دکتر آرام : روانشناس بالینی و سلامت عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

چشم سوم چیست؟ (0 تا 100 چشم سوم)

چشم سوم چیست؟ (0 تا 100 چشم سوم)

چشم سوم چیست؟ چشم سوم پدیده ای است که ممکن است برای شما چیزی شبیه افسانه باشد و یا بلعکس تجربیاتی در این زمینه داشته باشید یا اطرافیانتان داشته باشید. در این مقاله اطلاعات جامعی درباره چشم سوم پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید همه چیز را درباره چشم سوم بدانید حتما مقاله چشم سوم صفر تا صد چشم سوم را مطالعه کنید.

چشم سوم چیست؟

فهرست مطالب مقاله

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند یک لوبیا است که در بین دو ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژیکی است. حالا من این غده را از نزدیک ندیده ام ولی هر شکلی که باشد کارش تقریبا درست است. چشم سوم در کالبد فیزیکی آدمی قرار نگرفته است بلکه بر روی کالبد انرژیکی انسان قرار گرفته است.

چشم سوم در بین ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نیز هست. شما با استفاده از این چشم میتوانید امواج انرژی که در محیط هست را احساس کنید این امواج را از طریق مغز یا روح تجزیه و تحلیل کنید و در نهایت پیام مربوطه را به تصویر بکشید این پیام میتواند یک تصویر، یک حس و یا هر چیز ماورایی باشد.

معمول استفاده من از این چشم ارسال حس آرامش به افراد و دریافت تصاویر انرژیکی اجسام و اشخاص است. یعنی با استفاده از این چشم من میتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی  و یا دردها و هر چیز غیر مادی و انرژیکی را با استفاده از این چشم مشاهده کنم.

چشم سوم و چشم فیزیکی

چشم سوم (third eye) که به آن چشم ذهن، یا چشم درون هم می گویند، ارتباط مستقیمی با روح و روان ما دارد. ما براستی روحی هستیم که جسمی فیزیکی را اشغال کرده ایم تا بتوانیم در قلمرو فیزیکی به فعالیت بپردازیم. بدون بدن نمی توانیم قسمتی از آن باشیم. می توانیم بدن فیزیکی را به مثابه یک واسطه نقلیه تصور کنیم؛ یا با استفاده از لغت جدید یک “هواپیما یا کشتی”.

بیشتر ارواح فراموش می کنند که آنها براستی روح هستند؛ یعنی موجوداتی معنوی. ولی چگونه؟ ما تحت تأثیر بعدی قرار میگیریم که قبلاً تجربه نکرده بودیم و حتی نمی دانیم چه زمان یا مکانی بوده است؛ زیرا به مثابه روح، چنین قلمرو محدود کننده ای را، مانند اینجا، تجربه نکرده بودیم. این ندائی بود که ما شنیدیم و بسیاری از ما نتوانستیم آن را اجابت نکنیم.

ما جرح و تعدیل های فراوانی را بنام «درهای ابعادی» تحمل کردیم؛ تا اینکه توانستیم وارد بدن انسانی شویم. آنچه را که ما تولد یافتن می نامیم یک دوره آمادگی طولانی برای این فرایند می باشد. ما سرانجام وارد بدن شده و آن را می پذیریم. لیکن موقع تولد، به مثابه نوزاد، ما در یک دوره زمانی هستیم که به سادگی آن را ترک نموده و وارد بدن می شویم؛ چون وسیله نقلیه ما برایمان تازگی داشته و هنوز با آن مأنوس نگشته ایم.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

رشد کردن به معنای این است که روح می آموزد این وسیله نقلیه را مورد استفاده قرار دهد. ما راه رفتن را می آموزیم؛ حتی صحبت کردن را و رفتار کردن در یک طبقه اجتماعی را این آموزش توجه ما را معطوف حواس فیزیکی می دارد؛ بنابراین تعبیر و تفسیر علائم را بهتر می آموزیم و بهتر می توانیم با جسم فیزیکی خود در اینجا عمل کنیم.

ما به مثابه موجودات روحی، طبیعتاً می بینیم؛ این بخشی از طبیعت ماست. دیدن از طریق چشم، که به معنای نگاه کردن از داخل دو حفره می باشد که با علائم جالب فراوانی از یک اسباب بازی رنگی به ما خدمت می کند. حتی بعنوان تلویزیون یا کامپیوتر.

می توانیم چشم سوم درونی خود را از چشم فیزیکی مان جدا کنیم. این فرایند، فعال سازی چشم سوم نامیده می شود که راهکاری است جهت مشاهده انفعالی. برخی از شما ممکن است اطلاعاتی راجع به شکل به شکل شدن یا آئینه بینی داشته یا حتی آن را تجربه کرده باشید؛ که عبارت از نگاه کردن به جنبه های مختلف وجود خودتان می باشد. این اولین گام در روند استفاده از چشم سوم می باشد.

تنها چشم سوم

منحرف ساختن توجه از چشم فیزیکی بستگی به اعتماد و توکلی عمیق دارد؛ که چیزی بیش از واقعیت فیزیکی است و اغلب مقدار زیادی ترس را به همراه دارد ترس عمیق جهت از دست دادن دید. در واقعیت فیزیکی من خود آن را بدین طریق تجربه کردم. آن موقعی بود که به آرامی از دید فیزیکی خود نیز فاصله گرفتم، در این خصوص توضیح بیشتری می دهم.

در ضمن، باز بودن چشم ها جهت تسهیل آگاه شدن از چشم درونی است، برخی از مردم، حتی افرادی که از لحاظ معنوی آزموده و مطلع می باشند ترجیح می دهند که با چشمان فیزیکی بسته تمرین کنند. در نظام اعتقادی نیرومندی که داریم اکثریت ما عادت داریم فکر کنیم که فقط با چشمان باز می توانیم ببینیم، در هر صورت، مایلم در این خصوص توضیح دهم که دیدن با چشم بسته آسان تر است.

اینکه چشم سوم و یا به عبارت دقیقتر چشم سوم انسان چیست باید گفت: چشم سوم به انگلیسی (Third Eye) با اسامی مختلف از جمله چشم معرفت، چشم بصیرت، چشم دل، چشم درون، تیسراتیل و آجنا خوانده می‌شود و جایگاه آن در کالبد اثیری و منطبق بر پیشانی در جسم فیزیکی است.

برخی دانشمندان اعتقاد دارند که چشم سوم محلی برای دریافت ادراکات فراحسی، الهام و اشراق و وسیله‌ای برای ارتباط موجودات با یکدیگر در جهان هستی می‌باشد. از طریق آجنا می‌توان با عوالم و موجودات ماورائی و همچنین با ورای ابعاد مکانی و زمانی ارتباط برقرار ساخت. همچنین با کمک آجنا می‌توان هاله‌ها را دید.

محل چشم سوم یا اجنا

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند یک لوبیا است و محل چشم سوم بین دو ابرو است و کار آن دریافت سیگنالهای انرژیکی است. من این غده را از نزدیک ندیده ام ولی هر شکلی که باشد کارش تقریباً درست است. چشم سوم در بین ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نیز هست.

شما با استفاده از این چشم میتوانید امواج انرژی که در محیط هست را احساس کنید این امواج را از طریق مغز یا روح تجزیه و تحلیل کنید و در نهایت پیام مربوطه را به تصویر بکشید این پیام می تواند یک تصویر، یک حس و یا هر چیز ماورایی باشد.

چشم سوم چیست؟

چشم سوم مانند یک لوبیا است و محل چشم سوم بین دو ابرو است

تعریف چشم سوم انسان

چشم سوم انسان همان بخش پیشین چاکرای ششم است. چاکراها کانون‌های انرژی در حوزه‌ی انرژی‌های ماورایی انسان (هاله‌ی نورانی انسان) می‎باشند. چاکراها مسؤول تبادل انرژی بین هاله‌ی انسان و هاله‌ی کیهان و هم‌چنین مسؤول متعادل کردن انرژی در سطوح مختلف هاله می‎باشند.  هاله‌ی نورانی انسان میدانی از انرژی‌های بسیار لطیف است که دور تا دور بدن را به صورت یک تخم مرغ احاطه کرده است.

هاله‌ی نورانی در حالت معمولی احساس و ادراک نمی‎شود ولی به کمک چشم سوم قابل رؤیت است. معمول استفاده من از این چشم ارسال حس آرامش به افراد و دریافت تصاویر انرژیکی اجسام و اشخاص است. یعنی با استفاده از این چشم من میتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی و یا دردها و هر چیز غیر مادی و انرژیکی را با استفاده از این چشم مشاهده کنم.

چشم سوم و رویت هاله

برای رؤیت هاله، لازم است که تمرینات باز کردن چشم سوم را انجام دهید، تا چشم سوم خود را تحریک کرده، قدرت گیرندگی آن را افزایش دهید. این کار شما را قادر می‎سازد که انرژی اطراف سوژه‌ را دریافت کنید. البته بدون انجام این کار هم دیدن هاله‎ ی تک‌ رنگ‌ها ممکن است، اما اگر چشم سوم شما تحریک و باز نشده باشد، دیدن هاله‎ ی یک موجود زنده بسیار مشکل خواهد بود.

به یاد بیاورید که وقتی خیلی خیلی خسته و کاملاً فرسوده‌اید چه حالی دارید؟ به یاد بیاورید که چه احساسی دارید وقتی برای روزها نخوابیده ‎اید؟ و به سختی می‎توانید چشمهایتان را باز نگه دارید؟ به یاد بیاورید که چه احساسی دارید وقتی چشمهایتان دست از تلاش برای بسته شدن بر نمی‎دارند؟ به یاد بیاورید که چه حالی دارید وقتی که با چشمهایتان می‎جنگید تا آنها را باز نگه دارید؟

تجسم هاله در چشم سوم چیست

در تجسم هاله و چشم سوم باید گفت تجسم این حالتها با تمرکز و توجه کامل، در شما احساسی بر می ‎انگیزد، مانند اینکه تلاش می‎ کنید یک پرده ‎ی خیالی سنگین را از پشت چشمهایتان بلند کنید. در چنین حالتی ماهیچه‎ های چشمهایتان خوب پاسخ نمی‎ دهند، بنابراین کار شما تقریباً بطور کامل ذهنی است. چند لحظه صبر کنید تا این حالت را به خوبی مجسم کنید.

تحریک ذهنی در چشم سوم انسان چیست

کوشش برای باز نگه‌ داشتن چشمان خسته، یک تحریک ذهنی قوی در چشم سوم ایجاد می‎ کند و به تدریج باعث باز شدن آن می ‎شود. اما چگونه؟ این فعالیت گشایشی ذهن، آگاهی جسمی شما را در محل چشم سوم متمرکز می ‎کند. هنگامی که آگاهی جسمی شما در یک قسمت از بدنتان متمرکز می‎شود و شما آن ناحیه را تحت نفوذ ذهنی خود قرار می‎ دهید، کالبد انرژی خود را در آن ناحیه به نحوی پویا تحریک می‎کنید.

اگر این فعالیت ذهنی به اندازه کافی ادامه پیدا کند و تلاش ذهنی کافی صرف آن شود، چشم سوم شما شروع به باز شدن خواهد کرد. اگر شما فعالیت گشایشی ذهن را هنگامی که در حالت آرامش هستید و موضوعی در میدان دید شما قرار دارد (و بطور مستقیم در حال نگاه کردن به آن نیستید) انجام دهید، دید هاله ‎ای خودبخود ایجاد خواهد شد.

گشایش ذهن و تکنیک دیداری باز کردن چاکرا در چشم سوم انسان

فعالیت گشایشی ذهن و تکنیک دیداری باز کردن چاکرا در چشم سوم انسان که در اینجا شرح داده شد، شبیه تکنیک‎ های دیداری باز کردن چاکرا است که توسط اکثر استادان کار با انرژی و پیشرفت قوای ذهنی تدریس می‎شود. فقط به مراتب قویتر و مؤثرتر است. تمرینهای دیداری کار با انرژی به تنهایی ضعیف و کند هستند و یادگیری و استفاده از آنها مشکل است.

 مرکز بین دو چشم (روی پیشانی) را به نرمی با ناخن بخارانید. این کار به شما کمک خواهد کرد که این نقطه را با آگاهی جسمانی خود به دقت هدف بگیرید. آگاهی جسمانی خود را به ناحیه بین چشمهای خود منتقل کنید. با تمرکز کامل از این ناحیه آگاه شوید. این ناحیه را به صورت ذهنی بالا بکشید. چنان که گویی تلاش می‎کنید پلکهایتان را به زور باز کنید. اما به ماهیچه‌هایتان در این ناحیه اجازه ندهید که منقبض شوند یا به هر صورت دیگر پاسخ بدهند ( این تلاش کاملاً ذهنی است).

دقت در احساسات و چشم سوم چیست

احساس خود را به دقت مورد توجه قرار دهید. دقت در احساسات و چشم سوم بسیار مهم است تصور کنید که چشمهایتان خیلی سنگین شده‎ اند؛ به آنها اجازه دهید که بسته شوند، و چند بار پلکهایتان را بهم بزنید. توجه کنید که برای این کار از کدام ماهیچه‌ها استفاده می ‎کنید. همین فرمان عضلانی را از طریق آگاهی جسمانی ذهن خود در آن ناحیه به کار ببرید، اما دیگر به ماهیچه‌های پلکهایتان اجازه ندهید که از فرمان اطاعت کنند.

این کار را دوباره و دوباره تکرار کنید ( بالا بکشید، بالا بکشید، بالا بکشید…) چنان که گویی یک وزنه‎ ای خیالی سنگین را از پشت چشمهایتان بلند می‎کنید. این کار را بارها تکرار کنید، اما به خودتان یا هیچ یک از ماهیچه ‎هایتان اجازه‎‎ انقباض یا پاسخ ندهید. این کار در آغاز کمی دشوار است، اما با کمی تمرین به راحتی در انجام آن مهارت و تسلط پیدا می‎کنید.

 

اهمیت گشایش ذهنی

این فعالیت گشایشی ذهنی خیلی مهم است. اگر می‎خواهید به روشن‌ بینی و سایر توانایی‌های روحی دست پیدا کنید، این تمرین اولین قدم برای یادگیری کنترل چشم سوم است. در مراحل اولیه ممکن است احساس کنید که ناحیه وسیعی از بالای ابروهایتان را بالا می‎کشید، حتی تمام پیشانی خود را. این مورد اشکالی ندارد و باز هم می‎تواند تأثیر لازم را برای باز کردن چشم سوم شما داشته باشد. با تمرین بیشتر خواهید توانست حوزه‎ ی تمرکز فعالیت ذهنی خود را کاهش دهید و آن را به ناحیه‎ ی بین ابروها (چشم سوم) محدود کنید.

اگر این فعالیت گشایشی ذهنی را ادامه دهید، چشم سوم خود را تحریک کرده، آن را فعال خواهید ساخت. تمرکز یکنواخت و آرام شما روی یک شیئ، چشم سوم شما را با انرژی ساطع شونده از آن شیئ هماهنگ خواهد کرد. این انرژی به مرکز بینایی مغز شما ارسال می‎شود و در آنجا بعنوان یک تصویر (یک نوار روشن از نور رنگی) تفسیر می‎‌شود.

چشم سوم چیست

گشایشی ذهنی برای رسین به روشن‌ بینی و سایر توانایی‌های روحی بسیار مهم می باشد

هر گاه در انجام این عملکرد گشایشی ذهنی، تمرکز و تسلط کافی کسب کرده، آنرا بصورت ذهنی اجرا کنید، متوجه خواهید شد که وزنه‎ی خیالی پشت چشمهای شما در یک سمت آسانتر از سمت دیگر بالا کشیده می‎ شود، که معمولاً سمت راست آسانتر است. اصولا‎ً این احساس ناشی از تفاوت بین دو نیمکره‎‎ی مغز شما است که استفاده از یکی به مراتب آسانتر از دیگری است (نیم کره‎  غالب).

چگونه چشم سوم را تحریک کنیم؟

در اینکه چگونه چشم سوم را تحریک کنیم گفتیم باید گفت اگر این مورد برای شما ایجاد اشکال می ‎کند، با یک فعالیت چرخشی ذهنی، در جهت چرخش عقربه ‎های ساعت در ناحیه ‎ی بین ابروها، چشم سوم خود را تحریک کنید. منظور از جهت چرخش عقربه ‎های ساعت این است که صورت خود را به عنوان صفحه ‎ی ساعت در نظر بگیرید و جهت صحیح چرخش را با آن بسنجید.

برای این فعالیت چرخشی نیز از همان فرمان ذهنی عضلانی استفاده کنید که قبلاً برای باز کردن چشمهای خسته به کار می ‎بردید. اما اکنون آنرا برای چرخش به کار ببرید، چنان که گویی با حرکت چرخشی یک مداد، این ناحیه را تحریک می‎ کنید. بهترین روش این است که برای فعال کردن چشم سوم خود تمرین گشایشی اصلی و این تمرین چرخشی را یک در میان انجام دهید. فعالیت گشایشی ذهنی به هر حال برای هماهنگ کردن چشم سوم شما با هاله لازم است.

توجه: به یاد داشته باشید که همه این تمرینهای محرک انرژی، به آگاهی جسمانی موضعی خصوصاً آگاهی موضعی در سطح پوست وابسته ‎اند.

تجربه چشم سوم چیست

هنگامی که برای اولین بار دیدن با چشم سوم را تجربه می کردم وقتی بود که “ر ُن” این تکنیک را به من می آموخت. این اولین باری بود که آگاهانه دست به چنین کاری می زدم. آنچه را که می دیدم به سان سایه ای بود که روی صورت آن شخص افتاده بود. و موقعی توانستم ببینم که سعی نکردم تمرکز شدید داشته باشم و واقعاً بدون انتظار چندانی باز و پذیرا بودم.

ابتدا چهره او چنان می نمود که عینکی بر چشم دارد (اگر چه عینک نداشت) و چنان می نمود که گوئی یک استاد دانشگاه است. این مرا بیاد تصاویری انداخت که از اساتید انگلیسی احتمالاً از سال 1930 دیده بودم. همچنین روی پیشانی خود احساس فشار کمی داشتم و بسیار احساس خواب آلودگی داشتم. سپس دیدم که چهره او به چهره یک شیر تبدیل شد. تصویر شبیه آن بود که سایه سر یک شیر روی صورت “ر ُن” افتاده باشد.

حدود یک ماه بعد در جلسه ای بودم که خانمی بنام “پائولا پترسون” حضور داشت و من اغلب در سمینارها و جلسات روحی او شرکت می کردم و او در آن جلسه مشغول ارتباط با موجودی شد که می گفت یکی از افراد قوم باستانی مایا می باشد. بسیار برای من جالب توجه بود زیرا می توانستم واقعاً ببینم (دیدن با چشم سوم). این موجود بر تمامی بدن او بسان سایه ای پدیدار گشته بود. که به نظر من شبیه یکی از جادوگران قوم مایا بود.

من این سایه ها را موقعی که خود مشغول ارتباط روحی بودم نیز مشاهده کرده ام. موقعیکه چیزی را ضمن ارتباط با من نشان می دادند هاله ها و چیزهای دیگری را در اطراف بدن افراد دیده ام. هنگامی که ادراک من پذیرای تجربه ام بود معمولاً نوری سفید رنگ را اطراف بدن آن شخص دیده ام. یکی دو بار هم رنگهائی در هاله مشاهده کرده ام.ً بسیار متعجب می شوم از اینکه تمرکزم را از دست می دهم، لیکن بدست آوردن دوباره تمرکز چندان مشکل نیست.

من هنوز نتوانسته ام چهره موجوداتی را ببینم که در دید چشم سوم من “روشن” باشند. لیکن این کار را بطور آگاهانه فقط به مدت یک ماه است که انجام می دهم و مطمئن هستم که با تمرین بیشتر و با رها ساختن عقاید محدود کننده می توانم چیزهای بیشتری را ببینم.

چشم سوم چیست؟ (0 تا 100 چشم سوم)

هر گونه تجربه ای را که شخص دریافت کند برای او واقعی است. اهمیتی ندارد که آن تجربه در قلمرو ادراک فیزیکی ما باشد یا نباشد.

حالت های مختلف چشم سوم چیست

چیزی که آموخته ام این است که حالتی کاملاً وانهاده و تا حدودی مدیتیشنی در امواج مغزی چگونه اتفاق می افتد. فرکانسهای مغز کمتر می شوند و از حالت خواب و بیداری بتا به آلفا کاهش پیدا می کنند و موقعی که شما به این حالت می رسید که بین خواب و بیداری هستید. مغز شما در وضعیت تتا قرار می گیرد که نسبت به حالتهای دیگر بسیار پذیراتر می باشد.

وقتی شما وقتی در حالت بتا هستید چیزی را ادراک نمی کنید. رویای روشن دیدن چیزی است که در وضعیت تتا اتفاق می افتد. برای اکثر ما دست یافتن به طول موج مغزی تتا نسبتاً مشکل می باشد؛ زیرا در فرهنگ غربی تمرین لازم برای این کار را زیاد انجام نمی دهیم. زیرا آن را “واقعی” ندانسته و بیشتر یک حالت رویائی می پنداریم نه “واقعیت”.

به عقیده من جامعه غربی در این خصوص اشتباه می کند. هر گونه تجربه ای را که شخص دریافت کند برای او واقعی است. اهمیتی ندارد که آن تجربه در قلمرو ادراک فیزیکی ما باشد یا نباشد. حالت تتا دروازه ورود به قلمروهای دیگر واقعیت می باشد. هر گاه امواج مغز در فرکانس تتا ( و نیز تا حدودی در آلفا) باشد، دیدن با چشم سوم به آسانی امکان پذیر می گردد.

فکر می کنم موقعی که سایه ها را می دیدم در وضعیت آلفا بودم و می دیدم که آن سایه ها روی بدن ر ُن‏ و پائولا افتاده بودند. در آن موقع در حالت وانهاده و پذیرا قرار داشتم. فکر می کنم وقتی به حالت تتا رفتم احساس خواب آلودگی کردم و چیزی را در اطراف صورت ر ُن دیدم اما خیلی زود آن را از دست دادم، زیرا نتوانستم خود را در آن حالت نگاه دارم.

گاهی اوقات هم بیاد آوردن آنجا که در آن حالت تجربه کرده اید مشکل می باشد. زیرا این حالت ما را با قسمتی از ناخودآگاهی مرتبط می سازد که بسیاری از مردم هنوز آن را در حالت آگاهی درک نکرده اند. راهکاری را اخیراً کشف کرده ام که می توانید تمرین کرده و خود را به حالت تتا ببرید که جایگزین انظباط مدیتیشن می باشد (من در حالت مدیتیشن با مشکل روبرو می شوم) . برای یادگرفتن اصولی مدیتیشن مطالعه کتاب مدیتیشن درمانی یا مراقبه] را از دست ندهید.

موسیقی و چشم سوم چیست

راهکار این است که به موسیقی گوش کنید که فرکانس آن هماهنگ با فرکانس امواج بتا باشد. سپس وقتی که به آن موسیقی گوش کرده و وانهاده شدید، مغز شما رفته رفته وارد حالت تتا می گردد که این حالت از طریق فرآیندی به نام سرگرمی ایجاد می گردد. طرز کار این موسیقی بدین گونه است که نُتها را یک در میان بنوازیم تا حالت وانهادگی را در ما ایجاد کند.

ضربه های تبتی و کریستال کوارتز می توانند نوعی از آهنگ را ایجاد کنند که حالت امواج مغزی شما را تغییر دهند. من نواری دارم که برخی از این آهنگها و صداهای طبیعی روی آن ضبط شده و مغز را به حالت تتا می رساند. تجربه کاملاً جالب است. این نوار را نوار “تنظیم امواج مغزی” می نامند و در فروشگاههای موسیقی وجود دارد.

فقط چشمان فیزیکی این عادی ترین مورد در جامعه غربی می باشد. ما از لحاظ بینائی بسیار تأثیر پذیر شده ایم و توجه ما که از صنعت و همچنین تحقیق تأثیر پذیرفته نیاز به توان بالائی جهت ادراک واقعیت فیزیکی دارد تا بتواند آن را تغییر دهد.

چنانکه بعنوان مثال در موقع صنعتی شدن این کار را انجام دادیم. ممکن است ضمن شناخت درونی در مقابل فن آوری فکر دیگری نیز به ذهن شما خطور کند. بیش از این وارد این موضوع نمی شوم چون دنیای امروز به قدر کافی در این خصوص توضیح می دهد.

چشمان فیزیکی و چشم سوم به اتفاق یکدیگر

این موضوعی است که سعی می کنم در این متن آن را توضیح دهم . چشم فیزیکی یکی از نمودهای واقعیت فیزیکی را می بیند که من آن را چنانکه احساس کردم حضور در وسط سر (نقطه حضور) می دانم. هر گاه چشمان فیزیکی شما بوسیله خود شما آمادگی پیدا کنند و عبور و مرور اطلاعات را کاهش دهند، شما رفته رفته و بطور نسبی از طریق چشمان درونیتان مشاهده خواهید کرد؛ یعنی از طریق چشم سوم که ممکن است نمودهای ماورای دنیای فیزیکی را بر شما آشکار سازد.

اهمیت این تصویر لطیف با نمودهای واقعیت فیزیکی متفاوت است. به بیان ساده تر، تصاویر فیزیکی که از چشم عبور میکنند در نظام فیزیکی، واقعی هستند و تصاویر چشم درونی در نظام واقعیت لطیف واقعی می باشند. گرد آوردن این دو با هم موضوع واقعی فعالیت ما است. جهت فهماندن تعادل این دو با یکدیگر، تنها تا حدودی می توانم از طریق این متن به شما کمک کنم؛ زیرا این موضوعی است که از طریق تمرین آموخته می شود.

 تست تعیین میزان فعالیت چشم سوم چیست

ابتدا شما بزرگترین انگشت خود را که همان انگشت وسط است را از فاصله ای حدود ۲۰ سانتیمتر به بین ۲ ابرو نزدیک کنید. شما باید احساسی خاص مانند غلغلک یا حتی درد در آن ناحیه احساس کنید.  اگر هیچ احساسی نداشتید با انگشت سبابه این عمل را انجام دهید و اگر هم باز هیچ احساسی نداشتید  با انگشت کوچک عمل را تکرار کنید

و اگر باز هم احساس نداشتید با وسیله نوک تیز مثل نوک خودکار این عمل را انجام دهید. هر چقدر که جسمی که به این چشم نزدیکتر شود نوک پهن تر داشته باشد و هر چه فاصله آن از پیشانی بیشتر باشد نشان دهنده باز بودن این چشم دارد برای مثال اگر شما نوک خودکار را از فاصله ۱ سانتیمتری احساس میکنید

چشم شما بسیار ضعیف است و اگر انگشت وسط خود را از فاصله ۱۰ سانتیمتری احساس کنید  وضعیت چشم سوم شما مناسب است. توصیه میشود این عمل را به مدت زیاد تکرار نکنید. چون ممکن است دچار سر درد شوید.

 راههای فعال کردن چشم سوم چیست

شما هر شب یا هر وقتی که بیکار بودید میتوانید این ناحیه را ماساژ دهید و یا حتی آنرا به آرامی بخارانید. شما میتوانید از اجسام بهم ریخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصویر خاصی بگردید مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکیل میشوند من سعی میکنم چند تصویر برای مثال روی سایت قرار دهم. و شما اشکال مورد نظر را جستجو کنید.  اگر بعد از مدتی توانستید این تصاویر را حرکت دهید که بسیار عالیست برای مثال شما فردی را در تصویر پیدا مینکید حالا خوب دقت کنید ممکن است این فرد به شما بخندد و یا اخم کند یا به سمت شما برگردد و شما را نگاه کند و رویش را از شما برگرداند.

چشم سوم چیست؟

در بسیاری از آپین های هند- بودایی و چین و دیگر آپین ها پیشانی را محل دانش آگاهی یا همان چشم سوم می دانسته اند.

 فعال کردن چشم سوم چیست

یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد. چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد، اثر پنج روز از بین می رود. انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم  و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد. البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند.

فعال سازی کامل چشم سوم چیست

فعال سازی کامل چشم سوم با کندالینی، گامی سترگ است که بایستی با کمک یک استاد یا گورو انجام گیرد. بدون راهنمایی یک استاد قوی و آزموده و یا بیاد آوردن کاملاً آگاهانه زندگی گذشته خود که طی آن آموزش لازم را دیده باشید انجام این کار فایده ای ندارد.

تا آن هنگام که چشم سوم کاربردی نداشته باشد میزان موفقیت ناچیز است. به عنوان مثال وقتی که شما چاکراها را باز می کنید تا واقعیت لطیف را درک کنید نه تنها تصویر ایجاد می کنید بلکه احساسها و عواطفی را باز می کنید که به شما کمک می کنند تا این نمودها را هر چه بیشتر بفهمید.

در خصوص کاربرد فعالانه نیز همین گونه است. هر گاه با چاکرای قاعده ای آگاهانه کار کنید(پذیرش کامل تجسد، ارتباط با زمین کامل)، و با چاکرا ی قلب و چاکرای تاج نیز (پذیرش مقصدی بالاتر برای زندگی) ممکن است براستی معجزه هائی را تجربه کنید.

در هر صورت فعال سازی کامل چشم سوم منوط است به متوازن بودن سایر چاکراها که همان کندالینی است و سرانجام منجر به روشن شدن ضمیر واقعی یک روح تجسد یافته می شود. راه میان بر دیگری وجود ندارد که احتمالاً بتوانید از طریق آن بطور کامل وجود خود را متوازن سازید.

تجربه کسانی که چشم سوم دارند

تجربه کسانی که چشم سوم دارند  در حالی که شباهت های با دیگری دارد تفاوت های را نیز شامل می گردد هر شخصی سطح انرژی متفاوتی داشته و تجربه کسانی که چشم سوم دارند را نمیتوان کاملا مشابه هم دانست برخی سوالات از تجربه کسانی که چشم سوم دارند را در در ادامه پاسخ می دهیم.

در چشم سوم چهره دیگری پدیدار نمی گردد؛ لیکن همان چهره کمی جوانتر می گردد؛ معنایش چیست؟

من خود تنها یک شخص را دیده ام. موقعی که تمرکز خود را تغییر دادم و دوباره با چشم سوم خود نگریستم، آن چهره تغییر نکرد. لیکن ظاهرش روشن تر و جدی تر از موقعی شد که من با دید فیزیکی نگاه می کنم. وقتی سعی کردم معنایش را بفهمم دریافتم که این شخص براستی تمامی جنبه های وجود خود را کامل کرده است و فقط می خواهد کامل شده و خود را بشناسد.

سردرد در تمرین چشم سوم چیست

خوب، مانند این است که شما چیزی را که مدتها مورد استفاده قرار نداده اید مجدداً بکار گیرید و در این صورت مغز شما موقع گرفتن اطلاعات دچار مشکل می شود و نیز ممکن است علت این باشد که شما دچار انسداد انرژی هستید که در چاکرای چشم سومتان بوجود آمده است. سعی کنید یک دست خود را روی چاکرای قلب و دست دیگر را روی پیشانی قرار دهید.

سپس دستتان را از روی پیشانی برداشته روی قسمت پس سر خود قرار دهید. این کار ممکن است مفید واقع شود. بخصوص پس از اولین مرتبه ای که با چشم سوم مشاهده کردید ممکن است یک روز بعد دچار سر درد شوید لیکن این سردرد نباید چندان شدید باشد.

تجربه خروج از تن در چشم سوم چیست

وضعیت دیگر روشن بینی این است که دید شما تا سیصد و شصت درجه یعنی یک دور کامل گسترش پیدا کند. در این حالت احساس می کنید که درون سر خود جای دارید. سپس هر گاه در درون خود کاملاً متمرکز باشید، بدن خود را با آگاهی کامل ترک نموده و احساس می کنید که می توانید مانند یک زنبور عسل ببینید.

احساس می کنید بسیار کوچک شده اید و اتاق بسیار بزرگ. و همه چیز را با یک دید سیصد و شصت درجه ای می بینید. “چالز گلدمن” در کتاب خود بنام “تجربه خروج از تن، راهکار معنوی” می نویسد:

«یک مرحله از واسطه روحی بودن که آن را “روشن بینی سیار” می نامند، حالت خروج از تن می باشد. که در آن حالت، فرد از فرایند خارج شدن از بدن خود آگاه است و محیط اطراف را می بیند و ما این حالت را اصطلاحاً “روشن بینی سیار” می نامیم.»

من شخصاً هر وقت به چنین حالتی می رسم با ترسی عمیق مواجه می شوم و سعی می کنم کمی از داخل سر خود خارج شوم لیکن دوباره فوراً به وسط سرم می لغزم .اما در هر حال دید تقریباً سیصد و شصت درجه ای ام را می توانم حفظ کنم. چنانکه گفته شد این وضعیت بسیار آرام بخش است. همانطور که آنجا واقعیت، واقعی تر و واضح تر است.

در تمرین چشم سوم از کجا بفهمم که آیا این یک موجود است یا یک زندگی گذشته؟

تمرین چشم سوم چیست؟ در کل باید گفت شما انرژی های تداعی شده را می بینید. دانش درونی شما به شما امکان می دهد که بتوانید تصویر بزرگتر را بفهمید. زندگی های گذشته (نا متعادل که کسی در درون خود آن را رد می کند) به مثابه موجود دیگری در هاله او آشکار می گردد. یا اینکه حتی موجودات شبیه خود را نیز جذب می کند.

آن را بر طبق اعتقادات خود تعبیر و تفسیر نکنید. زندگیهای گذشته نیز قسمتی از آن هستند. شاید هم تجسد دوباره “خود” جهت تفاهم یا پیشنهادها و تلقین های بیشتر باشد. من شخصاً نیاز به استفاده از زمان دارم. (چند دقیقه، چند ساعت، چند ماه) تا اینکه تمامی نمودهائی را که قبلاً با چشم خود در درون خود مشاهده کرده ام درک کنم .

چشم سوم چیست

باز شدن چشم سوم می تواند دید آرام به دنیای ماورا باز کند و می توان چیز های را که با چشم ظاهری نمیتوان دید را مشاهده نمود.

در تمرین چشم سوم نمی توانم به چهره حیوانات نگاه کنم؛ چه باید بکنم؟

تمرینات چهره حیوانات چشم سوم چیست؟ جهت تماشای چهره حیوانات به قدری تمرین احتیاج دارید. من به سگ خانوادگی مان نگاه کردم و سگ مشابهی را در او مشاهده کردم لیکن نمودهای دیگری را نتوانستم دریافت کنم. وقتی که به چهره خرگوشمان نگاه کردم، دیدم هیچ گونه صورتی ندارد بلکه صورتش تبدیل به یک توپ نورانی سفید رنگ شد. چنان تحت تأثیر قرار گرفتم که نمی توانم تعجب خود را بیان کنم. این موضوع جنبه خدائی تمامی موجودات را به یاد من آورد.

در تمرین چشم سوم چهره های عجیب و غریب و زشتی را می بینم؛ معنایش چیست؟

چشم سوم چیست؟ چهره ای عجیب و غریب تداعی کنده افرادی است که ثبات ذهنی ندارند، تمرکز ندارند و جذب هر چیزی می شوند و فکر می کنند فایده ای برای آنان دارد. چهره های زشت را بایستی با دقت تشخیص دهید. گاهی اوقات زندگانی گذشته است که ظاهر می گردد که انواع دیگر زیبائی ها که در جامعه امروزی مطرح است در آن موقع وجود نداشته است. گاهی اوقات افرادی که از چاق شدن می ترسند. ممکن است چهره های بسیار چاقی را ببینند. که می ترسند دوباره آنها را ببینند و ارتباطی مشکل را با بدنهای آنها برقرار می کنند.

 در تمرین چشم سوم آیا قطعیت دارد که چیزهائی که من می بینم با شخص ارتباط دارد؟

بله و به وجود خودتان نیز ارتباط دارد. شما با الگوی کلیدی چهره شخص دیگری ، به داخل حوضچه تمامی الگوها مینگرید. هر چه ماهرتر باشید الگوهای عمیق تری را دریافت می کنید. هر گونه اطلاعی از طریق ادراک به شما منتقل میگردد. همچنین مواردی را هم تجربه می کنید که نباید چیزی از آنها بفهمید. ممکن است ارواح راهنمای خود را احساس نموده یا حتی صدایشان را بشنوید که همیشه در لحظه ای که شما با چشم سوم مشاهده می کنید حضور دارند.

هر چه پذیرا تر باشید به اطلاعات جامع تری دست می یابید. اگر در مورد اعتقادات قبلی خود بسیار پابرجا و متعصب باشید، چیزهائی که ادراک می کنید محدودتر خواهید بود. چنانکه قبلاً گفته شد؛ شما در یک جسم فیزیکی مسکن گزیده اید که با حواس فیزیکی به شما خدمت می کند که در آنجا حس بینائی، یعنی چشمهای ما هر لحظه ما را با هزاران علامت الکتریکی تغذیه می کنند، بخصوص اکنون در دوره ای صنعتی زندگی می کنیم که همه چیز می بایست از جهات فراوان توجه ما را جلب کند.

عکس

سوالات متداول

1-چشم سوم چیست؟

چشم سوم در میان دو ابرو قرار دارد و جایگاه چاکرا ششم است، که به آن آجنا (Ajna) می گویند. شما با چشم سوم با استفاده از توانایی های روانی خود می توانید فراتر از ماده را ببینید.

2-چه کسانی چشم سوم دارند؟

هر کس که فکر می کنید احتمالاً پذیرا بوده و این موضوع را درک می کند، می تواند با چشم سوم ببیند. آنها که نمی توانند این مطلب را درک کنند نمی توانند با چشم سوم ببینند.

3-با چشم سوم چه چیزهایی می توان دید؟

آجنا جایگاه تبادل انرژی و ماده است. به وسیله چشم سوم می توانید با انرژی های درونی و انرژی های ماورایی ارتباط برقرار کنید. چشم سوم را دست کم نگیرید، بلکه آن را بکار گیرید تا درک واقعیت لطیف را به زندگانی خود وارد کنید.

4- فواید چشم سوم چیست؟

از فواید چشم سوم به عنوان واسطه‌ای بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه وجود دارد. امروزه، بسیاری از افراد در سراسر جهان به دنبال راهی هستند تا چشم سوم خود را فعال کنند؛ آن‌ها می‌دانند که با باز کردن این چشم، قادر به عبور از محدودیت‌های زمان و مکان خواهند بود و به دنیایی فراتر از واقعیت دست پیدا می‌کنند.

هنگامی که چشم سوم فعال می‌شود، افراد می‌توانند به پیش‌بینی‌ها پرداخته و آینده را به تصویر بکشند. آن‌ها قادر به خواندن ذهن دیگران و درک افکار و احساسات آن‌ها می‌شوند. همچنین، آن‌ها می‌توانند ابعاد مختلف و زوایای مختلف یک واقعه را بررسی کنند و…

با این حال، باید به یاد داشت که اگر این توانایی به منظور امور منفی و شیطانی به کار گرفته شود، فواید چشم سوم تبدیل به خطرات شده و  منجر به تجربه‌ی مواجهه با وقایع ترسناک می‌شود. برعکس، اگر انسان این توانایی را با اهداف انسانی و مفهومی برجسته فعال کند، به سمت کمال و ارتقاء خواهد پیش رفت.

5- چشم سوم در قران آمده است؟

بیایید درباره‌ی نمایانگرهای مرتبط با چشم سوم در قرآن صحبت کنیم. در آیه ۲۲ سوره قاف از قرآن، خداوند می‌فرماید:

“تو در غفلت از این بودی پس ما پرده را برداشتیم و چشمانت تیز بین شد.”

مسأله مهم در اینجا این است که این آیه به بررسی مسأله‌ای می‌پردازد که به دلیل وجود پرده‌ای که بر روی چشم انسان قرار دارد، او قادر به دیدن عوالم دیگر نیست. اما اگر خداوند بخواهد، این پرده از جلوی چشمان انسان برداشته می‌شود و این امر به او کمک می‌کند تا بصیرت و دیدگاهی فوق‌العاده کسب کند. افرادی که به مفهوم چشم سوم علاقه‌مند هستند، از این آیه استدلال می‌کنند که در قرآن نیز به مفهوم چشم سوم اشاره شده است. همچنین در یک آیه دیگر آمده:

“هر کس تقوا پیشه کند، خداوند به او فرقان (قدرت تمییز بین حق و باطل) عطا می‌کند.”

این مسأله نیز نشان می‌دهد که اگر کسی تقوا و پیروی از اصول اخلاقی را بپیشه کند، خداوند به او قدرت تمییز کردن بین حق و باطل می‌دهد. برخی اعتقاد دارند که این قدرت نیز نمایانگر قدرت چشم سوم است. در واقع، بر اساس باور برخی افراد، با بازکردن چشم سوم خود، انسان می‌تواند دیدگاهی گسترده‌تر به محیط اطراف خود پیدا کند، و این به او امکان می‌دهد تا بصیرت و توانایی تمییز بیشتری بین حق و باطل داشته باشد.

 جمع بندی

توانایی های چشم سوم چیست؟ توانایی استفاده از آن برای هرکسی که به آن باور داشته باشد و خود را برای آن آماده کند، قابل استفاده است. تمرین هایی برای آماده سازی برای استفاده از چشم سوم وجود دارد که اگر به خوبی انجام پذیرد و خود را آماده کرده باشید، با استفاده از آن به گستره جدید از زندگی چشم می گشایید. برای درک بهتر چشم سوم و یادگیری استفاده از آن اینجا کلیک کنید.

دکتر آرام طی دوره هایی که در تجسم خلاق برگزار می کنند این دوره را در طی ۵ جلسه برگزار می نمایند.

در طی این دوره شما با اصول علمی و عملی تله پاتی و حس ششم آشنا می شوید.

انجام تمرین های مربوط به این استعداد درونی را در شما تقویت می کند.

در این دوره به شما دورشنوایی ، دوربینی ، دور حسی،  آموزش داده می شود.

در این دوره همچنین تله پاتی از طریق تکنیک های فرستندگی و ارسال پیام به شما آموزش داده می شود.

گاهی اوقات افراد از این طریق می توانند پیشگویی انجام دهند.

این دوره شامل تکنیک ها و تمرین های صوتی و تصویری می باشد.

کسانی که نمی توانند این دوره را در مرکز تجسم خلاق حضور داشته باشند می توانند از پکیج غیرحضوری دوره استفاده نمایند.

پکیج شامل فیلم های آموزشی و تکنیک های صوتی و جزوات آموزشی دکتر آرام می باشد.

برای آگاهی از نزدیک ترین زمان برگزاری دوره تله پاتی و تقویت حس ششم با مرکز تجسم خلاق تماس بگیرید.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

مطالب مرتبط

چشم زخم یا نظر زدن چیست؟

نظر زدن چیست؟ نظر زدن اصطلاحی است که برای توصیف جریان ارتعاشات راجا – ...

روشن بینی یا کشف توانایی‌های پنهان

روشن بینی، دیدن اشیاء و موجودات ماورائی کلمه روشن‌بینی به معنی واضح دیدن و ...

آموزش تمرینات مخصوص هاله بینی

تمرینات مخصوص هاله بینی - هاله بینی یک پدیده جذاب و شگفت‌ انگیز در ...

تمرینات و رازهای هاله بینی با چشم سوم

هاله بینی با چشم سوم مفهوم "هاله بینی" به وسیله چشم سوم یا همان ...

دیدن موجودات ماورایی: بینش به ماورا و جادوی دنیای مخفی

دیدن موجودات ماورایی - روشن‌ بینی و دیدن موجودات ماورایی اغلب به عنوان یک ...

راه های فعال کردن چشم سوم: راهی به سوی عجایب دنیا

راه های فعال کردن چشم سوم - هر عملی اصولی دارد و باز کردن ...

دیدگاهها

بدون دیدگاه