دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟! + همه چيز درباره هيپنوتيزم + آموزش هيپنوتيزم

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟ هیپنوتیزم و هیپنوتیزم درمانی و پیشنهاد هیپنوتیزم همگی اسامی برای نوعی از درمان هستند که شامل قرار دادن افراد در یک حالت خلسه مانند است. دستیابی به این حالت برای افزايش تمرکز در یک فرد است. در این حالت متمرکز، فرد می تواند پذیرای پیشنهادهایی مانند ترک سیگار باشد. برای اينكه بفهميد چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟ حتما هيپنوتيزم چيست را بخوانيد.

قدرت هيپنوتيزم

برای اينكه بفهميد چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟ بهتر است بدانيد كه هيپنوتراپی (Hypnotherapy) درمانی است که صدها سال قدمت دارد. محققان بررسی کرده اند که آیا هیپنوتیزم می تواند انواع بیماری ها را درمان کند، از سندرم روده تحریک پذیر گرفته تا اضطراب و افسردگی.

هدف از هیپنوتیزم درمانی کمک به بیمار برای یادگیری کنترل بهتر وضعیت آگاهی خود است. در مورد افسردگی، جلسات هیپنوتیزم درمانی ممکن است برای کمک به فرد برای رسیدن به یک حالت آرامش متمرکز باشد.

در این حالت آرام، آنها می توانند احساسات و عواطف خود را بدون بالا بردن سطح استرس و اضطراب مورد بحث قرار دهند.

هیپنوتیزم درمانی 

جلسه هیپنوتیزم درمانی معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد. یک درمانگر آموزش دیده از تکنیک های مختلف آرام سازی برای راهنمایی شما به حالت خواب آور استفاده می کند.

در این حالت هنوز هوشیار و آگاه هستید. بدن شما آرامتر می شود و ذهن به پیشنهادات درمانگر پاسخ می دهد.

پیشنهادات درمانگر به شرایط یا رفتاری بستگی دارد که می خواهید درمان کنید. هیپنوتیزم درمانی می تواند عادتهای ناخواسته یا ناسالم را هدف قرار داده و احتمالاً رفتارهای سالم را جایگزین آنها کند.

به عنوان مثال می توان به توانایی کنترل بهتر درد یا اضطراب یا تنظیم الگوهای فکری منفی اشاره کرد که می تواند علائم افسردگی را بدتر کند.

 فوايد هیپنوتیزم

هیپنوتیزم درمانی بدون نیاز به درمان های تهاجمی یا داروهای اضافی به شما کمک می کند تا به درمان شرایط پزشکی خود کمک کنید.

درمانگران، هیپنوتیزم درمانی را با حداقل عوارض جانبی، یک گزینه درمانی ایمن می دانند.

اگرچه ممکن است برای همه مفید نباشد، هیپنوتیزم درمانی همان چیزی است که به عنوان درمان مکمل شناخته می شود.

فرد می تواند علاوه بر سایر روش های درمانی افسردگی، از هیپنوتیزم درمانی نیز برای بهبود احساس کلی رفاه، بالا بردن خلق و خو و تقویت احساس امیدواری استفاده کند.

متخصصان هیپنوتیزم برای درمان تعدادی از مشكلات، از آن استفاده می کنند، از جمله:

هيپنوتيزم و اضطراب

هیپنوتیزم با تشویق بدن شما برای فعال کردن پاسخ آرامش طبیعی خود از طریق استفاده از یک عبارت یا علامت غیرکلامی، تنظيم تنفس، کاهش فشار خون و القای حس کلی بهزیستی، به اضطراب کمک می کند.

هيپنوتيزم و سندرم روده تحریک پذیر

هیپنوتیزم، با ارائه تصاویر و احساسات تسکین دهنده، شما را از طریق آرامش تدریجی هدایت می کند.

ساير بيماری هايی كه با هيپنوتيزم درمان پذير هستند:

درد مزمن

مشکلات تمرکز

کنترل سیگار

دندان قروچه

هيپنوتيزم و درمان افسردگی

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟ – فرد مبتلا به افسردگی احساسات متنوعی را تجربه می کند. هیپنوتیزم درمانی می تواند به فرد کمک کند تا احساس اضطراب ، استرس و غم و اندوه را کاهش و یا بهتر کنترل کند.

هیپنوتیزم درمانی همچنین برای درمان رفتارهای منفی که می تواند افسردگی فرد را بدتر کند، استفاده می شود. این رفتارها ممکن است شامل سیگار کشیدن و عادت های بد غذایی و خوابیدن باشد.

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم

معایب هیپنوتیزم درمانی

هیپنوتیزم درمانی خطرات هم دارد. خطرناک ترین آن ایجاد پتانسیل ایجاد خاطرات نادرست است. برخی دیگر از عوارض جانبی احتمالی سردرد، سرگیجه و اضطراب است.

با این حال، اینها معمولاً اندکی پس از جلسه هیپنوتیزم کم رنگ می شوند.

افرادی که به هیپنوتیزم درمانی می پردازند ابتدا باید با پزشک یا روانپزشک خود مشورت کنند و ابتدا باید متوجه شویم چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم این احتمال وجود دارد که هیپنوتیزم درمانی علائم را بدتر کند.

افرادی که از توهم یا سایر علائم روان پریشی رنج می برند بهترین کاندیداهای هیپنوتیزم درمانی نیستند.

همچنین ممکن است هیپنوتیزم درمانی یک روش درمانی موثر نباشد. این درمان نیاز به تمرکز فرد و ورود به حالت خلسه هیپنوتیزم دارد. برای برخی از افراد، این كار بسیار دشوار است.

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم: نظر متخصصان

هیپنوتیزم درمانی به نظر می رسد بهترین نتیجه را دارد. هيپنوتيزم  می تواند به کاهش مقاومت بیمار در برابر سایر درمان های سنتی کمک کند. به نظر می رسد موثرترین مکمل درمان شناختی رفتاری یا روان درمانی بین فردی باشد.

لازم به یادآوری است که افسردگی، همراه با بیماری های روانی شدید و مزمن مانند اختلال دو قطبی و اسکیزوفرنی، بر سلامت جسمی فرد نیز تأثیر می گذارد.

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟ چگونه افسردگی را با هيژنوتيزم درمان كنيم؟ افسردگی چیزی فراتر از احساس غمگینی یا داشتن افکار منفی است. این شرایطی است که مواد شیمیایی مغز شما متعادل نیست. هیپنوتیزم درمانی یک درمان مکمل است و نباید تنها درمانی باشد که فرد برای تقویت سلامت روان خود استفاده می کند.

کیفیت هیپنوتیزم درمانی بسیار متفاوت است. هرکسی که هیپنوتیزم درمانی را در نظر دارد باید اطمینان حاصل کند که درمانگر نه تنها دارای مجوز انجام هیپنوتیزم است بلکه به عنوان یک متخصص بهداشت روان نیز آموزش دیده است.

تاثیرگذاری بر ناخودآگاه

تصور کنید قدرت تأثیرگذاری بر ضمیر ناخودآگاه مردم را داشتید. تصور کنید که آیا می توانید این کار را با استفاده از کلمات ساده برای فعال کردن “پاسخ های” خواب آور غیر ارادی در مغز آنها انجام دهید.

حال تصور کنید که می توانید این کار را به صورت نوشتاری و همچنین گفتاری انجام دهید. احتمالاً باور ندارید که این اتفاق واقعاً رخ دهد. اما من قصد دارم به شما بگویم که می توانيد – زیرا با گذشت زمان همه ما برای پذیرفتن برخی از واژه های محرک به طرز ماهرانه ای هیپنوتیزم شده ایم. این روند قبل از اینکه حتی صحبت کنیم شروع شده است.

هرگز این کلمات خواب آور مشکوک به داشتن قدرت نیستید. آنها ساده و بی ضرر هستند. اما وقتی آگاهانه و درست از آنها استفاده می کنید، می توانند قدرت اقناعی شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشند.

هیپنوتیزم چیست؟

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم: در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که كه به شما می گويد ممکن است فکر کنید در مورد هیپنوتیزم می دانید که در واقع افسانه های ناب هستند:

-هیپنوتیزم مامبو-ژامبو است. در واقع، ابزاری روانشناختی است كه یک قرن است توسط بسیاری از پزشکان، دندانپزشکان، روانپزشکان و درمانگران برای دستیابی به همه چیز از بیهوشی بدون بیهوشی، تا بخيه زدن معده بدون بخيه استفاده می شود.

-وقتی هیپنوتیزم می شوید خواب هستید. در واقع، شما به راحتی آرام هستید. ضمیر ناخودآگاه شما نسبت به ذهن آگاه (انتقادی) شما فعالیت بیشتری دارد.

– نمی توانم هیپنوتیزم شوم. در واقع، همه ما هر روز بارها دچار حالت های مختلف هیپنوتیزم می شویم. هنگام رانندگی، هنگام تماشای تلویزیون، هنگام مطالعه – حتی ممکن است در حال حاضر در حالت هیپنوتیزم خفیف قرار داشته باشید.

-افراد هیپنوتیزم مانند زامبی یا روبات هستند. در واقع، شما نمی توانید کاری کنید که فردی تحت هیپنوتیزم کاری انجام دهد که قلبا نمی خواهد انجام دهد.

مطمئناً، ضمیر ناخودآگاه آنها در حالت هیپنوتیزم “در معرض” قرار می گیرد، بنابراین آنها تمایل بیشتری دارند که احساسات خود را – و در نهایت تصمیمات خود را – هدایت کنند

هيپنوتيزم و حالت های مختلف

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم: در اين بخش اطلاعاتی است كه به شما كمك می كند تا بفهميم چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟ در وهله اول، ممکن است متوجه شده باشید که اگر از غریبه ای بخواهید کاری را انجام دهد – مخصوصاً برای خرید چیزی – آنها تمایل دارند مانع شوند.

واکنش طبیعی آنها زیر سوال بردن دستورالعمل است. تا دلیلی برای مخالفت با آن پیدا کنید. ذهن منتقد مخالفت هایی را به وجود می آورد.

جالب اینجاست که اگر فقط از کسی بخواهید چیزی را تصور کند این اتفاق نمی افتد. به خصوص اگر از آنها بخواهید نتیجه فروش را تصور کنند، نه اینکه خرید را خود انجام دهند. هیچ مقاومتی در برابر آن وجود ندارد.

این به این دلیل است که تصور ما یک وضعيت “واقعی” نیست. این فقط یک بازی ذهنی است. در واقع، یک بازی لذت بخش است. حواس پرتی از زندگی – مثل خیالات.

بنابراین با درخواست احتمالی خود برای تصور کردن چیزی، آن قسمت حیاتی را که مخالفت می کند، دور می زنید و از پشت در خیالشان “مخفیانه” به ذهن آنها می روید.

دور زدن ذهن انتقادی دومین مرحله از سه مرحله حیاتی برای دستیابی به هیپنوتیزم است. (اولین مورد جلب توجه شخص است، که تصور می کنم قبلاً آن را انجام داده اید.)

مرحله سوم تحریک ذهن ناخودآگاه است. این دقیقاً همان چیزی است که تصور کردن چیزی انجام می دهد. هرچقدر عجیب به نظر برسد، مغز به معنای واقعی کلمه نمی تواند تفاوتی بین تصور واقعیت و در واقع تجربه واقعیت تشخیص دهد.

تا آنجا که به مغز شما مربوط می شود ، هیچ تفاوتی بین تجسم یک درخت و دیدن یک درخت وجود ندارد.

راهکارهای هیپنوتیزم

هیپنوتیزم معمولاً شامل پیشنهادهایی برای آرامش، آرامش و سلامتی کلی است که ممکن است فقط در طول جلسه ادامه داشته باشد. اما بعدا توسط بیمار مجدد فعال می شود.

رویکردهای معمول شامل دستورالعمل هایی برای تفکر درباره تجربیات خوشایند یا نشانه های کلامی است تا شما را به حالت خلسه درآورد.

هیپنوتیزم درمانی – که نوعی از درمان است که از هیپنوتیزم به عنوان یک درمان مستقل یا مکمل استفاده می کند – می تواند به روش های مختلفی برای سلامتی شما مفید باشد.

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم؟: هرکسی قادر به هیپنوتیزم نیست. تحقیقات جدید دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد نشان می دهد که مغز افرادی كه نمی توانند هيپنوتيزم شوند  با مغزی که به راحتی می توانند هيپنوتيزم شوند متفاوت است.

این مطالعه که در شماره ماه اکتبر Archives of General Psychiatry منتشر شده است، با استفاده از داده های حاصل از تصویربرداری تشدید مغناطیسی عملکردی و ساختاری، مشخص می کند که چگونه مناطق مغز مرتبط با کنترل اجرایی و حواس، فعالیت کمتری در افرادی دارند که نمی توان آنها را تحت خلسه خواب آور قرار داد.

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم: هيپنوتيزم علمی

اگر بدانيم چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم، همه مشكلاتمان حل می شود؟هرگز نشانه هايی برای هیپنوتیزم شدن مغز وجود نداشته است و ما در آستانه شناسایی آنها هستیم. چنین پیشرفتی دانشمندان را قادر می سازد تا مکانیسم های اصلی هیپنوتیزم و نحوه استفاده گسترده تر و موثرتر از آن را در محیط های بالینی بهتر بفهمند.

تخمین زده شده است که یک چهارم بیمارانی که به متخصص مراجعه می كنند، نمی توانند هیپنوتیزم شوند. اگرچه هیپنوتیزم پذیری فرد با ویژگی های شخصیتی خاصی ارتباط ندارد، باید چیزی در مغز اتفاق بیفتد.

هیپنوتیزم به عنوان حالت خلسه مانند توصیف می شود که طی آن فرد تمرکز بیشتری دارد. نشان داده شده است که به کنترل مغز بر احساس و رفتار کمک می کند.

از نظر بالینی برای کمک به بیماران در کنترل درد، کنترل استرس و اضطراب و مبارزه با هراس استفاده شده است. هیپنوتیزم با تعدیل فعالیت در مناطق مغزی مرتبط با توجه متمرکز، کار می کند.

نتایج محققان در مورد قدرت هیپنوتیزم

محققان فعالیت سه شبکه مختلف را در مغز بررسی کردند:

  • شبکه حالت پیش فرض، که در هنگام بیکاری مغز استفاده می شود.
  • شبکه کنترل اجرایی، که در تصمیم گیری نقش دارد.

شبکه برجسته ای كه در تصمیم گیری برای موارد بسيار مهم نقش دارد.

یافته ها روشن بود: هر دو گروه دارای یک شبکه فعال حالت پیش فرض بودند، اما بسياری از شرکت کنندگان هیپنوتیزم شونده همکاری بیشتری را بین اجزای شبکه کنترل اجرایی و شبکه برجسته نشان دادند.

به طور خاص، به نظر می رسد در مغز گروهی که بسیار قابل هیپنوتیزم هستند، قشر جلوی پیشانی، منطقه کنترل کننده اجرایی مغز، به نظر می رسد. با بررسی مغز آنها می قهمیم چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم.

که همزمان با قشر پشتی، که بخشی از شبکه برجسته است و نقش مهمی دارد، فعال می شود در مقابل، ارتباط عملکردی کمی بین این دو ناحیه از مغز در کسانی که دارای هیپنوتیزم پذیری کم هستند وجود دارد.

این تحقيقات تأیید می کند که اینکه چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم، مربوط به متغیرهای شخصیتی است و بیشتر مربوط به سبک شناختی است. در اینجا ما یک ویژگی عصبی را مشاهده می کنیم.

MRI هيپنوتيزم

گام بعدی، بررسی بیشتر چگونگی تغییر این شبکه های عملکردی در هنگام هیپنوتیزم است. محققان برای مطالعه دیگری که طی آن ارزیابی MRI در طی حالت های هیپنوتیزم انجام می شود، بیماران با هیپنوتیزم زیاد و کم را بررسی كرده اند.

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم

چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم

قدرت هیپنوتیزم چیست

قدرت هیپنوتیزم به معنای توانایی هیپنوتیزور در القا کردن وضعیت هیپنوتیک یا حالت ترنس(خلسه هیپنوتیزم) در فرد هیپنوتیزم شده است. این قدرت به میزان تجربه، مهارت و توانایی هیپنوتیزور بستگی دارد. قدرت هیپنوتیزم توسط موارد زیر تعیین می‌شود:

1. تجربه هیپنوتیزور: هیپنوتیزور‌های با سابقه و تجربه معمولاً قدرت بیشتری در القا حالت هیپنوتیک در افراد دارند. تجربه ایشان به افزایش مهارت‌های هیپنوتیزم کمک می‌کند.

2. مهارت‌های مرتبط: مهارت‌های ارتباطی، انتخاب کلمات مناسب، روش‌های طراحی حالت ترنس، و توانایی مدیریت فرآیند هیپنوتیک تأثیر گذار بر قدرت هیپنوتیزم هستند.

3. تمرین و تکرار برای تقویت قدرت هیپنوتیزم: تمرین مکرر و تکرار فرآیند هیپنوتیک به بهبود قدرت هیپنوتیزم کمک می‌کند.

4. تعامل با فرد هیپنوتیزم شده: توانایی در برقراری رابطه اعتمادی و همکاری با فرد هیپنوتیزم شده اهمیت دارد. تعامل مؤثر می‌تواند القای حالت خلسه را تسهیل کند.

5. تمرکز و تمایل فرد هیپنوتیزم شده: فردی که متمرکز است و تمایل به هیپنوتیزم دارد، احتمالاً بهتر به هیپنوتیزم پاسخ می‌دهد.

قدرت هیپنوتیزم نه تنها به توانایی هیپنوتیزور بستگی دارد بلکه از تعامل و همکاری فرد هیپنوتیزم شده نیز تأثیر می‌پذیرد. به عبارت دیگر، هیپنوتیزم یک فرآیند تعاملی است که توسط هیپنوتیزور و فرد هیپنوتیزم شده آن را به صورت مشترک انجام می‌دهند.

سوالات متداول

1– چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم

هيپنوتيزم توانايی اكتسابی است. اگر چه ممكن است برای بعضي افراد موثر نباشد. اما با يادگيری و شناخت آن و در حضور و مشورت يك درمانگر با تجربه می توانيد هيپنوتيزم را تجربه كنيد.

2– هيپنوتيزم چيست؟

به حالت خواب مصنوعی يا خلسه گفته می شود كه گرچه فرد خودآگاه است، اما در شرايط آرام و تمركز بسيار می تواند پذيرای مفاهيم و باورهای جديد باشد.

3– آيا هيپنوتيزم خطرناك است؟

هيپنوتيزم خطرناك نيست. شايد در بدترين حالت بی نتيجه باشد و در صورتی كه فرد هيپنوتيزم شده با درستی از خواب مصنوعی بيدار نشود ممكن است دچار سر درد، سرگيجه و تهوع شود كه با گذشت زمان برطرف می شود.

جمع بندی در مورد قدرت هیپنوتیزم

در اين مقاله با برخی قدرت های هيپنوتيزم و اینکه چگونه قدرت هيپنوتيزم داشته باشيم، آشنا شديم. اگر به هيپنوتيزم به عنوان يك درمان جانبی نگاه كنيم، می توانيم از مزايای آن بهره بريم. البته يادگيری درست آن و انجام آن با حضور متخصص، می تواند متضمن موفقيت آن باشد. برای سنجش هيپنوتيزم پذير خود اينجا كليك كنيد.

تست هيپنوتيزم پذيری

 

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم

دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

آموزش هيپنوتيزم PDF هرآنچه بايد درباره هيپنوتيزم بدانيد + تست هيپنوتيزم پذيری

آموزش هيپنوتيزم PDF، مجموعه ای است كه می توانيد با هيپنوتيزم (دگر هیپنوتیزم و ...

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع!! + 0 تا 100 هيپنوتيزم + قدرت هيپنوتيزم

آموزش هيپنوتيزم فوق سريع را همين جا پيدا می کنيد. هیپنوتیزم مهارتی است که ...

كلاس آموزش هيپنوتيزم [2021] + يادگيري هيپنوتيزم + آموزش جامع هيپنوتيزم

كلاس آموزش هيپنوتيزم، يكی از بهترين روش های يادگيری هيپنوتيزم است. هيپنوتيزم كاربردهای بسياری ...

عوارض هيپنوتيزم در كودكان!! + هيپنوتيزم كودكان چيست؟ + يادگيري هيپنوتيزم كودكان

عوارض هيپنوتيزم در کودکان ممکن است برای شما هم جای سوال داشته باشد. بسیاری ...

هيپنوتيزم با چشم + درباره قدرت هيپنوتيزم بدانید + همه چيز درباره هيپنوتيزم

هيپنوتيزم با چشم هميشه به چشم قدرتی جادويی در نظر گرفته شده است. اگرچه ...

هيپنوتيزم قوی!! + همه چيز درباره هيپنوتيزم + آموزش كامل هيپنوتيزم

هيپنوتيزم قوی چگونه كار می كند؟ هیپنوتیزم حالتی مانند خلسه است که با آرامش ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه