرای هشت واژه 

به سوژه  بگویید “دستم را فشار دهید”. یکی از دستهای خود را جلوی سوژه دراز کرده و از او بخواهید که دست خود را بر روی دست شما فشار دهد.

در حالت ایده آل، او باید به سمت پایین فشار دهد، اما فقط باید لبه دست شما را لمس کند، بنابراین هنگام آماده شدن آسان است که دست خود را بیرون بیاورید.

بستن چشم ها 

به سوژه بگویید “چشمهایت را ببند”. در حالی که این کار را انجام می دهید، دست دیگر خود را بگیرید و آن را روی صورت او تکان دهید.

این کار را خیلی سریع کمی بعد از فشار دادن دست او انجام دهید. به این ترتیب، توجه او  به طور همزمان به دو کار جلب خواهد شد.

تلقين خواب هیپنوتیزم 

به سوژه بگویید “بخوابد”. در حین انجام این کار، دست خود را از دست او دور کنید تا او جلو بیفتد، مثل اینکه مانند آنچه که به او گفته اید به خواب رود.

هدف تعجب او است. وقتی به او می گویید “بخوابد” باید با لحنی مقتدر و قدرتمند صحبت کنید.

– کل این فرایند باید حدود چهار ثانیه طول بکشد. شگفتی – و در نتیجه سرعت – ضروری است.

آموزش هیپنوتیزم فوق سریع

آموزش هیپنوتیزم فوق سریع

هیپنوتیزم عميق 

آماده باشید تا سوژه را به هیپنوتیزم عمیق تری ترغیب کنید. شوک اولیه القا هشت کلمه در صورت عدم پیگیری از بین می رود. برای این منظور، با لحنی آرام و با چند جمله پیگیری از سوژه بخواهد تا خواب عمیق تری داشته باشد.

خلسه عميق در هیپنوتیزم

در زیر دو روش برای تعمیق هیپنوتیزم شرح داده شده است: تکان دادن سر و انجام شمارش معکوس. هرکدام که راحت ترید را انتخاب کنید ؛ تکان دادن سر نیاز به تماس فیزیکی با سوژه دارد.

1- سر سوژه را تکان دهید. اگر سوژه به گونه ای قرار بگیرد که بعد از کشیدن دست او به سمت زمین افتاد، برخی از هیپنوتیزورها شروع به تکان دادن سر افراد با دست می کنند تا حالت آرام تری ایجاد شود.

در حین انجام این کار، می توانید به او بگویید اجازه دهد گردنش شل شود و اجازه دهد این احساس آرامش در بدن او گسترش یابد. به او بگویید تا وقتی که به خواب عمیق فرو رود، اجازه دهد ذهن و بدنش شل شود.

– برای مثال به او بگویید: “همانطور که سرت را تکان می دهم عمیق تر خواهی شد. هرچه عمیق تر می شوی احساس بهتری پیدا می کنی، هرچه عمیق تر می شوی … ”

در ادامه آموزش هيپنوتيزم فوق سريع:

2- شمارش معکوس را امتحان کنید. به او بگویید که با شمارش معکوس از 1 تا 5 آرامش بیشتری پیدا می کند. هر بار که یک عدد را شمارش می کنید، نحوه قطع هوشياری را برای او توصیف کنید.

“1، آرامش در بدن شما گسترش می یابد. 2، آرامش عمیق تر است. 3، ذهن شما آرام می شود. 4، شما دیگر چیزی جز احساس آرامش احساس نمی کنید. 5، با گذشت هر ثانیه آرامش شما عمیق تر می شود. ”

– به طور متناوب ، چیزی مانند این را امتحان کنید: “10، احساس آرامش می کنید. 9، عمیق تر و عمیق تر. 8،  عالی، ادامه دهید. 7، با هر شماره ای که می گویم شما در یک خلسه عمیق تر خواهید بود. 6

، عمیق تر، عالی است. 5، دورتر و دورتر، اکنون کاملاً آرام باشید. 4، 3، خيلی خوبه. 2، حتی دورتر از جهان. 1، 0. شما اکنون در یک خلسه عمیق به سر می برید. ”

بيداری  هیپنوتیزم 

شروع بکار کردن سوژه برای بیدار کردن. اندکی قبل از تلاش برای بیدار کردنش، به او بگویید که تقریباً زمان “بیدار شدن” و “آگاهی بیشتر” فرا رسیده است.

در آموزش هيپنوتيزم فوق سريع، برای ایجاد آرامش در مرحله انتقال، احساس او را هنگام خارج شدن از هیپنوتیزم نشان دهید. به او بگویید وقتی از خلسه خارج شود احساس “آرامش و راحتی” می کند.

– در حین انجام این کار، از نشانه هایی استفاده کنید که به او احساس بازگشت به دنیای واقعی را می دهد. صحبت خود را با چنین لحن آرام بخش متوقف کنید و صحبت خود را با لحن مکالمه ای معمولی تر شروع کنید، مانند آنچه در زندگی روزمره صحبت می کنید. سوژه را به نام او صدا کنید تا زندگی منظم او را یادآوری کند.

سوژه را بیدار کنید. به او بگویید بعد از شمارش معکوس از 10 بیدار خواهد شد. وقتی شمارش معکوس می کنید، با لحنی آرام صحبت کنید. چیزی مانند “10، شما احساس بیداری بیشتری می کنید.

9، شما شروع به هوشیاری می کنید. 8، شما زندگی خود را به یاد می آورید. 7، 6، شما احساس می کنید از خواب عمیق بیدار می شوید. ”

جمع بندی

با آموزش هيپنوتيزم فوق سريع درخواهيد يافت که هیپنوتیزم یکی از راه های ورود به حالت خلسه است، اما رسیدن به حالت خلسه می تواند از طریق خواب، مدیتیشن و سایر روش های آرام سازی حاصل شود.

ما در تمام طول روز خود با تماشای تلویزیون، مدیتیشن، خواندن، موسیقی و غیره وارد حالت خلسه می شویم، اما هیپنوتیزم از این نظر قدرتمند است که ورود سریع به حالت خلسه مصنوعی را ایجاد می کند. برای اينکه بدانيد چقدر هيپنوتيزم پذير هستيد،پایین کلیک

تست هيپنوتيزم پذيری

سوالات متداول

1- آموزش هيپنوتيزم فوق سريع چيست؟

با گذراندن آموزش هيپنوتيزم فوق سريع، اين امکان برای شما فراهم می شود تا در مدت زمان کمی بتوانيد هيپنوتيزم انجام داده و سوژه را به حالت خلسه وارد کنيد.

2- هيپنوتيزم فوق سريع چه کار کردی دارد؟

شما از طريق هيپنوتيزم فوق سريع می توانيد راه حلی برای بسياری از مشکلات جسمی و روحی خود و ديگران پيدا کنيد. از طريق تلقينات بسياری از عادات بد را از بين برده و عادات بهتری را جاگزين کنيد. حتی می توانيد برای تسکين درد از آموزش هيپنوتيزم فوق سريع، استفاده کنيد.

3- آموزش فوق سريع را کجا بياموزيم؟

در اين مقاله به تفصيل درباره تمرينات و مراحل آموزش هيپنوتزم فوق سريع توضيح داده شده است.

هیپنوتیزم روسی چیست ؟

هیپنوتیزم روسی ممکن است به هیپنوتیزمی اشاره داشته باشد که به شیوه‌ای خاص یا منحصر به فرد توسط افراد روسی انجام شده است. در این صورت، ممکن است به یک روش خاص یا تکنیک هیپنوتیزم ارتباط داده شود که توسط هیپنوتیزم‌گران یا محققان روسی توسعه یافته باشد. هیپنوتیزم روسی ممکن است به شیوه‌ای خاص از هیپنوتیزم اشاره داشته باشد که به نوعی به تکنیک‌ها و روش‌هایی اشاره دارد که از ارتباط با کشور روسی مشتق شده‌اند.

این اصطلاح ممکن است در زمینه‌های مختلفی مانند هیپنوتراپی (هیپنوتیزم معالجه‌ای) مورد استفاده قرار بگیرد. بنابر این هیپنوتیزم روسی با هیپنوتیزم های دیگر تفاوت خاصی ندارد.

به هر حال، مفهوم هیپنوتیزم روسی از نظر علمی نهایتاً نادراً به کار می‌رود و هیپنوتیزم یک مجموعه از تکنیک‌ها و فرآیندهای روان‌شناسی است که به منظور تغییر وضعیت ذهنی فرد استفاده می‌شود. این تغییرات ممکن است شامل کاهش استرس، کمک به تسهیل درمان‌های روانی و جسمی، افزایش تمرکز و بهبود عملکرد فردی باشد.

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

  • در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟
  • با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟
  • فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.


وبینار رایگان آموزش هیپنوتیزم

آموزش رایگان هیپنوتیزم  توسط دکتر آرام !

دکتر آرام کیست؟

شروع فعالیت دکتر آرام  به سال 1366 می‌رسد که به خدمت استاد مرحوم کابوک رسیدند. از محضر استاد کابوک در سنین نوجوانی کسب دانش کردند. چون علاقه زیاد به متافیزیک و هیپنوتیزم و انرژی درمانی داشتند در این مسیر به خدمت استاد مرحوم فریدون فریور رسیدند.

در سال 1368 وارد دانشگاه شدند. از انجایی که علاقه زیادی به هیپنوتیزم و مدیتیشن داشتند ،همیشه در برنامه های فوق برنامه دانشگاه شرکت می‌کردند و اولین سمینار دکتر آرام به سال 1370 در زمینه هیپنوتیزم بر می‌گردد. آموزش رایگان هیپنوتیزم 

در سال 1377 موسسه تجسم خلاق را تاسیس کردند و در زمینه آلفا و آموزش رایگان هیپنوتیزم فعالیت خود را در این مرکز شروع کردند.  در سال 1379 به هند سفر کردند و دوره های انرژی درمانی و مدیتیشن را در حضور اساتید گذراندند. ایشان در شهر  پونا و بنگلر دوره های انرژی درمانی و مدیتیشن  را آموزش دیدند.

هیپنوتیزم به زبان ساده

– هیپنوتیزم در دو حالت خودهیپنوتیزم و دگرهیپنوتیزم انجام می‌شود.
– خودهیپنوتیزم یعنی خودتان، خودتان را هیپنوتیزم می‌کنید.
– دگرهیپنوتیزم یعنی فردی، فرد دیگری را هیپنوتیزم می‌کند.
– خروجی هر دو نوع هیپنوتیزم می‌تواند یکسان باشد.
– از هیپنوتیزم در زمینه‌های مختلف درمان‌های روانی و فیزیکی کمک گرفته می‌شود.
– هیپنوتیزم می‌تواند در زمان کمتری نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.آموزش رایگان هیپنوتیزم
– هیپنوتیزم خواب نیست و تجربه نوعی حالت ذهنی است که در آن حالت، هوشیاری ناخودآگاه بیشترین فعالیت خود را دارد.
– به کمک هیپنوتیزم می‌توان انواع مشکلات را رفع یا درمان کرد:
▪️درمان چاقی یا لاغری (تناسب اندام)
▪️از بین بردن اثر خاطرات بد از ذهن.
▪️انجام جراحی بدون بیهوشی.
▪️زایمان طبیعی و بدون درد.
▪️ارتقای عملکرد قسمت‌هایی از مغز.
▪️و صدها مورد دیگر که بارها در جاهای مختلف شنیده‌اید.آموزش رایگان هیپنوتیزم

کاربرد های هیپنوتیزم

1- افزایش آرام سازی و از بین رفتن تنش
2- افزایش میزان تمرکز و توجه
3- بهبود حافظه (HYPERMNESIA)
4- بهبود بازتاب‌ها
5- افزایش اعتماد به نفس
6- کنترل موثرتر درد
7- بهبود زندگی جنسی
8- افزایش سازماندهی و کارایی
9- افزایش انگیزه
10- بهبود روابط بین فردی
11- آهسته شدن سرعت فرایندهای پیری
12- ارتقای مسیر شغلی
13- کاهش سطوح اضطراب و افسردگی
14- غلبه بر داغدیدگی
15- رفع سردردها، از جمله سردردهای میگرنی
16- رفع آلرژی‌ها و اختلالات پوستی
17- تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقاومت در برابر بیماری‌ها
18- رفع عادت‌ها، ترس‌ها و سایر عادت‌های منفی
19- بهبود استواری
20- بهبود کیفیت افراد و شرایطی که شما وارد زندگی خود می‌کنید
21- افزایش توانایی بدست آوردن و نگه داشتن پول
22- رفع یا کاهش رفتارهای وسواس‌گونه
23- رفع بی‌خوابی
24- بهبود کیفیت کلی زندگی
25- بهبود آگاهی روانی
26- برقراری و حفظ تعادل بدن، ذهن و روحیه.
… و با استفاده از تلقین در هر زمینه ای می توانید بر روی خود تلقین کنید.

آموزش رایگان هیپنوتیزم

وبینار رایگان

هیپنوتیزم و  سطح آلفا

مدرس: دکتر آرام

تاریخ برگزاری:23 آبان ماه 1402(سه شنبه)

زمان برگزاری: ساعت 20 (8 شب)

محل برگزاری: با موبایل و تبلت و لپ تاپ می توانید در وبینار شرکت کنید.

⭕️برای شرکت در این وبینار فرم زیر را پر کنید👇🏻

وبینار رایگان هیپنوتیزم

  • لطفا به فارسی بنویسید
  • برای ارسال پیام ها شماره موبایل خودتان را به درستی وارد کنید

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

آموزش هيپنوتيزم PDF هرآنچه بايد درباره هيپنوتيزم بدانيد + تست هيپنوتيزم پذيری

آموزش هيپنوتيزم PDF، مجموعه ای است كه می توانيد با هيپنوتيزم (دگر هیپنوتیزم و ...

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟! + همه چيز درباره هيپنوتيزم + آموزش هيپنوتيزم

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟ هیپنوتیزم و هیپنوتیزم درمانی و پیشنهاد هیپنوتیزم همگی اسامی ...

كلاس آموزش هيپنوتيزم [2021] + يادگيري هيپنوتيزم + آموزش جامع هيپنوتيزم

كلاس آموزش هيپنوتيزم، يكی از بهترين روش های يادگيری هيپنوتيزم است. هيپنوتيزم كاربردهای بسياری ...

عوارض هيپنوتيزم در كودكان!! + هيپنوتيزم كودكان چيست؟ + يادگيري هيپنوتيزم كودكان

عوارض هيپنوتيزم در کودکان ممکن است برای شما هم جای سوال داشته باشد. بسیاری ...

هيپنوتيزم با چشم + درباره قدرت هيپنوتيزم بدانید + همه چيز درباره هيپنوتيزم

هيپنوتيزم با چشم هميشه به چشم قدرتی جادويی در نظر گرفته شده است. اگرچه ...

هيپنوتيزم قوی!! + همه چيز درباره هيپنوتيزم + آموزش كامل هيپنوتيزم

هيپنوتيزم قوی چگونه كار می كند؟ هیپنوتیزم حالتی مانند خلسه است که با آرامش ...

دیدگاهها

2 دیدگاه

  1. پریسا گفت:

    سلام و عرض ادب من استادم از شاگردهای استاد آرام بودند تقریبا اکثرا کتابهاشون که مربوط به ۱۷ سال پیش میشن رو باهام تدریس کردن علاقه دارم این دانش رو که مطمئنن بروزتر شده پیگیر باشم با تشکر🌹🙏🙏

    • aramgroup گفت:

      درود بر شما 🌹
      بله دوره های ما هر سال آپدیت میشود و متد های جدیدتری از علم گسترده متافیزیک به آموزش دوره اضافه میشود .
      برای اطلاع از نحوه دریافت دوره جدید انرژی درمانی با موسسه تماس بگیرید در خدمتتون هستیم .
      021-88302523
      09011594943