دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

آموزش خلسه رفتن سریع برای خود هیپنوتیزم در 11 مرحله

آموزش خلسه رفتن سریع برای خود هیپنوتیزم در 11 مرحله

آموزش خلسه رفتن سریع برای خود هیپنوتیزم باید تکنیک های صحیح آن را بدانید چرا که انجام خود هیپنوتیزم بدون آموزش خلسه رفتن صحیح می تواند خطراتی را برای روان و سلامتی روحی آدمی به همراه داشته باشد این کار را باید با حوصله تمرین فراوان و آموزش های تکنیک های صحیح انجام دهید در این مقاله برای آموزش به خلسه رفتن در زمان هیپنوتیزم در 11 مرحله را برای شما بیان نموده ایم با ما همراه باشید امیدواریم که از این مطالب بتوانید به خوبی بهره ببرید.

مراحل یازده گانه آموزش خلسه رفتن سریع و رفتن به آرامش عمیق برای خود هیپنوتیزمی 

برای آموزش خلسه رفتن سریع به خود هیپنوتیزم نیاز است که این کار را در مراحل مختلف و با آرامش و صبر فراوان انجام دهید.

1. آغاز آموزش خلسه رفتن سریع خود هیپنوتیزم

برای آغاز خودهیپنوتیزم نیاز است که محل ساکت و دنج پیدا کنید، می توانید آرام روی صندلی ای راحت بنشینید و یا در جایی نرم دراز بکشید (برای بهبود کیفیت کار را بهتر است و یا می توانید از موسیقی ای آرام یا صدای طبیعت استفاده کنید).

چشمهایتان را ببندید و از شماره 10 تا 1 به صورت معکوس شروع به شمردن کنید به طوری که شماره ها یک در میان با دم و بازدم تنظیم شوند، مثلا با شماره 10، نفسی عمیق بکشید و 15 ثانیه نفس خود را نگهدارید سپس با شماره 9 نفس خود را بیرون دهید و همینطور الی آخر این کار را تکرار کنید… در ضمن تصور کنید لحظه به لحظه و با هر شماره بدن شما سنگینتر می شود.

2.  آموزش خلسه رفتن سریع و رها سازی پاها در خود هیپنوتیزم

در ادامه ابتدا باید پای راست خود را از انگشتانش تا کمر (یا تا زانویتان) را در ذهن خود مجسم کنید. آن را احساس کنید و در ذهن خود تصور کنید که تمام اجزای آن مثل خمیر شل، گرم و سنگین شود؛ سنگین سنگین، این کلمه را 5 بار تکرار کنید؛ تا می توانید وارد جزئیات شوید و سعی کنید این کار را به ترتیب  انجام دهید یعنی به خود القا کنید که پای راستتان تا کمر از نوک انگشتان، پاشنه پا، کف پا، ساق پا، ران و … همه و همه شل، سنگین و گرم شده اند

آموزش خلسه رفتن سریع و رها سازی پاها

در آموزش خلسه رفتن سریع باید دانست که القا باید در زمان هیپنوتیزم به ترتیب در اندامها صورت بگیرد

سپس می توانید این کار را به همین نحوه برای پای چپ خودتان تکرار کنید. (باز هم برای اینکار می توانید در ذهن خود 5 بار به پاهایتان دستور بدهید که آرام سنگین و گرم شو و بگویید لحظه به لحظه پاهایم گرمتر و سنگینتر و شل تر می شوند. احساس سه کلمه گرم، سنگین و شل را مدام در ذهن خود تکرار کنید.)

3. ادامه با رها سازی تنه در خودهیپنوتیزم

باز هم یک نفس نیمه عمیق و آرام کشیده و سپس بدنتان را رها کنید. حالا بعد از این عضلات شکم، سینه، سر سینه ها و پهلوها را رها کنید؛ تصور کنید تمام قسمت های بدنتان شل شده اند لذا این قسمت ها را، راحت، آسوده، شل، سنگین و گرم شده باور کنید، می توانید برای این کار  هم 5 بار ذهنی تکرار کنید از کمر تا کتفم شل و سنگین شده و لحظه به لحظه گرمتر و شل تر و روانتر می شود. (برای این کار به تصویر کشیدن همه اجزاء بدن در ذهن به صورت ماده ای مثل خمیر یا هر ماده ای که در حال وا رفتن و روان شدن باشد بسیار کمکتان می کند)

4.  انجام رها سازی دست ها در خودهیپنوتیزم

برای رها سازی دست ها قسمت مچ دست تا انگشتان دست راست و سپس چپ خود را رها و شل کنید، این کار را دقیقا مانند مراحل قبل این کار را انجام دهید، یعنی تصور کنید تمام اجزای دست مورد نظر شل و سنگین شده. بهتر است از نوک انگشتان شروع کنید و باز هم 5 بار این حرف ها را برای خود تکرار کنید (دست چپم شل و سنگین شده است، آرام و رها شده است).

5.  آموزش خلسه رفتن سریع و رها سازی کتف ها و بازوها در خودهیپنوتیزم

مرحله بعدی کار رها سازی کتف ها و بازوهایتان می باشد ابتدا آنها را تا می توانید شل، سنگین و بدون هیچ انقباضی قرار دهید. (این کار را به صورت قبلی که با دیگر اعضا انجام داده ای تکرار کنید)، برای این کار می توانید تصور کنید همان صورت که قبلا گفته شد آرام آرام  تکرار کنید بازوهای شما سنگین، شل و گرم می شوند به تدریج مثل خمیری نرم، روان به سوی پاهایتان در جریان است.

6. رها سازی سر در خودهیپنوتیزم

حال نوبت عضلات گردن، فک، چانه، صورت، لبها، گونه ها، پیشانی، گوش ها، ماهیچه های زیر چشم و موها رسیده است. تصور کنید اختیار این قسمتها دست شما نیست و همه شان شل، گرم، سنگین و مایع شده اند؛ رهایشان کنید و در ذهن ببینید صورتتان آرام و آسوده شل شده است.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

7. آموزش خلسه رفتن سریع و چسباندن پلک ها در خودهیپنوتیزم

آموزش خلسه رفتن سریع خود هیپنوتیزم را با چشم هایتان ادامه دهید اکنون می توانید تصور کنید پلک هایتان شدیداً به هم چسبیده اند، تصور کنید آنها را با قویترین چسب دنیا به هم چسبانده اند و در تصوراتتان مجسم کنید که نمی توانید چشمهایتان را باز کنید آرام آرام عضلات صورت را شل کرده و رهایشان کنید.

8. پاکسازی آلودگی ها در خودهیپنوتیزم

برای آموزش خلسه رفتن سریع خود هیپنوتیزمی در مرحله پاکسازی آلودگی ها نیاز است که در ذهن خود تصور کنید هوایی زلال و شفاف (بهتر است قابل رویت) را به درون ریه های خودتان می فرستید به طوری که این هوا علاوه بر ریه ها، به تمام سلول ها و اتم های اجزای دیگر بدنتان نیز وارد می شود و همه عضلات داخلی و ماهیچه ها و مغزتان را پاک و زلال می سازد و بعد از این هوای وارد شده سیاه رنگ می شود چرا که آلودگی ها را به خود جذب نموده است؛ پس در بازدم، آن رنگ سیاه که در واقع بیماریها، نقطه ضعف ها، ناراحتی ها و مشکلاتتان است بیرون می رود.

بباید تنفس دم پاک و بازدم سیاه رنگ را مرتب تکرار کنید و تصور کنید که با بیرون رفتن تنش ها و بیماری ها به صورت دود سیاه، لحظه به لحظه شادابتر و سرحالتر می شوید و رفته رفته رنگ سِیاه بازدم ها نیز کمتر می شود تا آنجا که هم دم و هم بازدمتان زلال و شفاف و پاک می شوند و در واقع تمام سلول های بدنتان را پاک و تمیز و جوانتر شده می بینید.

9. آموزش خلسه رفتن سریع و افزایش کیفیت آرامش در خودهیپنوتیزم

محیطی که در رویاهایتان احساس آرامش می کنید را تصور کنید می توانید تصور کنید در ساحلی بسیار زیبا یا کنار رودخانه ای جنگلی یا در باغی سرسبز و آرام یا روی تشکی نرم و لطیف یا قایقی راحت در وسط اقیانوسی آرام زیر گرمای مطلوب خورشید و نسیم خنک پر طراوتی تصور کنید دراز کشیده اید؛ احساس کنید که نسیم دریا یا صدای آب شما را آرام و آرامتر می کند، خورشید به صورت حرارتی مطبوع بر شما می تابد و بدنتان را نوازش و گرم می کند.

حالا در ذهن بگویید لحظه به لحظه آرامتر می شوم، دست هایم، پاهایم، کمرم، سینه ام، شکمم، عضلات صورتم همه سنگین و سنگین تر می شوند. دست چپم، سنگین شده سنگین سنگین، دست راستم شل و آرام شده سنگین سنگین، گرم گرم؛ هر نفسی که می کشم مشکلات، تنش ها، بیماریها و انقباض ها از بدنم حذف میشود و من آرام و راحتم، پاهایم، سینه ام و سرم سنگین و گرم هستند، من راحتم من آرامم. در اوج نشاط و آرامش، آسوده و راحت، رها و آزاد و شاد و امیدوار. (تکرار این کلمات بسیار مهم است)

10. آموزش خلسه رفتن سریع و تلقین خواسته ها در خودهیپنوتیزم

این مرحله، مرحله تلقین دقیق تر آرزوها و آمال شما است پس هر چه را که می خواهید، هر آرزوی که دارید به صورت جمله ای کوتاه در ذهن خود بیان کنید مثلا بگوئید من در درس ها موفق هستم یا من با کارم به موفقیت رسیده ام، یا من ثروتمندم، یا من سالمم. نیاز است که این کلمات را در زمان حال بیان کنید نه آرزوی که قرار است به وقوع بپیوندد از ساختاری مثبت برای گفت های خود استفاده نمائید.

تکرار را فراموش نکنید جملات را چندین بار تکرار کنید و تصور کنید که به هدف خود رسیده اید. دوستان را ببینید که برایتان شادمانی می کنند، صداها را بشنوید که به شما تبریک می گویند، افراد و دوستان شما را در بغل کرده می بوسند و موفقیتتان را تبریک میگویند، احساس بسیار بسیار خوبی دارید. خوش به حالتان.

آموزش خلسه رفتن سریع و تلقین خواسته ها

این مرحله در آموزش خلسه رفتن سریع مرحله تلقین دقیق تر آرزوها و آمال شما است

11. بیدار شدن از خواب مصنوعی در خودهیپنوتیزم

آموزش خلسه رفتن سریع خود هیپنوتیزمی در نهایت به مرحله بیدار شدن می رسیم برای این کار لازم است که آرام آرام از 1 تا 10 بشمارید، و با هر شماره تنفستان را تندتر کنید کوتاه و سریع، و به خود بگویید وقتی به 10 رسیدم می توانم چشمهایم را باز می کنم، شاداب و سر حال هستم، کاملا سرحال، خوشحال و پر انرژی هستم. سپس شروع کنید انگشتان پای راست را تکان بدهید، آنگاه انگشتان پای چپ، ساق پای راست و ساق پای چپ؛ ران ها را به حرکت درآورید؛ پاها را بالا بیاورید؛ دست هایتان را تکان دهید؛ گردنتان و عضلات صورت را منقبض کنید، تکان بخورید، شاد و سر حال چشم های خود را باز کنید و بعد از 30 ثانیه بنشینید با این عمل شما امواج آلفا مغز خود را فعال می کنید.

( تذکر مهمی که باید در این مرحله به آن توجه داشته باشید در حالت شمارش معکوس با تلقین معکوس، حالت سنگینی و کرختی بدنتان را حذف کنید مثلا بگویید پای چپم سبک شده، دمایش عالی است و راحتم، همچنین حتما تلقین کنید من بعد از بیداری شاد و سرحال و پر انرژی می شوم، تمام اعضای بدنم در حالت عادی راحتتر و پر انرژی اند.)

🔻چگونه می توانم در  این دوره درمانی شرکت کنم ؟🔺

✔️ در هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی رخ می دهد؟

✔️ با خود هیپنوتیزم چه بیماری هایی درمان می شود؟

✔️ فرق خود هیپنوتیزم و دگر هیپنوتیزم چیست؟

اگر که دوست دارید که بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید و بتوانید آنرا اصلاح نمائید برای اصلاح و درمان ضمیر ناخودآگاه خود می توانید از هیپنوتیزم استفاده نمائید. هیپنوتیزم می تواند تصورات و دنیای درونی ما را به کلی از طریق تصورات خودمان تغییر می دهد هیپنوتیزم به ما اجازه می‌دهد تا هدف ایده‌ آلی را همچون افزایش نیروی مغز به ذهن نیمه خودآگاه خود ارائه دهیم که آن هم این تلقین را به حقیقت تبدیل می‌کند. ظاهراً این تغییرات به تنهایی رخ می‌دهد.

استعداد و آمادگی هر شخص برای هیپنوتیزم بستگی به انگیزه او دارد. شخص باید برای ایجاد آمادگی عاطفی که ادراک او را تغییر می‌دهد، شرایط لازم را داشته باشد. برخی افراد دوست دارند که از هیپنوتیزم استفاده کنند ولی نگرانی و ترس آنها مانع از بهره بردنشان از این روش می شود برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند که هیپنوتیزم را یاد بگیرید و از آن برای کار بر روی ضمیر ناخود آگاه خود بهره ببرند می توانند در دوره آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم شرکت نمایند. و برای آن دسته از کسانی که تمایل به هیپنوتیزم دیگران دارند می توانند از در دوره آموزشی دگرهیپنوتیزم شرکت کنید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

افزایش هوش با هیپنوتیزم: آیا هیپنوتیزم میتواند نابغه بسازد؟

افزایش هوش با هیپنوتیزم  و نابغه شدن با هیپنوتیزم ممکن است؟ هیپنوتیزم یک فرآیند ...

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی: راز و رمز هنر نمایشی

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی - هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم نمایشی یک نوع هیپنوتیزم ...

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند (شفا با قدرت هیپنوتیزم)

هیپنوتیزم چه بیماری هایی را درمان می کند - اختلالات قابل درمان با هیپنوتیزم ...

آموزش هیپنوتیزم برای رسیدن به ماورا ذهن آدمی

آموزش هیپنوتیزم برای رسیدن به ماورا -  هیپنوتیزم (دگر هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم) یا ...

راسپوتین هیپنوتیزم: نگاهی گذرا به زندگی جادوگری در خدمت رومانوف

راسپوتین هیپنوتیزم راسپوتین به عنوان یک شخصیت جالب و متناقض تاریخ روسی شناخته می‌شود ...

چه کسی می خواهد بداند در حالت هيپنوتيزم چه اتفاقی می افتد؟(فیلم هیپنوتیزم افراد)

در حالت هيپنوتيزم چه اتفاقی می افتد ؟ آیا اظهارات هیپنوتیزم شدگان درست است؟  ...

دیدگاهها

1 دیدگاه

  1. ستاره گفت:

    سلام استاد گرامی
    این تمرین رو انجام دادم
    واقعا بعدش حس خیلی خوبی داشتم و حتی تا یک هفته بعد احساس پرانرژی بودن،سلامت ،شادابی و بدون دردی رو تو کل بدنم داشتم
    انگار سبک شده بودم و چیزی نمیتونست آزارم بده
    واقعا عالی بود